Dużo pociągów ale mało wagonów - źle
Duże składy ale mało pociągów - źle
Ech Polakowi nie dogodzisz
Możesz mi wytłumaczyć jaki ma sens połączenie, na które nie ma szans kupić biletu bliżej terminu odjazdu? Co w tej sytuacji ma pasażera cieszyć skoro przy poprzednim rozkładzie i skladzie złożonym z kilkunastu wagonów takich problemów nie było. Potrafisz chociaż starać się czytać ze zrozumieniem?
PKP IC: Więcej pociągów z Lubelszczyzny na Podkarpacie, ale konieczne przesiadki
Narodowy przewoźnik istotnie przebudował swoją ofertę połączeń kursujących pomiędzy Lublinem a Stalową Wolą. Choć pociągów przybyło, nie zawsze zmiany są korzystne dla pasażerów. Ci muszą bowiem teraz przesiadać się, chcąc dotrzeć np. do Krakowa.
Myślałem, że śnię, ale nie. W tym artykule przyznali się, że nie chodzi tylko o linię Lublin-Stalowa Wola. Faktycznie, przyznali się w ten sposób do świadomego zabiegu przereorganizowania transportu kolejowego na wschodzie. Jednocześnie to jest odpowiedź dlaczego oferta na wschodzie jest uboga, mimo kosmetycznych pudrowań. To jest też odpowiedź dlaczego tak fatalnie wyglądają połączenia na niektórych liniach na wschodzie.... Nie ma pociągu relacji Lublin-Gdynia, ani połączenia Białystok-Lublin-Rzeszów, a 2 z trzech połączeń z Chełma są tylko do Warszawy, podobnie jak pociągi na linii terespolskiej. Chodzi o to by Polska wschodnia się przesiadała, a nie mogła wygodnie jechać do celu. Może i to kara za kiepskie głosowanie w wyborach parlamentarnych, ale myślę, że gdyby zrobiono tak w Trójmieście, to Komisja Europejska by się dowiedziała. A przecież można zrobić połączenia z Gdyni do Warszawy, a w Warszawie się przesiadać we wszystkich kierunkach. To może też rozbijmy połączenia inne. Pociągi z Przemyśla mogą jeździć tylko do Krakowa lub Katowic, a stamtąd dopiero przesiadki w każdym kierunku. Cała południowo-zachodnia Polska może się spotykać we Wrocławiu, a stamtąd w innych kierunkach i następna przesiadka w Poznaniu.....
Nigdzie w tych miastach tego nie zrobiono, ale zrobiono, jak wyraźnie napisano w artykule, W POLSCE WSCHODNIEJ. Jeśli to początek przemian na kolei, współczuję całemu narodowi. Jeśli to kara za zbrodnię głosowania, czymże się różnicie od poprzedniego systemu politycznego.... dawajmy pieniądze, albo pociągi, ALE ZAWSZE SWOIM.... jeśli ktoś dokonał tej zmiany, by popisać przed władzą, albo podlizać jej, to TA władza powinna wiedzieć jak najszybciej naprawić ten FATALNY BŁĄD. Powiem tak: niewielu ludzi uczciwych trafia przed sąd, więc im jest obojętne czy sędzia jest z politycznego, księżego czy sprawiedliwego nadania. Ale więcej ludzi uczciwych jeździ pociągami, i ci umieją zrozumieć, czy organizacja transportu jest wyrazem troski państwa o obywateli, czy wyrazem nawet przypadkowej niechęci wobec przeciętnego obywatela.... Warto, żeby tę świadomość miał ktoś w KPRM....
Ostroda miala rano pociag IC Bryza do Szczecina przez Ilawe, Trojmiasto. Teraz jak ktos bedzie chcial pojechac na Pomorze Srodkowe, to bedzie mial 2 przesiadki: w Ilawie i Gdyni. I mysle, ze szybko sie z takiej podrozy koleja rozmysli. Moze o to w tym wszystkim chodzi. Podroznych i tak bedzie przybywac, moze lepiej, zeby nie dalej w tak szybkim tempie.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
A po kiego kolejny pociąg Olsztyn - Iława oraz Iława - Tczew skoro aktualnie jest więcej pociągów Poznań - Olsztyn a jednocześnie Elbląg dalej cierpi na niedobór kolei. Kiedyś jak było mało pociągów to takie łączone relacje miały większy sens, niż teraz. Z resztą jakim generatorem ruchu w kierunku Pomorza jest Ostróda. No nie oszukujmy się, nawet ten jeden pociąg nic nie zmieniał. Z resztą wystarczy dojazd do Olsztyna i tam jest bezpośredni do Szczecina. A jak nie chcą się cofać to mogą do Poznania, będzie szybciej niż przez 202.
Rozumiem te wasze myślenie życzeniowe, czyli z każdej miejscowości dojazd wszędzie ale takie są realia na kolei.
PS. Sprawdziłem pociągi i Bryza jechała 7:40 a obecnie z przesiadką w Poznaniu 5:20
Na Pomorze Środkowe to chyba da się dojechać głównie przez linię 202. Nie zachowujcie się jak kasjerki, którym mówi się jedno, a one w komputer wklepują drugie. Szczecin to Szczecin, Pomorze Środkowe to Pomorze Środkowe (a nie Szczecin).
Nikt normalny nie będzie się wracał z Ostródy do Olsztyna, żeby przez Morąg (również w powiecie ostródzkim), Pasłęk, Elbląg jechać w stronę Gdańska czy Szczecina. Tak samo jak mało kto decyduje się jechać na Warszawę przez Olsztyn, Olsztynek, Nidzicę.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Jakoś 120 tys. Elbląg praktycznie do wszystkich największych miast Polski: W-wy, Krakowa, Łodzi, Poznania czy Wrocławia musi jeździć z przesiadkami i nikt z tego powodu nie płacze, bo i tak nic się w tym zakresie nie zmieni.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum