Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Szpion-biznes w PKP CARGO
Autor Wiadomość

ACR Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Sty 2008
Skąd: Niemcy

PostWysłany: 19-01-2009, 22:58    Odpowiedz z cytatem

krycha, z calym szacunkiem, ale to narazie jest nic innego niz twoja wersja jak moglo by byc, mieszane z wlasnymi twoimi pytaniami i paroma linkami do roznych ogolnie dostepnych stron internetowych.

absolutnie nic wiecej!

to mniej wiecej jak opublikowac na forum ze nosisz podpaski alwaysa podajac jako dowod link do ich strony internetowej, moze jako "hit" wyszukajac w internecie kto jest prezesem tej firmy...

nie zrozum mie zle, to nie krytyka lub brak respektu przed twoim dziennikarstem, lecz dwa pytania :

a) gdzie dowod ze nosisz
b) gdzie sensacja jezeli nosisz

pozdrowienia!
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 19-01-2009, 23:02    Odpowiedz z cytatem

Poczekajcie na dalsze części zamiast się tu bezsensownie produkować, bo to już zaczyna być śmieszne. To jest dopiero wstęp.

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

fury Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Mar 2007

PostWysłany: 20-01-2009, 00:39    Odpowiedz z cytatem

Pomijając podpaski, kilka tekstów mi się podobało. A najbardziej to:
Cytat:
Czy to jest wizerunek funkcjonariuszy służb specjalnych, czy młodych (no, już nie tak bardzo Wink cwaniaków wzajemnie się wspierających i wykorzystujących znajomości z czasów aktywności w firmach zarządzających NFI - niech sobie każdy sam odpowie.

Cytat:
Że pokemony są ludźmi małymi (z dużymi portfelami i potrzebami, ale i plecami), to wiemy. Że pozatrudniali miernoty, którymi łatwo rządzić (sławetne "mierny, bierny, ale wierny"), też wiemy.
Czy zatrudnianie takich oób nie jest przypadkiem działaniem na szkodę spółki?

Może się zagalopuję, ale taki jest wizerunek służb specjalnych. Na lepszy nas nie stać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Paszczak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 20-01-2009, 00:55    Odpowiedz z cytatem

Jak ja uwielbiam tych wszystkich zmieniaczy tematu, gdy na forum pojawiają się niewygodne informacje dla kolejowych pijawek.

xirtama, chyba niedługo się zesrasz. Pieprzysz jak nakręcony. Kwestionujesz nawet zapisy w Krajowym Rejestrze Sądowym. Strzel sobie barana!

_________________
Paszczak
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Xawras Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Gru 2007

PostWysłany: 20-01-2009, 08:20    Odpowiedz z cytatem

Modliszka napisał/a:

Od oskarżania to chyba jest prokuratura a nie Krycha, co nie?


Jeżeli ktoś zapowiada "wielkie śledztwo dziennikarskie", to spodziewam się oskarżeń wobec ludzi objętych tym śledztwem. Takich, które może potem przedstawić prokurator w procesie sądowym.

Modliszka napisał/a:
A czego się spodziewałeś? Namacalnych dowodów na przestępstwa panów w białych kołnierzykach? Krycha nie mówi o przestępstwach tylko o przekrętach, a to nie musi być tożsame. W tym kraju już niejedną dobrze prosperującą firmę rozwalono w majestacie prawa, majątek rozgrabiono lub uwłaszczyło się na nim kilku cwaniaków. Wszystko wskazuje na to, że PKP Cargo czeka to samo!


Mówi o mega-przekrętach. Tak, przekręty w tym kraju są tożsame z przestępstwem. Jakie to mega-przekręty można robić w spółce skarbu państwa i są one zgodne z prawem?
Nie jestem przeciwny temu co robi Krycha, ale jak na razie, z dużej chmury mały deszcz.
Paszczak napisał/a:
Jak ja uwielbiam tych wszystkich zmieniaczy tematu, gdy na forum pojawiają się niewygodne informacje dla kolejowych pijawek.

Które są to te niewygodne informacje w tym artykule? Nie musisz odpowiadać.
Tak więc, czekamy na dalsze części.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

fury Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Mar 2007

PostWysłany: 20-01-2009, 09:14    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Nie jestem przeciwny temu co robi Krycha, ale jak na razie, z dużej chmury mały deszcz.
Zazwyczaj jest to mały deszcz. Są tacy, co nazywają to duperele.

Przyzwyczailiśmy się do afer i aferek, szczególnie na tym forum. Służy ono również do wspólnego ich udowodniania. Trudno jest udowodnić komukolwiek działalność agenturalną, szczególnie na szkodę państwa. Rzadko kto przedstawia się, że jest funkcjonariuszem lub tajnym współpracownikiem służb. Ta działalność zazwyczaj pozostaje w sferze domysłów nawet zawodowych śledczych. Po prostu przystępującym do współpracy zastrzega się, że jej nie ujawnią nawet przed sądem. W przeciwnym razie grozi odpowiedzialność karna za ujawnienie tajemnicy państwowej.

Pracując w PKP poznałem wielu "smutnych panów", którzy wcale smutni nie byli. Czasami się chwalili swoją wiedzą. Opowiadali, gdzie byli. Chcieli zrobić wrażenie. Weksle Janika w koszulkach foliowych też widziałem. Tak z odległości 1,5 m. Nie wiem, czy były to oryginały, czy podróbki. Na pewno były one kolorowe, z podpisami. Facet, który mi je pokazywał, twierdził, że jest chorążym WP. Na prezesa spółki IWA Straż Ochrony Transportu zaproponował pułkownika Wojtysiaka z warszawskiej Cytadeli. Kapitałem zakładowym spółki były weksle na 10 mln zł. "Chorąży" Krzysztof Antoni Pazik vel Aaron Israel Paz wchodził kiedy chciał do Komendy Głównej SOK na Hożej a przepustki brał do dyrektora Biura Ochrony Informacji Niejawnych pułkownika w stanie spoczynku Puściana. Po Szczęśliwickiej też poruszał się swobodnie.

Mógłbym podać przykład zarządu Warsu, tego do 2006 roku. Czasami bywało się w ich towarzystwie. Przy wódce nawet ktoś do kogoś powiedział majorze. Ale to bardzo długa historia, bo i wiedza o działalności tych panów spora. Nazwiska? Proszę bardzo, ale Ty przedstaw swoje albo przeczytaj to, co na tym forum już napisałem.

Nie na postawie materialnych dowodów powstają podejrzenia, lecz rozmów a tych Krycha osobiście nie prowadzi i tego od niej nie wymagajcie. Ludzie listy piszą... To oni maja podejrzenia. Krycha próbuje ułożyć to w jakąś logiczną całość, więc jej pomóżcie. Nie musicie tego pisać na forum. Pod jej nickiem są wszystkie do niej kontakty. Chyba, że z założenia macie ochotę zdyskredytować to, co ona robi. Pieniędzy z tego nie ma. Po prostu ją to obchodzi. Wielu z was ma to w d... Czekacie na swoją kolej w kolejce do koryta albo już przy nim siedzicie. Lub kręcicie w PKP swoje własne lody a informacje tu pozyskane wykorzystujecie na swój sposób.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

jjk Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Sty 2009

PostWysłany: 20-01-2009, 09:56    Odpowiedz z cytatem

fury napisał/a:
Krycha próbuje ułożyć to w jakąś logiczną całość, więc jej pomóżcie. Chyba, że z założenia macie ochotę zdyskredytować to, co ona robi. Pieniędzy z tego nie ma. Po prostu ją to obchodzi. Wielu z was ma to w d... Czekacie na swoją kolej w kolejce do koryta albo już przy nim siedzicie.


Nie przesadzaj ani się nie unoś. Na marginesie jedynie - jak się zapowiada bombę, no to wypada pokazać chociaż granat a nie bombkę choinkową z napisem "ciąg dalszy nastąpi..."

Zaś wracając do meritum - ja odezwałem się w sprawie pana A. Który faktycznie jest ciekawym człowiekiem, tyle, że moim zdaniem, karierę swoją opiera na układach innych niż sugerowane. A w każdym razie głównie innych niż sugerowane. Podałem kilka informacji o nim, z których dość jasno wynika, że holuje się przez różne spółki wraz z kolegą niejakim Fedko i bazuje przy tym na kontaktach wyniesionych z czasów NFI (PZU NFI Management, czytaj Wieczerzak, z którym poznał się pewnie jeszcze pracując w COK Banku Handlowego w 94r.). Podawany jako przykład Ponar Wadowice był również spółką z portfela tegoż NFI i udział w jego radzie nadzorczej dyrektora inwestycyjnego NFI nie był niczym nadzwyczajnym ani, moim zdaniem, nie wskazywał na kontakty ze służbami.

Nie wiem, co się ukaże w dalszych częściach serialu - ale trzymam kciuki, żeby miało odpowiedni ciężar gatunkowy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

fury Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Mar 2007

PostWysłany: 20-01-2009, 10:24    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Podawany jako przykład Ponar Wadowice był również spółką z portfela tegoż NFI i udział w jego radzie nadzorczej dyrektora inwestycyjnego NFI nie był niczym nadzwyczajnym ani, moim zdaniem, nie wskazywał na kontakty ze służbami.
Znam tę spółkę z czasów, gdy była jeszcze przedsiębiorstwem państwowym. Mam inne zdanie. Krycha napisała także o spółce TOMWAR i to poszerza jej widzenie.

Nie przesadzam i nie unoszę się. Obserwuję to forum spoza PKP. Mam swoją wiedzę, którą nie do końca podzielić się mogę, przynajmniej na forum. Proponuję współpracować z Krychą, zamiast ją krytykować i ośmieszać. Ona też może użyć argumentu viagry lub prostamolu tylko dlatego, że ktoś pisze pod męskim nickiem. Nie bagatelizuje jednak nawet dupereli.

Temat NFI pewno będzie jeszcze rozwijany. No chociażby NFI Hetman, właściciela akcji ZNTK Ostrów Wielkopolski SA, dzisiaj w rękach klanu Grymelów a wcześniej doprowadzonego do upadłości przez Słowaków. Czy Słowacy zapomnieli o Ostrowie? Jakie mieli prawdziwe zamiary i czyją strategię realizowali? Co ma piernik do wiatraka, czyli ZNTK Ostrów do PKP Cargo?


Ostatnio zmieniony przez fury dnia 20-01-2009, 11:59, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 20-01-2009, 11:57    Odpowiedz z cytatem

Czy mega-przekrętem nie jest doprowadzenie na skraj upadłości dobrze prosperującej firmy? Właśnie o tym postanowiłam napisać. O mechanizmach, które PKP CARGO dobiły. Przy czy nie jest to "zasługą" tzw. kryzysu, na który tak łatwo można teraz zwalić swoją nieudolność, porażki i niepowodzenia.

PKP CARGO dołuje od dawna i to nie tylko za sprawą obecnego zarządu, ale i poprzedników. Obecne władze PKP CARGO tylko kontynuują ten proces, ale z większą determinacją! Wszystkiemu od lat biernie przygląda się prezes PKP S.A. Andrzej Wach, który od roku jest przewodniczącym rady nadzorczej PKP CARGO i nie robi absolutnie nic, żeby tę spółkę ratować. A co robi WZA, czyli Ministerstwo Infrastruktury w osobie wiceministra Engelhardta od dupereli? Nic! Wstawia tylko na stołki w PKP nieudaczników, cwaniaków, aferzystów, złodziei...

Gwoździe do trumny z napisem "PKP CARGO" wbijają też związki zawodowe, ze szczególnym uwzględnieniem wierchuszki kolejarskiej "Solidarności" i to jest najbardziej tragiczne, bo dla nich nie liczy się 38-tysięczna załogi spółki tylko ich własne tyłki i ciemne prywatne interesy! Bo czy wyprowadzenie z PKP CARGO przez rodzinną firmę Grymli ponad 20 milionów zł nie jest mega-przekrętem? Jest! Czy doprowadzenie do upadku największej fabryki wagonów w Polsce i rozgrabienie jej majątku nie jest mega-przekrętem? Jest! A o tym już pisałam na forum:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=5825

Niektórym z Was proponuję wziąć sobie na wstrzymanie, głupawe komentarze zostawić dla siebie i poczekać na ciąg dalszy. Sprawa jest rozwojowa i "śledztwo" wciąż trwa! Tematem już zainteresowali się dziennikarze, którzy wzięli PKP CARGO pod lupę i węszą.

Nie liczcie na to, że przedstawię komuś na forum akt oskarżenia, bo nie taka jest moja rola i nie to jest moim zamiarem. Nie spodziewajcie się też tego, że pokażę na forum plik kwitów na przekręty czy przestępstwa "smutnych panów". Niektórzy z Was zbyt wiele oczekują od zwykłej prostej kolejarki z prowincji, która do dyspozycji ma tylko Internet i telefon komórkowy... i wiele innych ważniejszych spraw na głowie niż afery w PKP.

Miłego dnia!

_________________
Follow me!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

gregori123 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Gru 2008

PostWysłany: 20-01-2009, 12:25    Odpowiedz z cytatem

Tak trzymaj Krycha - pełne poparcie Exclamation

_________________
rudym mówię NIE
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 20-01-2009, 12:54    Odpowiedz z cytatem

Krycha napisał/a:
Niektórym z Was proponuję wziąć sobie na wstrzymanie, głupawe komentarze zostawić dla siebie

To nie są głupawe komentarze. Moim zdaniem jest to celowo zaplanowany piarowski atak. Wystarczy popatrzeć na nicki i liczbę napisanych postów. Czekali na tę publikację i postanowili ośmieszyć. Taki scenariusz już nie raz przerabialiśmy na tym forum.

jjk napisał/a:
Zaś wracając do meritum - ja odezwałem się w sprawie pana A. Który faktycznie jest ciekawym człowiekiem, tyle, że moim zdaniem, karierę swoją opiera na układach innych niż sugerowane. A w każdym razie głównie innych niż sugerowane. Podałem kilka informacji o nim, z których dość jasno wynika, że holuje się przez różne spółki wraz z kolegą niejakim Fedko i bazuje przy tym na kontaktach wyniesionych z czasów NFI (PZU NFI Management, czytaj Wieczerzak, z którym poznał się pewnie jeszcze pracując w COK Banku Handlowego w 94r.). Podawany jako przykład Ponar Wadowice był również spółką z portfela tegoż NFI i udział w jego radzie nadzorczej dyrektora inwestycyjnego NFI nie był niczym nadzwyczajnym ani, moim zdaniem, nie wskazywał na kontakty ze służbami.

Ponar Wadowice - żeby być we władzach tej spółki (przemysł zbrojeniowy) trzeba mieć "dopuszczenie" służb, bo pod kontrolą WSI cały czas była. Dlatego jeżeli ktoś twierdzi, że członek rady nadzorczej z ramienia właściciela (NFI) nic wspólnego ze służbami nie ma, to albo nie ma wiedzy na ten temat, albo celowo chce odsunąć podejrzenia od Adamiaka. Zarząd spółki zarządzającej NFI też musiał takie "dopuszczenie" mieć. Być może była to spółka kontrolowana przez WSI? Nie przypuszczam, żeby nadzór nad nią sobie odpuścili tylko dlatego, że przystąpiła do Programu Powszechnej Prywatyzacji (PPP).

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Wojtek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 20-01-2009, 13:28    Odpowiedz z cytatem

Oficjalna notka biograficzna Remigiusza Adamiaka na stronie "Rynku Klejowego" - sylwetki z branży:
http://www.rynek-kolejowy.pl/sylwetki/131

Remigiusz Adamiak
Jest absolwentem Wydziału Inżynierii i Środowiska Politechniki Warszawskiej. Ukończył też Podyplomowe Studium Zarządzania Finansami Przedsiębiorstw w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, ma licencję maklera papierów wartościowych. Od 1994 r. działał jako makler giełdowy. W latach 2001-2003 był dyrektorem inwestycyjnym PZU NFI Management. Następnie, od sierpnia 2007 r, był członkiem zarządu bytomskiej Spółki Restrukturyzacji Kopalń. Pod koniec grudnia 2007 r. został na okres 3 miesięcy delegowany do czasowego wykonywania czynności członka zarządu i dyrektora ds. marketingu PKP Cargo. Od 1 lipca 2008 r. prezes zarządu Trade Trans.


Ani słowa o tym, że Adamiak jest prezesem Tomwaru oraz że był w radzie nadzorczej Ponar Wadowice. Informacje niewygodne świadomie są pomijane w takich "prezentacjach" co już parokrotnie wykazaliśmy na forum w odniesieniu do innych nazwisk z branży:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=5832

_________________
Podróżny pamiętaj! Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją. (S. Bareja)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 20-01-2009, 15:19    Odpowiedz z cytatem

jjk napisał/a:
Zaś wracając do meritum - ja odezwałem się w sprawie pana A. Który faktycznie jest ciekawym człowiekiem, tyle, że moim zdaniem, karierę swoją opiera na układach innych niż sugerowane.

Fakty mówią same za siebie, a sugestie, że Adamiak ma powiązania ze służbami nie są wyssane z palca.

PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE
"TOMWAR" SP. Z O.O.
04-087 WARSZAWA, IGAŃSKA 20

Aktualny zarząd:
Remigiusz Adamiak (wg KRS od 01.10.2007)

Dwa miesiące później (10.12.2007) Adamiak trafia do rady nadzorczej PKP Cargo, potem (27.12.2007) do zarządu PKP Cargo, a z dniem 25.02.2008 udzielono Adamiakowi prokury łącznej. Przypadek?

Udziałowcy spółki TOMWAR (wg KRS):
Najpierw Leszek Cichocki (do 25.01.2005), potem Geem-Development SA, firma należąca do Leszka Cichockiego. O Cichockim i jego powiązaniach ze służbami (w tym z WSI) można przeczytać tutaj:
http://www.wprost.pl/ar/57326/Cichocki-Arms/
http://www.nie.com.pl/art3300.htm

W radzie nadzorczej spółki TOMWAR zasiada agent SB, były minister obrony Stanisław Dobrzański:
http://www.rmf.fm/fakty/?id=127640

Spółka TOMWAR jest udziałowcem spółki CENREX zajmującej się handlem bronią. Kiedyś było o niej bardzo głośno:
http://www.nie.com.pl/art3507.htm
Drugim udziałowcem CENREXU jest firma zbrojeniowa BUMAR.
Remigiusz Adamiak od 15.01.2008 zasiada w radzie nadzorczej spółki CENREX.

W świetle przedstawionych faktów twierdzenie, że Remigiusz Adamiak nie ma żadnych związków ze służbami jest co najmniej śmieszne i ma na celu odwrócenie od niego naszej uwagi.

PS.
Remigiusz Adamiak jest jeszcze w radzie nadzorczej spółki SPEDKOKS z Dąbrowy Górniczej, której udziałowcami są Koksownia Przyjaźń i PKP Cargo.

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

xirtama Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Sty 2009

PostWysłany: 20-01-2009, 20:08    Odpowiedz z cytatem

Czy znana jest jakaś umowa lub przedsięwzięcie potwierdzające wykorzystywanie przedstawianych powiązań ? Skoro są powiązania to w jaki sposób są wykorzystywane ? Ciągle twierdzę że to nie ten trop, bo są ciekawsze. Gdyby było przybliżone to przedsięwzięcie i sens funkcjonowania takich powiązań, wtedy całość artykułu miałaby sens. I to WSI - śmieszne, w kontekście pewnej plotki w cargo na początku panowania obecnej ekipy (mieli mieć więcej wspólnego z Macierewiczem)

Zwyczajnie wątek zbrojeniowy do cargo kompletnie nie pasuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mc Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 14 Sty 2009

PostWysłany: 20-01-2009, 20:44    Odpowiedz z cytatem

Ja uważam że kontrole które nasyłają teraz na PKP Cargo niewiele dadzą, ponieważ wzieli się za kontrolowanie tych wielkich postępowań, w sumie tych największych i za największą kasę. Ale mało kto robiłby przekręty w tych wielkich sprawach tym bardziej jeśli są to zamówienia publiczne i liczyłby się z możliwością ich kontroli, dlatego najlepiej jest ustawiać małe postępowania, może jest z tego mniejsza kasa ale i mniejsze ryzyko, dlatego uważam że należało by się przyjrzeć tym mniejszym sprawom w PKP CARGO, a wyszłoby na jaw że większość z nich jest z góry ustawiona przez wszechwładnego Pana Pajkę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 9 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl