Grupa PKP zbada poziom satysfakcji podróżnych za 3,1 mln zł.
Polskie Koleje Państwowe S.A. zamierzają sprawdzić pełen zakres usług świadczonych przez Grupę PKP na dworcach i w trakcie podróży. Badanie realizowane przez tzw. patrole satysfakcji klienta ma być przeprowadzone m.in. metodą „tajemniczego klienta” i „niejawnej obserwacji uczestniczącej”.
PKP Intercity przeprowadzi badania w formule „Tajemniczy Klient”
PKP Intercity planuje zrealizować dwa rodzaje badań parametrów jakościowych. Jedno dotyczyć będzie oceny usług świadczonych na pokładzie pociągów uruchamianych przez spółkę, drugie oceny obsługi podróżnych w kasach biletowych.
PKP Intercity kontynuuje badania w formule Tajemniczy Klient
PKP Intercity ponownie zdecydowało się przeprowadzić szczegółowe badania jakości obsługi swoich usług metodą Tajemniczego Klienta. Podobnie jak w poprzednich latach, badania obejmą zarówno obsługę na pokładach pociągów, jak i w kasach biletowych, w celu oceny różnych aspektów funkcjonowania usług przewoźnika.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum