Hitler by im dał 12 godzin i dobre łopaty a PLK naryło zerwało szyny wyjeło podkłady nic nie zrobiło ogósiło przetarg i rzekomo od jutra jakaś prywatna firma ma się tym zająć bagatela 10 metrów skarpy
te 10-15 m miało zaważyć o likwidacji 33 km lini kolejowej a 61 km lini pasażerskiej przez 10- góra 15m nasyupu
[ Dodano: 13-07-2009, 15:08 ]
No wreszcie są ogłoszenia na stacjach.
Obraz.jpg
Plik ściągnięto 144 raz(y) 40.85 KB
Obraz 020.jpg
Plik ściągnięto 82 raz(y) 37.9 KB
Obraz 019.jpg
Plik ściągnięto 77 raz(y) 56.46 KB
Obraz 018.jpg
Plik ściągnięto 69 raz(y) 61.4 KB
Obraz 017.jpg
Plik ściągnięto 73 raz(y) 55.43 KB
Obraz 016.jpg
Plik ściągnięto 65 raz(y) 62.06 KB
Obraz 015.jpg
Plik ściągnięto 64 raz(y) 60.83 KB
Obraz 014.jpg
Plik ściągnięto 66 raz(y) 59.42 KB
Obraz 013.jpg
Plik ściągnięto 66 raz(y) 53.84 KB
Obraz 012.jpg
Plik ściągnięto 73 raz(y) 48.22 KB
Obraz 011.jpg
Plik ściągnięto 67 raz(y) 57.49 KB
_________________ Województwo Dolnośląskie nie kończy się na Wrocławiu, walczmy o połączenia do innych miast regionu!!!
No i mamy wtorek dzień roboczy... godzina 12.00 więc środek pracy a na uszkodzonym nasypie jak nic się nie działo http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=3726&start=195, tak nic się nie dzieje. No może poza tym że dwóch szyn dodatkowo brakuje i jeszcze dwie są dodatkowo rozkręcone
Widać PLK nie bardzo się śpieszy....
Obraz 006.jpg
Plik ściągnięto 64 raz(y) 57.59 KB
Obraz 005.jpg
Plik ściągnięto 69 raz(y) 56.37 KB
Obraz 004.jpg
Plik ściągnięto 67 raz(y) 55.66 KB
Obraz 003.jpg
Plik ściągnięto 67 raz(y) 53.1 KB
Obraz 002.jpg
Plik ściągnięto 62 raz(y) 56.66 KB
Obraz 001.jpg
Plik ściągnięto 68 raz(y) 57.68 KB
_________________ Województwo Dolnośląskie nie kończy się na Wrocławiu, walczmy o połączenia do innych miast regionu!!!
Podobno od poniedziałku miała się tym zająć firma z Wałbrzycha wyłoniona przetargiem. Wczoraj dzwoniłem do PLK powiedziano mi że od dziś już będzie tam pracował ciężki sprzęt bo chcą do końca tygodnia wznowić ruch pociągów. Dzisiaj chciałem zobaczyć ten ciężki sprzęt więc się tam wybrałem i zobaczyłem wszystko leżące odłogiem.
pepe Z zamknięciem tej lini nie będzie tak łatwo UMWD zobowiązał się do dofinansowywania przewozów PR przez okres dwóch lat. Od grudnia linię przejmie KD. Utrzymanie przewozów mi na tej lini było wymienione czasie gdy UMWD starał się o dotacje na szynobusy. Poza tym zainteresowanie pasażerów na tej trasie jest duże. Nie są to jakieś muchowozy tylko solidnie obłożone składy.
PKP PKL chciały tą linię skreślić z ewidencji ale determinacja lokalnych władz i samych mieszkańców im na to nie pozwoliła. I teraz też nie pozwoli 20m nasypu i toru który ściągnęło właśnie PLK w czasie ostatnich czterech dni nie może decydować o likwidacji lini! Jeżeli do piątku sytuacja na trasie nie ulegnie poprawie a przynajmniej nie zobaczę jakiegokolwiek postępu przy wykonywanych pracach powiadomię o tym lokalne władze (posiadam już dokumentacje) i prasę. Jeżeli PLK dalej będzie leciało na zwłokę to im trochę i tak zszarganą opinię jeszcze popsuję... Wtedy szybko się z tym uwiną.
OD JUTRA SZYNOBUSY POJADĄ DO SIEDLĘCINA!!!
Stało się to po interwencji naczelnika sekcji PR w Jeleniej Górze który powrócił do pracy po urlopie. Sam jest zirytowany tą sytuacją i opieszałością PLK. Nie znam jeszcze ani rozkładu jazdy ani bliższych szczegółów. Ale pewnie jutro rano mogą być opóźnienia a ewentualnie zmieniony rozkład jazdy będzie obowiązywał od pojutrza. Może wreszcie ktoś popędzi te PLK...
Dojazd szynobusem do Siedlęcina dużo ułatwi komunikację. Szynobus będzie dojeżdżał do wskaźnika D1 umieszczonego tuż za peronem w Siedlęcinie. Dzięki temu komunikacja wróci i będzie zachowana na przystanku Pilchowice Zapora do którego nie dojeżdżały autobusy KKA. Wyeliminowane zostaną opóźnienia pociągów wywołane kursowaniem KKS aż do Wlenia. Z Siedlęcina do Jeleniej Góry autobus zastępczy pojedzie nie dłużej niż 15 minut. Nie będzie też podobno Komunikacji zastępczej na odcinku Jelenia Góra- Szklarska Poręba Górna- Jelenia Góra przy pociągach 2021 i 2222 (Węgliniec- Szklarska Poręba; Szklarska Poręba- Bolesławiec).
Wreszcie jakieś światełko w tunelu oby w najbliższym czasie były następne
_________________ Województwo Dolnośląskie nie kończy się na Wrocławiu, walczmy o połączenia do innych miast regionu!!!
Jak wiadomo 20-tka na odcinku Lwówek-Rakowice jest sztucznym ograniczeniem. Ostatnio mechanik sam stwierdził że można tamtędy spokojnie jechać 60km/h a ograniczenie powinno być tylko od Lwówka do odgałęzienia na żwirownie. Od odgałęzienia jechaliśmy 40-tką i czekaliśmy w Niwnicach około 20 minut. Przez te 20 minut pociąg spokojnie dojechałby do Nowogrodźca.
Według mnie mijanka powinna odbyć się w Nowogrodźcu gdyż Nowogrodziec jest do tego przystosowany. Jest tam drugi peron, którego w Niwnicach brak. W nastawni i tak siedzi pracownik obsługujący przejazd, a z tego co widziałem nie było by problemu z przywróceniem urządzeń SRK do sprawnego funkcjonowania. Pędnie są kompletne, lecz nie naprężone. Brakuje tylko pędni do semafora wjazdowego od strony Lwówka. No i brakuje tarcz ostrzegawczych z obydwu stron.
Drużyna z pociągu też była takiego zdania. Ale szczerze wątpię że do tego dojdzie...
Już dawno nagłaśniałem sprawę tego ograniczenia. należy podkreślić że pociąg jedzie z prędkościa taką z jaką jedzie SU 46 z dziesięcio wagonowym składem ładownym. Gdzie sama lokomotywa jest cięższa od szynobusu.
Ograniczenie prędkości powinno być zachowane od przejazdu do mostku przed semaforem wjazdowym do Lwówka Śl. i następnie od początku łuku przed PO Rakowice Wielkie do PODG Rakowice Żwirownia.
[ Dodano: 15-07-2009, 22:30 ]
na reszcie przynajmniej 40 km/h
_________________ Województwo Dolnośląskie nie kończy się na Wrocławiu, walczmy o połączenia do innych miast regionu!!!
Sztuczne ograniczenia prędkości dla szynobusów na linii lwóweckiej to nic innego jak wygaszanie popytu, aby w końcu tę linię zamknąć i zaorać. PLK od dawna do tego dąży, PR zresztą też. Tylko determinacja lokalnych samorządów i społeczności trzyma tę linię przy życiu!
_________________
Sponsorem mojej nieobecności na forum jest WizzAir.
Linia lwówecka jest bardzo odporna. Mimo tylu prób jej uwalenia wciąż się trzyma, a pociągi jeżdżą nabite.
Uważam też że skład wagonowy puszczany na Zgorzelec powinien zostać puszczony właśnie na Lwówek. Patrząc na frekwencje na Zgorzelec było by to bardziej sensowne.
Z tego co wiem drugie takie dłuższe sztuczne ograniczenie jest bodajże między Pilchowicami-Nielestno a Wleniem jeśli dobrze pamiętam.
to sztuczne ograniczenie jest między Wleniem a Marczowem i między Pilchowicami Zapora a Pilchowicami Nielestno
[ Dodano: 16-07-2009, 08:13 ]
A apropo lini lwóweckiej Teraz trzeba popędzić kota tym dziadom z PLK bo ewidentnie działają na zwłokę. Pierwszy termin jaki podali na wykonanie prac na uszkodzonym podtorzu wyznaczyli na dwa dni od zamknięcia, później były trzy dni, później tydzień a teraz już dwa!!!!! Więc sami rozumiecie o co camman.
Ja jeśli nie dziś to jutro się tam przejadę i jeżeli znowu w środku dnia nie zobaczę żadnego pracownika to skończy się dzień dziecka dla tych nierobów....
_________________ Województwo Dolnośląskie nie kończy się na Wrocławiu, walczmy o połączenia do innych miast regionu!!!
Linia Zebrzydowa - JG podlega Zakładowi Linii Kolejowych w Wałbrzychu. O ich nieudolności i zbetonieniu można przeczytać w temacie: Likwidacja połączeń kolejowych w Sudetach!
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Odcinek będzie remontowany łącznie przez 2-3 tygodnie od zamknięcia czyli jeszcze tydzień góra dwa. Jest to informacja którą można przeczytać w najnowszych NJ. Na szczęście Starosta lwówecki Artur Zych trzyma rękę na pulsie... wie o działaniach PKP PLK i pracach wykonanych w zakresie przywrócenia przejezdności trasy.
Przetargiem została wyłoniona firma która zajmie się naciąganiem skarpy DOLKOM natomiast zajmie się remontem toru w miejscu osuwiska
_________________ Województwo Dolnośląskie nie kończy się na Wrocławiu, walczmy o połączenia do innych miast regionu!!!
No i znów powtórka z wtorku nie będę dokładał zdjęć bo wszystkie widzicie ale powiem wam jedno PLK dalej nic nie robi. Znów byłem tam o 12.40 i znów żywej duszy a ziemia jak siadała tak siada, chyba trzeba będzie poinformować o tym lokalne media bo nieróbstwo PLK przeszło już najśmielsze oczekiwania
_________________ Województwo Dolnośląskie nie kończy się na Wrocławiu, walczmy o połączenia do innych miast regionu!!!
Jedrek, atakujcie media i lokalne samorządy, bo inaczej PLK zamknie wam tę linię! Na razie beton się czai i wyczekuje reakcji opinii publicznej. Jeśli w temacie będzie cisza to potraktują to jako "przyzwolenie" do uwalenia linii.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum