Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 81, 82, 83  Następny
Prezentacja sytuacji w PKP Cargo
Autor Wiadomość

Modliszka Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 15 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 10-05-2009, 19:49    Odpowiedz z cytatem

Sędzikowski: "Nie" dla pomocy publicznej dla PKP Cargo

- Jeżeli PKP Cargo ma dostać miliard złotych, to my, jako niezależni przewoźnicy chcemy również otrzymać pomoc, odpowiadającą proporcjonalnie naszemu udziałowi w rynku. To 24 proc. - powiedział "Rynkowi Kolejowemu" Krzysztof Sędzikowski, prezes CTL Logistics.

W rozmowie, z "Rynkiem Kolejowym", prezes Sędzikowski, który jest także wiceprezesem Związku Niezależnych Przewoźników Kolejowych, skomentował często pojawiające się opinie, przytaczające przykłady wspierania finansowego przewoźników narodowych z budżetów państwowych. - Sugerowałbym panom, jako dociekliwym dziennikarzom, żeby poprosić tych, którzy o tym opowiadają, aby dokładnie podali, kiedy to się odbyło i na co te pieniądze przeznaczono. Nie mamy nic przeciwko temu, aby na kolej szły pieniądze z UE, czy od polskiego rządu. One nie mogą jednak służyć wspieraniu jednego z uczestników rynku - podkreślił szef CTL Logistics.

Prezes Sędzikowski wypowiedział się także na temat wejścia DB na polski rynek. - Uważamy, że nie powinno do tego dojść. Liberalizacja nie zakotwiczyła się jeszcze na tyle w Europie. UE nie powinna dopuszczać do ekspansji firm państwowych. Z drugiej strony, świadczy to o docenieniu potencjału tego rynku przez Deutsche Bahn. Myślę, że procedury tutaj na tyle zadziałają, że nie będzie zmowy i duopolu. Paradoksalnie, mamy nowego gracza na rynku, który nam pomoże walczyć z dominującą pozycją państwowej firmy, jaką jest PKP Cargo - powiedział Krzysztof Sędzikowski.

źródło: Rynek Kolejowy

_________________
Bądź szczery, a wyzwą cię od chamów i prostaków.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sielawa Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Sty 2008

PostWysłany: 10-05-2009, 20:10    Odpowiedz z cytatem

czy to samo nie pojawiło się już tu: http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=65443#65443
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 25-05-2009, 17:26    Odpowiedz z cytatem

PKP Cargo: Przewozy spadają o 38 proc. Komentarz prezesa Balczuna

Z uzyskanych przez "Rynek Kolejowy" informacji wynika, że w I kwartale 2009 r. masa towarów przewożonych przez PKP Cargo spadła o 35 proc., do poziomu 21,5 mln ton, a wykonywana praca przewozowa była o przeszło 38 proc. niższa niż w analogicznym okresie roku ubiegłego i wyniosła niecałe 5,6 mld tnkm. Średni spadek pracy przewozowej w państwach Europy Środowej i Wschodniej był o ok. 10 proc. niższy i wyniósł 28 proc.

Sytuacja przewoźników spoza Grupy PKP wydaje się lepsza. Z szacunkowych danych wynika, że w pierwszym kwartale roku 2009 wykonywana przez te firmy praca przewozowa wzrosła o kilkanaście procent przy jednoczesnym kilkuprocentowym spadku masy ładunków.

Według prezesa PKP Cargo Wojciecha Balczuna, „Wyniki przewozowe uzyskane przez spółkę w I kwartale 2009 roku są odzwierciedleniem sytuacji w tych gałęziach gospodarki, które generują ładunki o największym udziale w strukturze przewozów spółki. Chodzi tu przede wszystkim o stagnację w górnictwie, hutnictwie i budownictwie, w tym w inwestycjach drogowych. Spadek produkcji w tych branżach sięga już od 20 do 50 procent. Trzeba jednak podkreślić, że mimo tych trudności spółka PKP Cargo zrealizowała przewozy na poziomie wyższym niż zakładał przyjęty Plan Działalności Gospodarczej”.

http://rynek-kolejowy.pl/images/upload/PKP%20Cargo.jpg

„Nie mając większego wpływu na poprawę sytuacji w gospodarce, PKP Cargo zabiega o ładunki coraz lepszą, zindywidualizowaną ofertą dla klientów, także w tych obszarach, które były dotychczas niejako domeną przewoźników prywatnych, przy wykorzystaniu efektywniejszej organizacji pracy zakładów spółki” – dodaje Balczun.

Z dalszych wypowiedzi prezesa PKP Cargo wynika, że sytuacji finansowa spółki jest stabilna. „W celu utrzymania płynności finansowej są kontynuowane działania oszczędnościowe obejmujące wszystkie obszary funkcjonowania spółki”.

źródło: Rynek Kolejowy

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

svanger Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Maj 2009

PostWysłany: 28-05-2009, 17:33    Odpowiedz z cytatem

Zwalniają w Centrali...ale nie tych co trzeba Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dorami Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 23 Sty 2009

PostWysłany: 28-05-2009, 17:48    Odpowiedz z cytatem

To prawda.Wypowiedzenia z dniem 15.06.09 czy będzie jeszcze druga tura czy to im to wystarczy.Atmosfera nie do wytrzymania .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

svanger Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Maj 2009

PostWysłany: 28-05-2009, 19:23    Odpowiedz z cytatem

Jeszcze jutro mają dawać wypowiedzenia w Centrali. Ale nie rozumiem jednego: jeśli zwolnili z biura pracowników i zostało 2 kierujących zespołem i po 2 pracowników, to jak to może być? I jeszcze naczelnik został, który "kieruje" dwoma kierującymi i czterema pracownikami??? Może ktoś mnie oświeci, bo kiedyś to wymagano,żeby było 1+ 5 ( jeden kierujący i pięciu pracowników). Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wytrych Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Maj 2008

PostWysłany: 31-05-2009, 15:11    Odpowiedz z cytatem

Fakt, to śmieszna sytuacja Very Happy W zarządzaniu zasobami ludzkimi jest dużo patologicznych zachowań na kolei. Na PKP dawniej były zachowane ścieżki karier, ale od momentu różnego typu wstawek politycznych (BMW) itp. system ten zaczął się psuć.Teraz nieraz ktoś w biurze nie wie o czym mówi, a pociąg widział z siedzenia pasażera.
Dodatkową patologią jest system wynagrodzeń i efektywność pracy, która jest z nim związana. Nieraz istnenie sam kierujacy i ma fikcyjny zespół, gdyż na rynku pracy trudno znaleźć pracowników, którzy za mniejsze pieniadze przyjdą do pracy na dane stanowisko.
Nikt nie zastanawiał się dotychczas jak wprowadzić system motywacji proacowników przeczący obecnemu "czy się stoi czy się leży 1000 się należy".
Wiem, że taka zmaiana wymagałaby bardzo dużo pracy i konsultacji społecznych, ale jej efektem byłoby efektywne praca, motywujące wynagordzenie czyli wieksze wyniki dla firmy.
W tym przypadku z SAP w cargo, to tak jakby do syrenki wstawić silnik z porsche Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ilona1061 Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 24 Mar 2008

PostWysłany: 31-05-2009, 20:06    Odpowiedz z cytatem

Jak możne być dobrze w cargo skoro nie ma koordynacji dyspozytorów. Przykład kujawski zakład wysyła dwóch maszynistów do Jarocina po pociąg a tam co? Nie ma żadnego zrobili prawie 12 godz pasażera.Ale co tam cargo zapłaci. Drugi przykład nieświadczenie pracy i co? ano zarząd związku dostaje rejestr egzaminu i cheja do konkurencji na miesiąc a co tam jakaś lojalka. Długo by tak mnożyć przykłady.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 08-06-2009, 16:50    Odpowiedz z cytatem

Balczun: Nie będziemy chłopcem do bicia

- Nasi konkurenci przedstawiają działalność PKP Cargo w sposób bardzo daleki od obiektywnego - mówi prezes spółki, Wojciech Balczun. - Twierdzą, że PKP Cargo wyciąga rękę po pieniądze publiczne, a nadal jest nieefektywne, restrukturyzuje się tylko pozornie. Absolutnie się z tym nie zgadzam - podkreśla Balczun, odpowiadając na zarzuty Związku Niezależnych Przewoźników Kolejowych.

- Procesy restrukturyzacyjne na kolei w Europie są rozłożone na lata. A w Cargo czas realizacji tego przedsięwzięcia liczony jest w miesiącach - podkreśla szef PKP Cargo.

- My nie złożyliśmy wniosku o pomoc publiczną jako taką, ale o rekompensatę z tytułu umorzonych należności. Został on już zaakceptowany przez Ministerstwo Infrastruktury, teraz idzie do UOKiK i Ministerstwa Finansów. Chodzi o należne nam pieniądze. Będziemy o nie walczyć - mówi Wojciech Balczun.

- Absolutnie nie zgadzam się z tym, że Cargo restrukturyzuje się powierzchownie. Myślę, że dotychczasowe zmiany powinny budzić respekt, biorąc pod uwagę uwarunkowania historyczne - podkreślił prezes PKP Cargo.

- Mam wrażenie, że Związek Niezależnych Przewoźników Kolejowych został stworzony tylko po to, aby permanentnie atakować PKP Cargo. Chciałbym, aby taka organizacja powstała po to, aby wpływać na polepszenie pozycji kolei względem innych środków transportu. Tymczasem Związek wciąż zwołuje konferencje prasowe, na których prezentuje się nieprawdziwe informacje - zaznaczył prezes Balczun. - Nikt nas nie zaprosił do ewentualnych rozmów w sprawie wspólnego stanowiska odnośnie stawek na 2010 r. A przecież my też sygnalizujemy, że podwyższenie stawek na kontenery zmniejszy konkurencyjność kolei wobec innych środków transportu - twierdzi prezes największego polskiego kolejowego przewoźnika towarowego.

- Prezes Sędzikowski mówił jakiś czas temu, że kibicuje PKP Cargo w restrukturyzacji, bo to wyjdzie na dobre całemu rynkowi. Teraz już tego nie słyszę - zauważa Wojciech Balczun.

- Ostatnio jeden z naszych konkurentów zwrócił się do naszych klientów, aby nam nie wierzyli, że restrukturyzacja jest jedynie powierzchowna. Mówił im, że jak tylko przewozy znów ruszą, oni znów staną się klientami drugiej kategorii. Nie jesteśmy idealni, ale udowodnimy naszym klientom, że zmieniliśmy mentalność - podkreślił Balczun.

- PKP Cargo nie jest liderem w niepłaceniu PKP PLK, a wręcz staje się wzorem, jeśli o tym mówimy. Dlaczego prywatni nie płacą? My też oczywiście zalegamy z opłatami, jesteśmy jednak w stałym kontakcie z PLK i spłacamy należności stopniowo - mówi prezes PKP Cargo.

- Firma wyjdzie na prostą. Każdy miesiąc nas w tym upewnia. Ale moja spółka nie będzie chłopcem do bicia - kończy Wojciech Balczun.

źródło: Rynek Kolejowy

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Naczelnik Płeć:Mężczyzna
Administrator


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Polska

PostWysłany: 09-06-2009, 17:14    Odpowiedz z cytatem

PKP Cargo zanotuje w 2009 r. stratę netto, ale już wkrótce poszczególne miesiące będą przynosiły zysk, wynika z poniedziałkowej wypowiedzi prezesa spółki Wojciecha Balczuna.

"Już wkrótce poszczególnie miesiące będziemy zamykać 'na plusie', choć wynik roczny będzie, niestety, nadal pod kreską. Nie da się tego niestety uniknąć choćby z tego powodu, że sam styczeń przyniósł 100 mln zł straty" - powiedział agencji ISB Balczun.

Trudno będzie także osiągnąć prognozowany na 2009 r. poziom przewozów, który założono na 111 mln ton. Jednak, zdaniem prezesa, ponad 100 mln ton jest nadal realne i to właśnie daje nadzieje na uzyskanie zysku z działalności w II połowie roku.

"Trudno jednak w obecnej sytuacji kryzysowej cokolwiek szacować i przewidywać na pewno. Dlatego nie mogę odpowiedzieć na pytanie, kiedy PKP Cargo będzie miało dodatni wynik roczny" - podsumował Balczun.

W 2008 r. PKP Cargo zanotowała 176,3 mln zł straty wobec 7,8 mln zł zysku rok wcześniej.

Źródło: ISB

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Naczelnik Płeć:Mężczyzna
Administrator


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Polska

PostWysłany: 18-06-2009, 16:44    Odpowiedz z cytatem

Rząd chce pomóc PKP Cargo

Resort infrastruktury chce, by minister finansów zgodził się na wypłatę przewoźnikowi 230 mln zł rekompensaty za umorzony dług.

Wyniki PKP CARGO

Wniosek PKP Cargo w tej sprawie trafił na biurko ministra Grabarczyka w kwietniu tego roku. Władze spółki zwróciły się o wypłatę 230 mln zł rekompensaty za dług, który wobec przewoźnika miała spółka PKP Przewozy Regionalne. Dług został umorzony na mocy ustawy.

Zarząd państwowego przewoźnika towarowego chce te środki przeznaczyć na program dobrowolnych odejść, który ma pochłonąć ok. 200 mln zł.

– Złożyliśmy wniosek do ministra finansów o wypłatę tych pieniędzy – powiedział wczoraj w Sejmowej Komisji Infrastruktury Juliusz Engelhardt, wiceminister infrastruktury. Dokumenty trafiły również do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz do Urzędu Integracji Europejskiej. Mają się one wypowiedzieć co do tego, czy udzielenie przewoźnikowi takiej pomocy jest w ogóle, w świetle prawa, możliwe.

– Sytuacja sektora kolejowego jest bardzo trudna – przyznał minister Engelhardt. – W I kwartale tego roku masa towarów przewożonych koleją spadła o 21,9 proc., a wykonywana przez przewoźników praca przewozowa o 28,8 proc. Jeszcze głębiej tym spadkiem została dotknięta PKP Cargo, spadek pracy przewozowej wyniósł ponad 38 proc. – dodał. Wiceminister infrastruktury wyjaśnił, że rząd zainicjował już działania, by wesprzeć sektor kolejowy. Najbardziej skorzysta na nich państwowy przewoźnik. Spółka planuje m.in. obniżenie opłat za korzystanie ze stacji rozrządowych, które wykorzystywane są podczas transportu przesyłek rozproszonych (niecałopociągowych, najmniej dochodowych), które realizuje głównie PKP Cargo.

Resort infrastruktury chce wspomóc także pozostałe spółki z grupy PKP. Planuje m.in. pozyskać gwarancje Skarbu Państwa na 650 mln zł. Tyle PKP SA potrzebuje w tym roku, by zrolować swoje kredyty. To jednak jest rozwiązanie doraźne. – Spłacamy tylko odsetki, bez kapitału. To zrodzi dalsze problemy, które pojawią się w latach następnych – zauważył Janusz Piechociński, przewodniczący Sejmowej Komisji Infrastruktury. Trwają również prace nad zapewnieniem dla PKP PLK środków na prefinansowanie unijnych inwestycji.

źródło: Rzeczpospolita

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

czerwone gitary Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 16 Gru 2008

PostWysłany: 22-06-2009, 15:19    Odpowiedz z cytatem

CO W PKP CARGO S.A.?

PREZES BALCZUN TO NAJGORSZY PREZES W HISTORII PKP CARGO, BO:
1. żaden z poprzednich Prezesów nie przyciągnął za sobą takiej ilości niekompetentnych młodych cwaniaków i żaden nie wprowadził takiej atmosfery złości i nienawiści i podziału wśród pracowników,
2. żaden z poprzednich Prezesów nie obsadził niemalże wszystkich wysoko płatnych stanowisk swoimi niekompetentnymi ludźmi i nie obdarował ich takimi przywilejami jakie pokemony dostały od Balczuna, burząc wszelką hierarchię wartości,
3. żaden z poprzednich Prezesów nie odnosił się z taką pogardą do wieloletnich pracowników,
4. za jego kadencji wszystkie wskaźniki zysków spadły w dół
5. jedyne co potrafi robić to uprawiać propagandę własnego sukcesu i promocję samego siebie i swoich pokemonów,
6. jedyne co skutecznie wprowadził w firmie to „zamordyzm” i zakaz palenia w całym budynku. Jedno i drugie jest bardzo czytelne,
7. jest wyrachowany i cyniczny uważając za swój sukces spadek zatrudnienia kosztem wielu tragedii ludzkich i chwaląc się planem oszczędnościowym prowadzonym tylko i wyłącznie kosztem szeregowych pracowników( bo kilkaset złotych dla szeregowego pracownika to bardzo dużo, dla tego z przelicznika – nie zabraknie na czynsz)
I jak się wypowiada -“ Moja firma”
Prawdą jest, że traktuje naszą firmę jak prywatny folwark, w którym królują, panoszą się i robią bałagan jego pokemony , ale na szczęście to nie jest jeszcze jego firma.
Albo wypowiedź, że nie ma strjków jest wręcz prowokacyjna. I bardzo dobrze że nie ma, bo zwalił by nieudolność w zarządzaniu na pracowników.
Ale, planowana pikieta przed Centralą z udziałem mediów to mu się należy ! Tablice z “sukcesami”, polityka kadrowa, nie dotrzymanie postanowień umowy zawartej ze Związkami. Mam czas to się przyłączę.
Innych wazeliniarskich wypowiedzi prezesa nawet nie chce mi się komentować, bo dostaje mdłości znając realia funkcjonowania firmy i jej nowo powstałych struktur.
Wymienione na tym forum wiele miesięcy temu “sukcesy” ekipy prezesa nadal aktualne i jeszcze można je poszerzyć .
Nie uczcie się chińskiego, bo interes życia to nie Wy zrobicie 

A teraz rzecz najważniejsza

Zwolnienia są nieuchronne przy tym zarzadzaniu, niestety.
Wiecie ludziska, co jest najbardziej zabawne ?
Przy wyznaczaniu ludzi do zwolnień jednym z kryteriów jest ocena pracownika ,zrobiona przez Naczelników i Dyrektorów, którzy dokonują prywatnych czystek.
Myślicie, że do zwolnienia wyznaczyli kogoś ze swoich ludzi ?
Nie miejcie złudzeń.
Tylko pokemony- pociotki i ulubieńcy zostają, Stary pracownik choćby z ogromną wiedzą wylatuje. I to jest moralnie nie do przyjecia, tyle że słowo moralność jest nieznane ludziom pokroju prezesa.

NIEKTÓRYM POKEMONOM TÓŻ PRZED LUB W TRAKCIE ZWOLNIEŃ GRUPOWYCH ZAMIENIONO UMOWY CZASOWE NA UMOWY NA CZAS NIEOKREŚLONY I SIEDZĄ JAK U PANA BOGA ZA PIECEM.

POKEMONY, KTÓRE MAJĄ CZASOWE UMOWY TEŻ NIE ZOSTAŁY ZWOLNIONE.

STARZY DYREKTORZY UDAJĄC ŻE NIC NIE WIEDZĄ O PRAKTYKACH Z POKEMNONAMI, TEŻ PRZY TEJ OKAZJI KRECĄ SWOJE LODY KADROWE LICZĄC NA POPARCIE .
TU RĄCZKA RĄCZKE MYJE A U WAS W DOMU GŁODNE RYJE.

Teraz mam nadzieję, że strach zamienicie w działanie. Również na tyum forum.

Musimy patrzeć im na ręce !!!!!!

Po tym co się dzieje w naszej firmie WSZYSTKO jest możliwe.
Potrafią się ustawić i czystą, pokaźną gotóweczkę wyciągać z firmy.
Ta firma to jest biedna dla Was „robole”( przepraszam za określenie, ale tak was, nas traktują) !!!!

DLA NICH TO STUDNIA BEZ DNA, ŻYŁA ZŁOTA, ŹRÓDŁO MAMONY.
KRYZYS, JAKI KRYZYS ?

Najwyższy czas aby ktoś prześwietlił od początku nastania pokemonów komu , za co i na czyje polecenie firma wypłaca pieniądze, poza sowitymi wynagrodzeniami, premiami i jakie umowy na doradztwo, opracowanie i inne usługi zawiera i z kim. ?
Jakie przywileje pozostają w gestii Zarządu, tej biednej firmy i ile kosztują , w dobie kryzysu i konieczności oszczędzania na ludziach.
Ile firmę kosztowały pokemońskie eksperymenty z zatrudnianiem niekompetentnych kolesi, którzy nic nie zrobiwszy zanim odeszli przez wiele miesięcy pobierali pokaźne pensje z CARGO. Ile kosztują pokemońskie nieświadczenia ?

BO, WIECIE ŻE W NAGRODĘ ZA NIEUDACZNICTWO POKEMONY OTRZYMUJĄ BARDZO KOSZTOWNE DLA FIRMY NIEŚWIADCZENIA ( TO CAŁKIEM POKAŹNY PIENIĄDZ ZA NIC NIE ROBIENIE) A NASTĘPNIE EWAKUACJĘ DO SPÓŁEK CÓREK CARGO S.A. !
TO JEST ŻYCIE !
Szukajcie a wszystko znajdziecie !
To poniżej jest dla tych, których czeka bezrobocie z zaznaczeniem, że każda z osób bierze wynagrodzenie, które wystarczyłoby na 2-5 , wykształconych, doświadczonych, ale szeregowych pracowników.


Z polityką w tle
1.http://www.senat.gov.pl/k6/senat/biura/lobbing/po/kolago.pdf

A te niżej wyszukane osoby, owszem, mogłyby pracować, ale co najwyżej na stanowiskach –specjalistów, dopóki się czegoś nie nauczą. Żadna prywatna firma nie pozwoliłaby sobie na płacenie kierowniczych pieniędzy na takich fachowców, których po zakończeniu każdego roku akademickiego przybywa setki tysięcy .
Mleko pod nosem i będą uczyć ojca dzieci robić !

2.Magdalena J.-Naczelnik w PKP CARGO S.A. z niespełna 4-letnim stażem pracy w 4 różnych firmach. Doświadczenie naprawdę na miarę stanowiska i  !
http://www.goldenline.pl/magdalena-jakubowska4

3. Łukasz Z- Kierujący Zespołem – 4 letni staż w 2 firmach jako sprzedawca , bo jak to inaczej ująć ?
http://www.goldenline.pl/lukasz-zajkowski3

A ich boss- też wypłynął z układów i jest bardzo przydatny dla pokemonów z wielu względów(XYZ) ,a między innymi dlatego że obdziela służbowymi i wynajętymi dla CARGO samochodami, w związku z czym sprawa ,( kto , kiedy i dlaczego z nich korzysta) pozostaje tajemnicą. Na tym stanowisku musi być- swój chłop i mieć swoje lojalne pokemony.
Biuro Promocji – też sporo można zyskać to pokemon musi rządzić , choćby i nieudolnie.
Biuro Bezpieczeństwa- Poksipol i sami swoi
Innych pokemonów też się jeszcze bardzo dużo uchowało po różnych Biurach ( Prawnym, Zarządu, Zakupów, Handlu, Strategii, Teleinformatyki )a wylatują starzy, doświadczeni pracownicy !!!!!
Trzymajcie się i szperajcie w necie.
Każdy wolny człowiek wreszcie bez obaw powie światu o wszystkim, co tu się dzieje, co i gdzie jest spaprane, zabagnione rozdane, pobrane , przepłacone i nie załatwione.
Mam nadzieję, że razem skutecznie podetniemy skrzydełka tym wróbelkom i „orlątkom”, bo do orłów ( za jakich się uważają) to im ...oooo....bardzo daleko.
Nie wiecie do czego służą dłonie ?
Palcem wskazującym prawej ręki pokazujecie gdzie szukać, jednocześnie w zaciśniętej lewej dłoni podniesiony palec środkowy , kierujecie w stronę tych co Was niewłaściwie ocenili , potraktowali, okradli i wykorzystali
A media już, węszą, szukając pożywki na opisanie pseudokryzysów w firmach.

WSZYSTKO CO ZNAJDZIECIE-DRUKUJCIE OD RAZU,
NA TYM FORUM ( PÓKI GO NIE ZAMKNIĘTO) JEST MNÓSTWO INFORMACJI, KTÓRE PRZYDADZĄ SIĘ WAM W SĄDZIE ( świadczące o mobbingu, nepotyzmie i ogólnej atmosferze zastraszenia, o dziwnych powiązaniach).
I PAMIETAJCIE, JEŚLI Z WASZEGO BIURA ZWOLNIONO LUDZI A ICH MIEJSCE BĘDĄ PRZYJMOWANE NOWE OSOBY TO TEŻ JEST TO FAKT DO WYKORZYSTANIA W SĄDZIE.
Ludzi przyjmują, zmieniają pokemonom umowy- to pewniak ! i skandal !

Ten niby kryzys minie.
Pracodawcy zaczną szukać skutecznych, doświadczonych pracowników, po przykrych doświadczeniach z towarzystwem pokroju naszego pseudokierownictwa z przerostem ambicji i apetytu na szybką kasę.

Pozdrawiam Wszystkich sympatyków naszego forum, chociaż to co tu się pojawia to tylko przykra i bolesna prawda o dążeniu po trupach do fortuny, o nepotyźmie, upolitycznieniu i niszczeniu polskiej gospodarki oraz uczciwych ludzi w imię prywaty i zachłanności.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 23-06-2009, 16:24    Odpowiedz z cytatem

czerwone gitary, co powiesz na to?

---

W czołówce zarządzania zasobami ludzkimi znalazło się PKP Cargo

Laureatem X edycji Konkursu „Lider Zarządzania Zasobami Ludzkimi”, organizowanego przez Instytut Pracy i Spraw Socjalnych, został przewoźnik PKP CARGO. Tym samym doceniono strategię rozwojową spółki wraz z restrukturyzacją zatrudnienia.

Skomplikowany społecznie złożony proces jest realizowany w spółce od 2008 roku. Dzięki niemu firma przeprowadziła m.in. realokację 5,5 tys. pracowników służby trakcji do spółek pasażerskich Grupy PKP i reorganizację zatrudnienia w trakcie łączenia zakładów przewozów towarowych i zakładów taboru w nowe zakłady regionalne. Ze względu na nadwyżki zatrudnienia, oraz wyraźne objawy kryzysu w branżach generujących największy wolumen ładunków dla Spółki, wynegocjowano porozumienia z 15 związkami zawodowymi - sygnatariuszami PUZP i ZUZP. Po rozwiązaniu tych problemów spółka mogła rozpocząć kolejny etapu restrukturyzacji, polegający na przystosowaniu zatrudnienia do obecnych i przyszłych zadań. Część pracowników zaplecza została przeniesiona do nowo powstałych spółek naprawczych. Jak twierdzi przewoźnik, aktualnie w porozumieniu ze stroną społeczną trwa proces dalszej optymalizacji zatrudnienia.

źródło: PKP Cargo

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

baniorz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Paź 2008

PostWysłany: 23-06-2009, 23:06    Odpowiedz z cytatem

Odpowiedz może być tylko jedna ostatnio usłyszałem ją od manewrowych czy panowie z centrali i naszej dyrekcji zamówili sobie rękawice bo po złożeniu w zakładzie ponad 350 wniosków o skorzystanie z Programu Dobrowolnych Odejść to chyba oni przyjdą sprzęgać wagony. A teraz na poważnie ci panowie nie mają zielonego pojęcia co się dzieje na dole wśród pracowników.Jak daleko zaszła redukcja etatów a zespoły manewrowe czy rewidenckie pozostały tylko z nazwy bo często i gęsto pracuje się w pojedynczej obsadzie z powodu braków kadrowych.Jest to już igranie z ogniem nikt nie patrzy na bezpieczeństwo liczy się tylko ilu mam mniej. Ale za to trzeba to przyznać zespoły administracyjne pękają w szwach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kargul Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Maj 2009

PostWysłany: 24-06-2009, 07:10    Odpowiedz z cytatem

baniorz, masz racje nikt nie myśli o tym co dzieje się na dole ale administracja w szwach wcale nie pęka - u mnie w dziale było 7 osób zostały 2, a pracy przybywa... dodam, że bezsensownej pracy ale o tym każdy chyba bardzo dobrze wie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 32 z 83 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 81, 82, 83  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl