Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Dymisja Prezesa PKP Intercity
Autor Wiadomość

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 07-06-2006, 09:43    Odpowiedz z cytatem

Rafal Kulik, niezwykle cenne są twoje uwagi i pozwolę się do nich ustosunkować...

Dalej, nie obierajcie takiego kierunku, w ktorym tylko i wylacznie bronicie Prezesa Przesluge. Bo, moim zdaniem, tu nie chodzi o niego osobiscie, tylko o to, ze kazdy kto probuje zmian na kolei spotyka sie z "opornikami".
Nie bronimy prezesa Prześlugi, bo nie ma przed czym go bronić. Prezes odchodzi z PKP Intercity na własną prośbę - złożył dymisję. Jest to jego suwerenna decyzja, którą wszyscy, mam nadzieję, rozumiemy i szanujemy. Zresztą ja byłabym chyba jedną z ostatnich osób, która by go broniła. Wiele rzeczy w PKP IC nie podoba mi się i otwarcie o tym pisałam i pisać nadal będę. Czy prezes Prześluga był dobrym szefem? Nie nam to oceniać, ponieważ mandat do takich sądów mają wyłącznie jego podwładni - pracownicy spółki PKP Intercity. Jednak ja osobiście, i myślę że wielu z was również, cenimy go przede wszystkim jako świetnego menadżera, który bardzo dobrze radził sobie w tak trudnej branży jaką jest kolejowy transport pasażerski. Tutaj należy się jemu pełny szacunek i trzeba tylko żałować, że ktoś z takimi zdolnościami, zapałem, pomysłami, chęciami, inicjatywami etc. odchodzi (czy też musi odejść, ale z honorem) z tego bagna jakim są PKP.

Postawcie pytanie, co chcecie/chcemy osiagnac: czy tylko szum medialny, ktory pewnie zaraz ucichnie. Beton go przetrzyma. Czy moze wymuszenie pewnych dzialan.
Szum medialny to już wielki sukces! Beton oczywiście go przetrzyma, bo chyba nikt z nas się nie łudzi, że nagle zaczną zachodzić jakieś pozytywne zmiany. Do tego potrzeba lat! Ale nie możemy siedzieć z założynymi rękami i biernie się przyglądać jak grupa cwaniaków, związkowców, kolesi z betonu rozpierdala to co jeszcze zostało z PKP. Na pewno nie poprzestaniemy na jednym "Tygodniu Walki z Betonem PKP". To dopiero początek, a początki zawsze są trudne (Anfang ist schwer! - to z niem.)...
Chciałabym, żeby był to początek zrywu wszystkich środowisk kolejowych i okołokolejowych w imię walki z betonem PKP. W niedzielę na wieczornym czacie podsumujemy ten tydzień i wspólnie zastanowimy się co dalej, bo na pewno na tym nie poprzestaniemy...

Pozdrawiam i miłego dnia! Smile

_________________
Follow me!
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Gurdol1 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Mar 2006
Skąd: Brzeg

PostWysłany: 20-06-2006, 02:48    Odpowiedz z cytatem

Kolejny artykuł z Pulsu Biznesu. Niedługo też w Polityce.

Pusty fotel prezesa PKP InterCity

Nie ucichły jeszcze komentarze po rezygnacji prezesa PKP InterCity Jacka Prześlugi, a wśród kolejarzy już huczy od plotek, kto zostanie jego następcą.
Na forach internetowych poświęconych kolei najczęściej pada nazwisko Józefa Dąbrowskiego, prezesa Katolickiego Stowarzyszenia Kolejarzy Polskich i rzecznika praw klienta w spółce PKP. Był on pomysłodawcą "pociągu papieskiego", który od 3 czerwca kursuje na trasie Kraków — Wadowice.
Od wyborów parlamentarnych w 1997 r. był posłem AWS, w Sejmie III kadencji przewodniczył Komisji Transportu i Łączności, zajmując się reformą kolei. Potem na krótko został członkiem zarządu PKP InterCity (IC). Przeciw jego odwołaniu bezskutecznie protestowało w liście do ministra infrastruktury 24 posłów, wśród nich m.in. Jan Olszewski i Zbigniew Ziobro.
— Nikt nie zwracał się do mnie z propozycją szefowania PKP IC. Myślę, że mogę zrobić dużo dobrego dla kolei na mniej eksponowanym stanowisku. Taka nominacja wymagałaby zresztą przenosin do Warszawy, a mnie bardzo dobrze pracuje się w Krakowie — mówi Józef Dąbrowski.
Józef Dąbrowski wymieniany jest też jako kandydat na dyrektora departamentu regulacji rynku i licencji w Urzędzie Transportu Kolejowego.
Inne kandydatury na kolejowej "giełdzie" to Czesław Warsewicz, od stycznia członek zarządu PKP IC, i Halina Sekita, prezes Kolei Mazowieckich. Dała się ona poznać jako dobry zarządca jeszcze podczas szefowania innej spółce — Warszawskiej Kolei Dojazdowej. Za jej rządów odmalowano tabor, wiaty na peronach i zwiększono liczbę połączeń. Czesław Warsewicz uchodził za głównego oponenta Jacka Prześlugi. Sprzeciwiał się niektórym wydatkom na marketing i promocję.

(źródło: Puls Biznesu, 19 czerwca 2006)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Andrev Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Cze 2006
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: 20-06-2006, 11:07    Odpowiedz z cytatem

Gurdol1 napisał/a:
Kolejny artykuł z Pulsu Biznesu. Niedługo też w Polityce.

Pusty fotel prezesa PKP InterCity
Na forach internetowych poświęconych kolei najczęściej pada nazwisko Józefa Dąbrowskiego, prezesa Katolickiego Stowarzyszenia Kolejarzy Polskich i rzecznika praw klienta w spółce PKP. Był on pomysłodawcą "pociągu papieskiego", który od 3 czerwca kursuje na trasie Kraków — Wadowice.


Śmierdzi mi tutaj PiSem to pewnie ich jakiś pupilek. Pociąg Papieski, no bardzo doby pomysł, tylko nie w kraju, gdzie szlakowa na 50% szlaków wynosi 20-30km/h, a pociągi jeżdżą brudne, śmierdzące. Za niedługo w polskich pociągach będze tak, jak w samolotach, gdzie pasażerowie biją brawa podczas udanego lądowania, tylko z małą różnicą w pociągach będą bili brawa, że pociąg wogóle ruszył. Ja nie wiem czy ten papieski pociąg jest jakimkolwiek pozytywnym osiągnięciem. Dla mnie osiągnięciem jest np. remont taboru, torowisk, uwuchamianie nowyh połączeń itp.

_________________
Pozdrawiam z Jastrzębia Zdroju, więcej informacji:

[quote:f1a10655f0="WIKIPEDIA"]Jastrzębie jest największym miastem w Polsce nie posiadającym kolei pasażerskiej.[/quote]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 20-06-2006, 17:35    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
— Nikt nie zwracał się do mnie z propozycją szefowania PKP IC. Myślę, że mogę zrobić dużo dobrego dla kolei na mniej eksponowanym stanowisku. Taka nominacja wymagałaby zresztą przenosin do Warszawy, a mnie bardzo dobrze pracuje się w Krakowie — mówi Józef Dąbrowski.

No cóż, Niedo-rzecznik Praw Klienta PKP plecie same niedorzeczności, czyli jak zwykle wygaduje bzdury!!!

W czym jest zakłamanie i fałsz w jego wypowiedzi? Przecież jako rzecznik powinien siedzieć w Centrali PKP SA w Warszawie, gdzie mieści się jego biuro. Tymczasem Dąbrowski siedzi ciągle w Krakowie, gdzie mieszka!

Pisałam o tym bardzo obszernie w tym poście:
http://pkp.boleslawiec.pl/forum/viewtopic.php?p=5483#5483

Według osób krytycznie nastawionych do zmian w Centrali PKP S.A. stworzenie stanowiska Rzecznika Praw Klienta spowodowane było tylko i wyłącznie chęcią zapewnienia Józefowi Dąbrowskiemu przyjemnego i zacisznego stanowiska. Tu pojawia się ważne pytanie. Czy w ogóle można określić stanowisko rzecznika praw klienta jako przyjemne i zaciszne?! Przecież klienci kolei w Polsce nie mają zbyt wielu powodów do zadowolenia. Wręcz przeciwnie - w obecnej sytuacji Rzecznik Praw Klienta powinien mieć pełne ręce roboty. A wydaje się, że jednak nie ma.

Po pierwsze, problemem jest wyznaczenie kręgu klientów PKP S.A. Jak wiadomo podstawową grupą klientów polskiej kolei są zlecający przewozy towarowe oraz podróżujący pociągami pasażerskimi. Formalnie jednak ani jedni ani drudzy nie są klientami PKP S.A. - przewozy towarowe są bowiem prowadzone przez PKP CARGO S.A. i Linię Hutniczą Szerokotorową, a przewozy pasażerskie przez takie spółki jak PKP Intercity i PKP Przewozy Regionalne, czy mniejsze: PKP Szybka Kolej Miejska oraz PKP Warszawska Kolej Dojazdowa. Tak więc wszelkie reklamacje, skargi i wnioski kierowane od klientów rozpatrywane są bezpośrednio przez powyższe spółki. Na przykład skargi na pracę konduktorów w pociągach osobowych i pospiesznych rozpatrywane są przez biuro sprzedaży spółki PKP Przewozy Regionalne. W PKP CARGO istnieje natomiast zatrudniające aż 103 pracowników biuro ekspedycji, reklamacji i retaksacji należności przewozowych. Jak widać w spółkach Grupy PKP istnieją już jednostki i pracownicy, zajmujący się odwołaniami klientów.

Kolejny problem to całkowita izolacja zespołu rzecznika praw klienta od... klientów. Trudno znaleźć bowiem jakiegokolwiek klienta (czy to korzystającego z przewozów towarowych czy z pasażerskich), który słyszałby o istnieniu w strukturach PKP S.A. rzecznika praw klienta. Co więcej, rzecznik ani jego zespół nie robią nic, by się to zmieniło. Twórcy zespołu rzecznika zadbali, aby rzecznik nie musiał zbyt daleko dojeżdżać do pracy. Chociaż siedziba zespołu rzecznika praw klienta znajduje się w Warszawie (przy ul. Szczęśliwickiej), to sam gabinet rzecznika i równocześnie szefa zespołu - czyli Józefa Dąbrowskiego - znajduje się w Krakowie. W tym miejscu przypomnijmy, iż Józef Dąbrowski pochodzi właśnie z Krakowa. Ciekawe dlaczego nie zdecydowano się ulokować całego zespołu w Krakowie, lecz jedynie umieścić szefa prawie 300 kilometrów od swoich pracowników? Jak na razie rzeczywiście wychodzi na to, iż mamy do czynienia z kolejnym stanowiskiem, które zostało utworzone bardziej z myślą o klasie dyrektorskiej niż o klientach. Szkoda tylko, że tym razem ta tendencja dotknęła stanowisko pod nazwą rzecznik praw klienta.

Tak więc wszystko wskazuje na to, że Dąbrowski to typowy pasożyt, ulokowany przez kolesi w Centrali PKP S.A., by tam spokojnie sobie przeczekać do lepszych czasów. Czy te lepsze czasy nadchodzą? Okaże się już niebawem po zwolnieniu posady prezesa w PKP Intercity.

_________________
Follow me!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 20-06-2006, 20:02    Odpowiedz z cytatem

Krycha napisał/a:
No cóż, Niedo-rzecznik Praw Klienta PKP plecie same niedorzeczności, czyli jak zwykle wygaduje bzdury!!!

Czyli jak przystało na wszystkich kolejowych rzeczników - każdy/każda z nich plecie bzdury.

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Gurdol1 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Mar 2006
Skąd: Brzeg

PostWysłany: 21-06-2006, 00:02    Odpowiedz z cytatem

Tak więc wszystko wskazuje na to, że Dąbrowski to typowy pasożyt, ulokowany przez kolesi w Centrali PKP S.A., by tam spokojnie sobie przeczekać do lepszych czasów. Czy te lepsze czasy nadchodzą? Okaże się już niebawem po zwolnieniu posady prezesa w PKP Intercity.

Dąbrowski NIE będzie nowym prezesem Intercity. I chwała Bogu.
Jedyny rozsądny typ, aby (jakoś) pociągnąć ten wózek - doszczętnie nie rozwalając zespołu - to p. Sekita.
Tyle że Sekita ma swoje - całkiem rozsądne - warunki. Ano... już niedługo...

Pozdrawiam ciepło
Robert Wyszyński
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 21-06-2006, 02:27    Odpowiedz z cytatem

Gurdol1 napisał/a:
Dąbrowski NIE będzie nowym prezesem Intercity. I chwała Bogu.

Jesteś pewny? Obyś miał rację. Jeśli Dąbrowski nie dostanie stołka po Prześludze to być może jest w tym jakaś zasługa PR Forum, które narobiło rozgłosu wokół tego człowieka, natychmiast gdy tylko pojawiły się niepotwierdzone informacje o planach posadzenia go w zarządzie PKP IC. Nie można przecież wykluczyć, że zarząd PKP SA miał taki zamiar!

Nie jest żadną tajemnicą, że redakcje gazet (jakich to tajemnica) zwracały się do nas o pewne informacje na ten temat. Za kontakty z mediami odpowiada Krycha, więc ona najlepiej się w tym orientuje.

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 22-06-2006, 07:25    Odpowiedz z cytatem

Ja powiem tylko tyle... Ktokolwiek zostanie nowym prezesem PKP Intercity może być pewny, że zostanie dokładnie prześwietlony przez IC i PR Forum, a jego poczynania będą na bieżąco komentowane na obu forach dyskusyjnych.

Jeśli prezesem zostanie jakiś nieudacznik z polityczo-kolesiowskiego nadania to ma po prostu już na starcie prze...ane. Jedna jego wpadka a nie zostawię na nim suchej nitki!

_________________
Follow me!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wojtek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 22-06-2006, 08:18    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
— Nikt nie zwracał się do mnie z propozycją szefowania PKP IC. Myślę, że mogę zrobić dużo dobrego dla kolei na mniej eksponowanym stanowisku. Taka nominacja wymagałaby zresztą przenosin do Warszawy, a mnie bardzo dobrze pracuje się w Krakowie — mówi Józef Dąbrowski.
Józef Dąbrowski wymieniany jest też jako kandydat na dyrektora departamentu regulacji rynku i licencji w Urzędzie Transportu Kolejowego.

Dąbrowski sam mówi, że nie chce przenosić się do Warszawy, ale jak dostanie stołek w UTK to chyba jednak będzie musiał. Chyba że jego kolesie (wzorem Wacha z PKP SA) tak to załatwią, że specjalnie dla niego zrobią mu biuro w Krakowie.

_________________
Podróżny pamiętaj! Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją. (S. Bareja)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Modliszka Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 15 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 22-06-2006, 12:53    Odpowiedz z cytatem

Krycha napisał/a:
Ja powiem tylko tyle... Ktokolwiek zostanie nowym prezesem PKP Intercity może być pewny, że zostanie dokładnie prześwietlony przez IC i PR Forum, a jego poczynania będą na bieżąco komentowane na obu forach dyskusyjnych.

Najpóźniej za tydzień wszystko będzie jasne. Myślę jednak, że nowy prezes już jest "namaszczony" tylko na razie to tajemnica.

_________________
Bądź szczery, a wyzwą cię od chamów i prostaków.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rafal Kulik Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Mar 2006

PostWysłany: 22-06-2006, 14:27    Odpowiedz z cytatem

A ja sobie podumam tak. Pojawily sie 3 nazwiska:
1) Warsewicz
2) Dabrowski
3) Sekita.

JEesli mialbym wybierac z tej trojki, to wybral bym ...... Dabrowskiego.

Dlaczego?

Pani Sekita dobrze radzi sobie w KM, wiec niech tam dalej walczy. Zamieszanie w KM jest neipotrzebne.
Nominacja Warsewicza, w swietle tego co da sie wyczytac o kulisach odejscia Przeslugi, oznacza moze, ze PIC pojdzie w kierunku "warsewiczowym", anie "przeslugowym", co dobre by dla tej spolki nie bylo.

A Dabrowski? Jesli mialby troche oleju w glowie (ewentualnie oswiecili by go wszyscy swieci ..), to by kontynuowal dzielo Przeslugi, a jego mocna pozycja w betonowych strukturach mogla by miec, paradoksalnie, atut w forsowaniu "przeslugowego" kierunku rozwoju spolki.

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 22-06-2006, 15:00    Odpowiedz z cytatem

Ja myślę, że prezesem zostanie osoba, po której byśmy się tego nie spodziewali. To może być zaskoczenie dla nas wszystkich. Oby pozytywne!

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 22-06-2006, 23:01    Odpowiedz z cytatem

Sekita niech lepiej zostanie w KM.
Może Pawicki lub Piech by się nadał? Śmiech

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Mulligan Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Cze 2006
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 22-06-2006, 23:37    Odpowiedz z cytatem

Ursus Victorius napisał/a:
Sekita niech lepiej zostanie w KM.
Może Pawicki lub Piech by się nadał? Śmiech

Owszem. W PKP sami fachowcy, na wszystkim się znają. Takiego prezesa IC to od ręki! Same asy z rękawa się sypią.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Gurdol1 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Mar 2006
Skąd: Brzeg

PostWysłany: 28-06-2006, 14:41    Odpowiedz z cytatem

Już za dwa dni poznamy wielkiego następcę i zapewne światłego kolejarza, a może i pi-siarza... No, nie wiem...
Tym czasem warto zapoznać się ze świetnie - moim skromnym zdaniem - napisaną publikacją w tygodniku Polityka. Nawiasem tygodnik ten, w którym miałem także przyjemność publikować, obecnie prezentuje teksty o najwyższym poziomie dziennikarskim, wyższym niż np. Newsweek. Dlatego też - wedle badań rynkowych - ma największe czytelnictwo w kategorii tzw. poważnych tygodników opinii (nie liczymy idioten - kolorówek).

Genialnemu Panu "felietoniście" z WD szczególnie polecam. Warto czytać i wreszcie nauczyć się pisać. Naprawdę warto... Nigdy nie jest wszak za późno.

Gospodarka

Polityka 26/2006

Powrót na bocznicę

Na kolei coś chyba drgnęło: reklamy i akcje promocyjne zachęcają do korzystania z pociągów, wagony trochę czystsze, a obsługa grzeczniejsza. Dla pasażerów to maleńki kroczek, dla kolejarzy prawdziwa rewolucja. Tymczasem czołowy rewolucjonista, prezes PKP Intercity Jacek Prześluga, ogłasza publicznie, że ma już wszystkiego dość i odchodzi.

Autor - Adam Grzeszak

Prześluga na kolei nie miał łatwego życia. Kolejarze z nim zresztą też mieli niełatwo. Zamiast dyskretnie przemilczeć przykry fakt, że ani z urodzenia, ani z wykształcenia nie jest kolejarzem, a w PKP nie przepracował wielu lat; robił z tego cnotę. Co więcej, potrafił publicznie wypowiadać pogląd, że kolej to po prostu usługa taka sama jak każda inna. Trzeba ją dostosować do potrzeb klienta i umiejętnie sprzedać. Tak o kolei mówić nie wolno.

Dość nonszalancko odnosił się też do problemów technicznych. Potrafił żartować, że jeśli chodzi o wózki, to on wie tylko tyle, że jeden jest bardziej, a drugi mniej. Wózek - co wie każdy kolejarz - to podstawowy element konstrukcyjny wagonu. Tak żartować się nie powinno. Zresztą zdarzały mu się i inne wyskoki. Na przykład mówił, że kolej jest dla pasażerów, a nie dla kolejarzy. Choć tak mówić można, to jednak brzmi to trochę niepoważnie. I tak wszyscy przecież wiedzą, że jest inaczej.

Cały dramat polega na tym, że Prześluga to dziennikarz. Ma nieustanną potrzebę mówienia, pisania, komentowania, polemizowania, prezentowania wizji i koncepcji. Wprawdzie w przeszłości poza pracą w mediach imał się różnych zajęć, w tym także biznesowych, ale jednak nigdy nie przestał być dziennikarzem. Także zasiadając w fotelu prezesa PKP Intercity.

Pełna wersja artykułu dostępna w aktualnym wydaniu "Polityki".


Warto kupić i mieć na pamiątkę (od dziś przez tydzień w kioskach). Też idę do kiosku, bo jeszcze nie widziałem.
Nawiasem - dla niewiedzących - artykuł jest tymczasowym uwieńczeniem naszej wspólnej akcji (Forum PR, Forum IC, Obywatelski Komitet Obrony Kolei przed Betonem PKP itd.), dotyczącej uświadamiania społeczeństwa, co jest przyczyną zapaści i betonowatości zdziadziałych struktur PKP. Jej efektem - oprócz całego szumu na forach etc.- były m.in. artykuły w Rzeczpospolitej, Wyborczej, Pulsie Biznesu, a także reportażyk w TVN 24.
Przy okazji ponad stu naczelnych, zastępców, sekretarzy redakcji oraz innych dziennikarzy (szefów działów) dostało linki do naszych forów, które regularnie są przeglądane. Bardzo ich zainteresowało spojrzenie miłośników, kolejarzy oraz... olewanie tych opinii przez władców PKP.

Prócz PKP Intercity.

Pozdrawiam ciepło

Robert Wyszyński
Koordynator
Obywatelskiego Komitetu Obrony Kolei przed Betonem PKP
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 4 z 6 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl