Moze jakby nie robili tylu korekt co chwila, to by nie mieli problemow.
Te korekty nie sa od tego, żebyś piał z zachwytu jak to RegioJET może sprzedawać bilety, a od tego, żeby każdy etap prac inwestycyjnych dopasować do określonych w terminach zamknięć. Masz jakieś wątpliwości? Albo inaczej - jak to sobie wyobrażasz w alternatywny sposób? Przecież miałeś tak dużo do powiedzenia w sprawie remontów na LK8, więc domyślam się, że pomysł jakiś masz.
Jak dla mnie to nic nowego. Zawsze jest poślizg co roku jeśli chodzi o nowy rozkład. Moim zdaniem to już powinny być i plakaty i rozkład dostępne . A pewnie będzie tak że będzie mniej niz miesiąc u nie będzie można kupić biletów na IC w kraju. Jeśli się wyrobią to zwracam honor.
I widzę tam na 14.12.2025 bardzo długi postój (ponad pół godziny) pociągu TLK Małopolska na stacji Kraków Bonarka.
Pewnie tam chcą zrobić łączenie wagonów, a nie na Krakowie Głównym.
Ostatnio zmieniony przez Robert93. dnia 07-11-2025, 00:04, w całości zmieniany 1 raz
Ale Lubomirski przez DGZ i Zawiercie (jak wiele innych pociągów) z dobrym czasem przejazdu. Piłsudski o 4 rano z Krakowa, z powrotem nie zmieścił się na Głównym, pojedzie na Płaszów.
[ Dodano: 07-11-2025, 13:51 ]
IC w końcu pojedzie łącznicą od strony Kielc do Włoszczowy Północ, będzie duży ruch po CMK od strony Częstochowy i Kielc.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
No i Panie Falipso, trzeba chyba zmienić źródło... Bo fakt jest nowa korekta rozkładu od 14 grudnia 2025 ale plakatowych rozkładów nadal nie ma a jak znam ludzi to większość na tym się opiera, poza tym sprzedaży biletów również nie ma na nowy rozkład co jest pokazem nieudolności PKP
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum