Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Szpion-biznes w PKP CARGO
Autor Wiadomość

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 26-01-2009, 20:09    Odpowiedz z cytatem

Proszę uważnie przeczytać artykuł w "NIE" na temat Fabryki Wagonów Gniewczyna S.A.
http://www.nie.com.pl/art7611.htm

Zacytuję istotny fragment:

Od roku Gniewczyna w zasadzie nie ma konkretnych zamówień. PKP Cargo, główny kontrahent, wypięły się na zakład i fabryka przegrywa przetarg za przetargiem. Wiadomo, że to ich dobije. Gdy ostrowski Wagon chylił się ku upadkowi, PKP Cargo również nie widziały w nim dobrego kontrahenta. Gdy jednak tylko ogłoszono upadłość, nagle ostrowska fabryka zaczęła dostawać zlecenia od Cargo. Niezgodnie z prawem, bo zakład będący w upadłości nie ma prawa nawet przystąpić do przetargu, a co dopiero go wygrać. Czy tutaj też czekają na ogłoszenie upadłości i oddanie fabryki komuś za bezcen?
– Dla nas to nie jest wiarygodny kontrahent – oznajmił rzecznik PKP Cargo.
Ostrowska fabryka w stanie upadłości była wiarygodniejsza.


Radomir Nowosad i obywatel Słowacji Vladimir Klepanec to ci sami panowie, którzy wykończyli fabrykę wagonów w Ostrowie Wlkp. Na tym co jeszcze z tej firmy pozostało dorabia się klan Grymli:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=5825

Przeglądając słowackie portale internetowe dowiedziałam się, że Vladimir Klepanec związany jest ze wschodnim światem przestępczym, konkretnie robi "interesy" z Ondrejem Žemba:
http://www.sme.sk/c/1098421/Polske-vagony-v-slovenskom-tuneli.html

Cytat z innej słowackiej strony internetowej:

Konečne sa postavil niekto na obranu Petra Šťastného- prezident HK Tatravagónka ŠKP Poprad a primátor Popradu Anton Danko / SDKÚ /, osobný priateľ jedného z najsilnejších bossov podsvetia Ondreja Žembu.

Dowiedziałam się, że Klepanec jest "nadzorowany" przez Rossijskie Železnyje Dorogi - RŽD (koleje rosyjskie), które co najmniej od października 2007 r. robią wszystko, żeby przejąć PKP CARGO. Zresztą tak naprawdę chodzi nie tylko o kolej, ale o cały przemysł ciężki, który w razie ataku militarnego przechodzi natychmiast na produkcję zbrojeniową. Fabryka wagonów w Ostrowie Wlkp. praktycznie już nie istnieje, Gniewczyna też ledwo zipie, a były to dwa podstawowe zakłady z produkcją w czasie akcji zbrojnej. Czy w związku z tym służby zostały wprowadzone do PKP CARGO właśnie z powodu utraty obronności?

Podobno układ ze Słowakami ciągnie się na długo przed ich wejściem do Ostrowa. Decyzje były podejmowane cały czas odgórnie, a osoby związane z Klepancem nadal w ostrowskiej fabryce zarządzanej przez Grymli pełnią znaczące funkcje kierownicze, zaś Klepanec raz w tygodniu jest informowany co się dzieje. Klepanec kontroluje ZNTK Paterek i Gniewczynę. Podobno ustawiane są wszelkie przetargi... Piszę o tym dlatego, że zarząd PKP CARGO właśnie zapowiedział ogłoszenie przetargu na 1200 wagonów i jestem bardzo ciekawa jego wyników.

W zarządzie i radzie nadzorczej Fabryki Wagonów Gniewczyna zasiadał Ludomir Handzel. W tej samej radzie nadzorczej zasiadał także Radomir Nowosad. Natomiast w tym samym zarządzie jako prezes był Andrzej Kowalczyk, prezes spółki Partners Plant wymienionej w artykule Rozkradanie po kolei oraz były prezes zarządu ostrowskiego Wagonu.
Ciekawy artykuł "Gazety Krakowskiej" z 2003 roku:
http://krakow.naszemiasto.pl/wydarzenia/317960.html

Uwadze polecam również ten post:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=34489#34489

Od maja 2008 r. Ludomir Handzel jest członkiem zarządu PKP CARGO, dyrektorem ds. strategii. Kolejny pseudo menadżer przyczyniający się do upadku firmy? Z takimi "fachowcami" w zarządzie spółka PKP CARGO po prostu musi upaść! Zresztą PKP CARGO celowo jest zadłużane i celowo są tworzone wielomilionowe straty, zgodnie z wcześniejszym planem (dokładnie tak samo załatwiono Ostrów). Włos z głowy nikomu nie spadnie, bo panowie Balczun, Wach i reszta "świty" całą winę zrzucą na tzw. kryzys.

Zdaję sobie sprawę z tego, że brzmi to jak spiskowa teoria dziejów. Wnioski wyciągnijcie sami...

_________________
Follow me!
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wojtek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 26-01-2009, 20:53    Odpowiedz z cytatem

Informuję, że wszystkie posty zaśmiecające temat i które z tematem nie mają nic wspólnego zostaną usunięte! Następnym razem będą ostrzeżenia!

_________________
Podróżny pamiętaj! Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją. (S. Bareja)
Walcz ze spamem! Kliknij tutaj lub tutaj !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 27-01-2009, 00:00    Odpowiedz z cytatem

Jak napisano tutaj, został odwołany ze stanowiska dyrektor Biura Kierowania Przewozami w centrali PKP CARGO Franciszek Kostrzewa.

Dowiedziałam się, że odwołano go za sprzeciw wobec biopaliw! Przypominam, że Pajka, Adamiak i Ney bardzo się wokół tego tematu kręcą. Pisałam o tym w pierwszym poście.

I jeszcze jedna ciekawostka. Dyrektorką Biura Zarządu PKP CARGO jest Beata Bieniaszczyk, która przypałętała się na kolej z PKO BP S.A. Zebrałam kilka opinii na jej temat, jednak epitety jakie padają pod jej adresem nie nadają się do cytowania. Zajrzałam na forum pracowników banku PKO BP:

Autor: nbrcm 06.07.08, 19:56
Powoli dostają wypowiedzenia mobberzy, którzy byli chronieni przez ekipe Podsiadły, ekipe Juszczaka z pionu byłego Wicka Obłekowskiego. Na początek wypowiedzenie dostała Beata Bieniaszczyk. Nareszcie cos sie zaczeło dziac. Ale zostało jeszcze sporo mobberów. Precz z mobberami.


Bieniaszczyk z banku wyleciała za mobbing i od razu przygarnął ją prezes Balczun, który również do PKP przyszedł z PKO BP S.A. Jak na coś takiego mówimy: nepotyzm czy kumoterstwo?

_________________
Follow me!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

qwerty Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Sty 2009

PostWysłany: 27-01-2009, 22:10    Odpowiedz z cytatem

Czym więcej czytam tym bardziej skóra mi cierpnie. Przecież jeżeli tylko 50% tych zarzutów jest prawdziwych i jest to tak widoczne to co porabiają przedstawiciele naszych kochanych związków zawodowych w zarządzie firmy, czy są ślepi z powodu głupoty czy celowo.
Zastanawia też dlaczego niektóre wręcz próbują jak to czyni szczególnie związek pracowników kolejowych wmówić pracownikom, że nic sie złego nie dzieje i nie trzeba podejmować żadnych radykalnych kroków
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

fury Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Mar 2007

PostWysłany: 28-01-2009, 10:55    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Jak napisano tutaj, został odwołany ze stanowiska dyrektor Biura Kierowania Przewozami w centrali PKP CARGO Franciszek Kostrzewa.
Dowiedziałam się, że odwołano go za sprzeciw wobec biopaliw!
Ktoś, kto podsunął informację o tym, że Kostrzewa, dyrektor Biura Kierowania Przewozami został odwołany za sprzeciw wobec biopaliw, zamierzał chyba sobie zakpić lub wprowadzić w błąd. Bo cóż wspólnego ma to biuro z jakimikolwiek paliwami? Sama nazwa wskazuje, że kieruje przewozami a nie zajmuje się eksploatacją lokomotyw czy zaopatrzeniem. Idea biopaliw wcale nie jest szkodliwa. W wielu krajach są powszechnie stosowane. Są tańsze i wcale nie są szkodliwe dla silników (mogę się na ten temat wypowiadać). Są szkodliwe dla przemysłu petrochemicznego i dostawców ropy naftowej. Oczywiście lobby na rzecz biopaliw ma przede wszystkim na celu własny interes. Ale też maja godne uwagi argumenty - zmniejszenie zależności od importowanej ropy, przede wszystkim z Rosji i obniżenie kosztów eksploatacji. Może o te koszty chodzi, skoro zarząd Cargo zamierza wszystkie koszty obniżyć?

Nie ulega wątpliwości, że trwa zaplanowana "zagłada" zakładów naprawczych taboru kolejowego. Ale moim zdaniem nie chodzi o całkowitą ich likwidację lecz przejęcia za bezcen. Uczestniczy i uczestniczył w tym zarząd Cargo. Uogólniam - niekoniecznie wszyscy. ZNTK Łapy, to spółka giełdowa. Nie wiem, kto ma w niej pakiet kontrolny. Bywa, że taki podmiot (osoba) różnymi sposobami stara się doprowadzić do upadłości firmy, po to, by ją za bezcen wykupić i przejąć nad nią pełną kontrolę. Tak to zrobili Słowacy w ZNTK Ostrów. Ale, żeby to zrobić, trzeba skorzystać z usług skorumpowanych gentelmanów z Cargo, lub swoich ludzi do niego wprowadzić.

Jeżeli tak jest, że EKK Wagon w Ostrowie Wielkopolskim nadal jest kontrolowany (czy jest własnością) gangsterów ze Słowacji, to znaczy, że wykorzystali Grymlów do firmowania ich przedsięwzięcia. Układ wygodny. Lepszego nie potrzeba. Henryk Grymel był wtedy przewodniczącym Solidarności w Cargo a dzisiaj sam szef Solidarności całej kolei. Podobnie postępował Kogut. On nie naciskał. On tylko zadawał pytanie. Czasami prosił o możliwość rozpatrzenia lub uwzględnienia w rozważaniach. Czasami wyraził swoją opinię do osoby trzeciej, że ktoś nie nadaje się na stanowisko, które zajmuje. Oczywiście nie za darmo.

Pytanie, co robią panie i panowie ze służb, czynni i emerytowani funkcjonariusze ulokowani w spółkach PKP? Przeciwdziałają temu, czy współpracują? Rozumiem, że czasami trzeba w struktury przestępcze wniknąć, by je rozpracować. Oby się za bardzo z nimi nie zidentyfikować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

alea iacta est Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Paź 2008

PostWysłany: 28-01-2009, 18:43   Przeciez to Biuro to wlasnie eksploatacja! Odpowiedz z cytatem

fury napisał/a:
Ktoś, kto podsunął informację o tym, że Kostrzewa, dyrektor Biura Kierowania Przewozami został odwołany ...


Fury, przecież Biuro Kostrzewy to jest wlasnie eksploatacja. Kilka lat temu nazywali sie nawet Biuro Przewozow i Eksploatacji - i chyba w okresie wladzy Kowalczyka nazwa zostala zmieniona na Centrum Kierowania Przewozami, a juz za balczuna "Centrum" zamieniono na "Biuro".
Podlegaja mu m.in Wydzial Eksploatacji Wagonów oraz Wydzial Eksploatacji Lokomotyw! Wystarczy spojrzeć na schemat organizacyjny centrali Cargo.
Z tymi biopaliwami moze jednak byc cos na rzeczy, chyba nie trzeba tak tego wątku ostatecznie przekreślać...
Z samym zakupem paliwa to raczej nie maja nic wspolnego - bo tym sie zajmie pewnie Biuro Taboru (Lebioda) albo sam Pajka zwany przez niektórych "Negocjator " Śmiech


Ale już wykorzystanie paliwa to jak najbardziej rzecz dla Biura Kierowania Przewozami.

//Zmoderowano - nie cytuj całych wypowiedzi, następnym razem będzie ostrzeżenie ~Anubis
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

SzwagierPKP Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Lis 2008
Skąd: Białystok

PostWysłany: 29-01-2009, 13:47    Odpowiedz z cytatem

fury - pakiet kontrolny posiada prezes ZNTK Ryszard Ekiert - źródło http://www.poranny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090126/REGION03/126849955 a aktualna sytuacja w ZNTK Łapy jest zamieszczona tutaj http://www.poranny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090128/PIENIADZE/610325177 oraz http://www.poranny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090127/PIENIADZE/660429313

Aktualna sytuacja na PKP Cargo Zakład w Białymstoku http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=55607#55607
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Xawras Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Gru 2007

PostWysłany: 30-01-2009, 14:56    Odpowiedz z cytatem

baniorz napisał/a:
Fury nie bądź naiwny- jakiś czas temu przez polską prasę przewalały się artykuły o tym że koleje rosyjskie i niemieckie myślą o powołaniu konsorcjum i wykupieniu Cargo. Potem była decyzja rządu że Cargo prywatyzujemy przez giełdę, dementi strony rosyjskiej. A teraz jest taka a nie inna sytuacja w Cargo i myślisz że to przypadek!

Jeżeli ktoś ma takie możliwości, to proponuję sprawdzić, ile razy i z kim, pani dyrektor Kolago była w Rosji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sielawa Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Sty 2008

PostWysłany: 30-01-2009, 15:03    Odpowiedz z cytatem

Sugerujesz że jest celowa polityką Zarządu żeby sprzedać Cargo ruskim????
W głowie mi się to nie mieści... Ciekawe czy to nie podpada pod artykuły o działaniu na szkodę Spółki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Lausitzer Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Mar 2008

PostWysłany: 30-01-2009, 15:30    Odpowiedz z cytatem

Gdybyśmy sprawdzili wszystkie sprawy, które kwalifikują się pod prokuratora, to lista była by dość długa.

_________________
Nie chce PeKaPe ....... ? To pojedzie DeBe Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

fury Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Mar 2007

PostWysłany: 01-02-2009, 23:26    Odpowiedz z cytatem

Sielawa zadaje pytanie:
Cytat:
Sugerujesz że jest celowa polityką Zarządu żeby sprzedać Cargo ruskim????
Jest to całkiem prawdopodobne. Skoro Rosjanie byli zainteresowani zakupem 25% DB, to niby dlaczego mieliby być obojętni wobec Cargo, które ich od DB dzieli? Transport jest strategiczną dziedziną gospodarki. Przechwycić ją, to znaczy poszerzyć swoją władzę nad znaczną częścią Europy. Nie można tego zrobić politycznie, to dlaczego nie gospodarczo? Kryzys gazowy, choć Polska zaliczana jest do krajów o znacznej pod tym względem niezależności (30% gazu pochodzi z własnych złóż), wystarczająco nam niebezpieczeństwo mocarstwowych zapędów Rosji uświadomił.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 02-02-2009, 16:01    Odpowiedz z cytatem

Trade Trans: Prezes Adamiak odwołany

Prezes Trade Transu Remigiusz Adamiak został odwołany. Do czasu powołania nowego prezesa zarządu spółki, jego obowiązki pełni Andrzej Górnikiewicz, dotychczasowy członek zarządu przedsiębiorstwa.

Przedsiębiorstwo Spedycyjne Trade Trans Spółka z o.o. to spółka prawa handlowego typu joint venture z udziałem PKP i austriackiej firmy spedycyjnej Trade Trans. Obecnie udziałowcami są Spółki Grup PKP oraz Trade Trans Invest z Bratysławy. Przedmiotem działalności spółki są kompleksowe usługi spedycyjne i logistyczne w zakresie przewozów krajowych i międzynarodowych, obejmujące transport kolejowy, samochodowy i morski, z możliwością składowania towarów, konfekcjonowania oraz dystrybucji.

źródło: Rynek Kolejowy

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

fury Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Mar 2007

PostWysłany: 02-02-2009, 16:20    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Trade Trans: Prezes Adamiak odwołany
No to poczytajmy, co Krycha napisała 19-01-2009 :

Remigiusz Adamiak to najbardziej tajemnicza postać z tej trójcy. Nie wiadomo skąd się wziął w PKP CARGO i kto za nim stoi. Wiadomo, że jest osobą niezwykle wpływową i umocowaną. Działa samotnie, ma swoich wiernych współpracowników (Pajka i Ney). Przyjrzyjmy się mu bliżej...

Za prezesury Balczuna administracja centrali spółki rozrosła się do niespotykanych rozmiarów. Kolesie kolesi i wypacykowani brylantyną chłopcy oraz mundurowi na emeryturach snują się korytarzami na Grójeckiej... Za chwilę zrozumiecie dlaczego w centrali PKP CARGO jest tyle wojskowych i dlaczego wszyscy się boją i podejrzewają, że w firmie są zainstalowane podsłuchy.

Adamiak pojawił się w PKP CARGO 21.01.2008 gdy razem z prezesem Wachem trafił do rady nadzorczej. Tego samego dnia prezesem zarządu PKP CARGO został Wojciech Balczun, dotychczasowy przewodniczący rady nadzorczej PKP S.A. Jednak sytuacja jest trochę zagmatwana, bo według KRS panowie Balczun i Adamiak przez prawie dwa miesiące (od 21.01.2008 do 18.03.2008) byli jednocześnie członkami i rady nadzorczej i zarządu PKP CARGO:
http://www.infoveriti.pl/firma/27702/pkp-cargo-spolka-akcyjna/warszawa/grojecka/

Adamiak był członkiem zarządu (wg KRS) od 21.01.2008 do 14.08.2008. I tu zadziwia kolejny fakt, bo okazuje się, że Adamiak był jednocześnie prokurentem spółki (od 29.04.2008 do 14.08.2008) i jak dotąd była to jedyna prokura ustanowiona w PKP CARGO.
Istotna uwaga: prokura łączna upoważniała Adamiaka do działania w imieniu PKP CARGO łącznie z prezesem zarządu. I tu nasuwa się pytanie: jakie decyzje w tym czasie podjął prezes Balczun pod wpływem/naciskiem Adamiaka?

Adamiak w zarządzie PKP CARGO był dyrektorem ds. marketingu, ale prawdopodobnie liczył na fotel członka zarządu ds. finansowych, bo ten zgodnie z "Zarządzeniem 180" uzgadniał dokumentacje i podpisywał umowy w imieniu PKP CARGO. Teraz zgodnie z nowymi regulacjami te kompetencje znalazły się w ręku członka zarządu ds. strategii. Jak to nie wypaliło Adamiak ewakuował się do spółki TRADE TRANS i tu mamy kolejny wątek naszego śledztwa...

Właścicielem TOMWARU jest Leszek Cichocki, a konkretnie należąca do niego spółka GEEM DEVELOPMENT. Natomiast TOMWAR jest udziałowcem spółki CENREX. Cichocki posiada stosowne koncesje oraz certyfikaty pozwalające na międzynarodowy handel bronią, sprzętem specjalnym itp. Przez swoje firmy związany z PHZ Bumar, Polską Izbą Producentów na rzecz Obronności Kraju. Od początku lat '80 był związany ze służbami specjalnymi PRL, a potem RP.

O firmie CENREX, której udziałowcem jest spółka TOMWAR, której prezesem jest Adamiak przed kilku laty pisała gazeta "NIE" w odniesieniu do afer, jak np. nielegalna sprzedaż broni do Iraku czy dla rosyjskiej mafii. Bardzo interesująca lektura:
http://www.nie.com.pl/art3507.htm oraz http://www.nie.com.pl/art3300.htm
I jeszcze jeden artykuł z tygodnika "WPROST" na ten sam temat:
http://www.wprost.pl/ar/57326/Cichocki-Arms/
Remigiusz Adamiak od 15.01.2008 zasiada w radzie nadzorczej spółki CENREX.

Zdaję sobie sprawę z tego, że to o czym piszę jest zawiłe i skomplikowane, ale tylko tak można pokazać zależności i powiązania Adamiaka z przemysłem zbrojeniowym, który z natury rzeczy jest kontrolowany przez służby. Na uwagę zasługuje również fakt, że w zarządach i radach nadzorczych w/w spółek wciąż przewijają się te same nazwiska (generałowie, oficerowie WSI itp.), a w radzie nadzorczej spółki TOMWAR zasiada taka osobistość jak Stanisław Dobrzański (PSL), były minister obrony narodowej, podejrzewany o kontakty z SB. W radzie nadzorczej TOMWARU do 01.09 2008 był niejaki Marek Pawlik, ale niestety nie jestem w stanie zweryfikować czy to ten sam Marek Pawlik z zarządu PKP PLK (od 24.06.2008). Przypadkowa zbieżność nazwisk?

Co w tak "doborowym towarzystwie" robi Adamiak, prezes spółki TRADE TRANS, który o PKP CARGO wie dosłownie wszystko i ma (nieformalny) wpływ na zarządzanie spółką, poprzez swoich zaufanych ludzi ulokowanych w biurach centrali PKP CARGO?

Ale spółka TOWMAR nie jest incydentalnym przypadkiem! Dogrzebałam się do informacji, że Adamiak był także członkiem rady nadzorczej firmy zbrojeniowej PONAR Wadowice (przypadkową zbieżność nazwisk wyklucza ten dokument). To mnie upewniło o jego powiązaniach ze służbami!

Stawiam zatem tezę, że PKP CARGO plus spółki spedycyjne i niektóre ZNTK-i zostały przejęte przez "smutnych panów" (o tym w następnej części) a prezes Wach, który przejął stołek po rezygnacji Męclewskiego jest tylko wykonawcą postawionych mu zadań
. (podkreślenie moje)

Od siebie dodam, że w komunikacie podano tylko, że Adamiak został odwołany. Nie podano przyczyny. Wyznaczono tymczasowego "zarządcę". Czym wytłumaczyć ten pośpiech?

Ps.
Kapitał zakładowy Trade Trans wynosi 16 mln zł. Udziały posiadają:
- KOLEJOWE TOWARZYSTWO FINANSOWE VIAFER SPÓŁKA AKCYJNA - 150 udziałów na kwotę 1,50 mln zł
- PKP CARGO SPÓŁKA AKCYJNA - 650 udziałów na kwotę 6,50 mln zł
- TRADE TRANS INVEST A.S. Z SIEDZIBĄ W BRATYSŁAWIE - 800 udziałów na kwotę 8,00 mln zł
Zatem udział PKP Cargo SA w Trade Trans to tylko 40,6%
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

gocha Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 19 Sty 2009

PostWysłany: 02-02-2009, 18:58    Odpowiedz z cytatem

Od maja 2008 r. Ludomir Handzel jest członkiem zarządu PKP CARGO, dyrektorem ds. strategii. Kolejny pseudo menadżer przyczyniający się do upadku firmy? Z takimi "fachowcami" w zarządzie spółka PKP CARGO po prostu musi upaść!

No nie.... Pajka, ps. "negocjator" nie lubi Handzla i nie da mu podskoczyć powyżej poprzeczki, którą sam ustawił (a Handzel by przeskoczył,bo większy jest). A dlaczego się nie lubią?
Smutne to, ale Napoleon też był zwany "małym kapralem".
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Gacek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Kwi 2007

PostWysłany: 02-02-2009, 20:37    Odpowiedz z cytatem

fury napisał/a:
Cytat:
Trade Trans: Prezes Adamiak odwołany

Kapitał zakładowy Trade Trans wynosi 16 mln zł. Udziały posiadają:
- KOLEJOWE TOWARZYSTWO FINANSOWE VIAFER SPÓŁKA AKCYJNA - 150 udziałów na kwotę 1,50 mln zł
- PKP CARGO SPÓŁKA AKCYJNA - 650 udziałów na kwotę 6,50 mln zł
- TRADE TRANS INVEST A.S. Z SIEDZIBĄ W BRATYSŁAWIE - 800 udziałów na kwotę 8,00 mln zł
Zatem udział PKP Cargo SA w Trade Trans to tylko 40,6%


A VIAFER= afera wekslowa i Jan Janik.

_________________
BETON IC
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 4 z 9 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl