Już tak się Trammer tak nie podnieca. Nie pięć a trzy bo od Torunia i Iławy kursują normalne połączenia z Warszawą. Z resztą sam pociąg był w dość dziwnych porach, a gdyby się go przesunęło na później mógłby wtedy dla praktycznie wszystkich miast stworzyć połączenie bezpośrednie z Bydgoszczą. Akurat poranny pociąg to powinien jeździć najszybszą trasą a nie być agregatorem z mniejszych miast. Tutaj dobrym przykładem jest IC Zielonogórzanin, który jest agregatorem dla takiego Gniezna czy Inowrocławia i Piotrkowa Kujawskiego i on ze względu na późniejsze godziny przyjazdu może służyć zarówno jako połączenie do Warszawy jak i Poznania czy Zielonej Góry
Przeciez Brdzie zmieniono godziny kursowania w grudniu czyniac z niej pociag niemalze nocny. Po pol roku wylatuje calkiem z dotychczasowej trasy. Metody niczym z uwalania pociagow w latach 1991 czy 2000.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
* TLK Lubomirski dalej do/z Szczecina,
* IC Warmia i IC Mazury z postojem na stacji Stawiguda,
* TLK Flisak od wakacji objazdem i postojem na stacjach Toruń Wschodni, Chełmża.
Witam.Na portalu pasażera pojawił się nowy pociąg IC "Kaliszanin"Łódź Fabryczna (odj. 20:55) - Poznań Główny (przyj.0;09) , kursuje: 18 VII - 1VIII (5) ,14-15 VIII 22 VIII. Natomiast w drugą stronę nie mogę go znaleźć czyżby ten nowy pociąg będzie kursować tylko w jedną stronę? Jeżeli tak to trochę bezsensu ten pociąg
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum