RegioJet opóźnia start relacji Warszawa – Poznań. PLK koryguje rozkład
Pod koniec listopada RegioJet poinformował, że planowane połączenia na trasie Warszawa – Poznań zostaną uruchomione nie – jak wcześniej zapowiadano – w połowie grudnia, lecz dopiero 1 lutego 2026 r., Zmiana ta wymusza korekty rozkładu jazdy tuż przed jego wejściem w życie.
Brak jednego wagonu RegioJet i tyle hałasu, jak IC wystawia Mazury z Łodzi bez drugiego składu (a więc brak 8 wagonów!), co tylko w tym tygodniu zdarzyło się kilka razy jakoś media przemilczały, widać nikogo już to nawet nie dziwi.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Wrzask jest o to, że nie pozwolili ludziom jechać w innych wagonach chociażby na stojąco tylko zostawili ich na peronie. IC w tej sytuacji zabierze w mega ścisku ale zabierze (albo załatwi honorowanie w innym pociągu).
Tak było w oficjalnym komunikacie Regio Jet. Natomiast ludzie, którzy uczestniczyli w tej sytuacji piszą co innego, że gdy chcieli jechać na stojąco w innym wagonie to kierowniczka w chamski sposób odmówiła im wejścia na pokład. Pewnie prawda jest gdzieś pośrodku.
[ Dodano: 05-12-2025, 10:55 ]
Wiewiórki donoszą, że dziś powtórka z rozrywki i znów wagon nr 4. Tym razem w smsie informują, że łaskawie pozwalają jechać na stojąco w innych wagonach.
Ja myślę, że najgorszym mankamentem RJ z punktu widzenia rozkładu jazdy jest to, że ich oferta nie wnosi nic nowego, jest to tylko kopia tego, co już oferuje IC. Gdyby wstrzelili się w jakąś niszę, np. zrobili postój w Działdowie i dogodne przesiadki do Olsztyna, to wtedy mogliby podebrać IC trochę pasażerów w relacji Kraków - Olsztyn, którzy zamiast jechać przez Kielce, Radom, pojechaliby szybciej CMK. A w tej relacji jeździ całkiem sporo osób i to regularnie. A tak to mamy po prostu kawiarnię na torach i ot, tyle.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
To już lepiej w Iławie, tym bardziej że Pendolino też tam się zatrzymuje. Z Działdowa do Olsztyna raz że dłuższy czas przejazdu, oferta regio słabsza (a raczej mało kto jechałby Regio Jetem z Krakowa do Działdowa po to aby tam się przesiąść na IC jadące zazwyczaj i tak też z Krakowa), a i sama Iława też coś jest w stanie wygenerować skoro IC uznało, że warto tam zatrzymywać EIP.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum