Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 87, 88, 89  Następny
Dokąd jeszcze interREGIO?
Autor Wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 19-08-2009, 18:56   

@kris123, przestań spamować i pisać jakieś idiotyzmy! Zejdź na ziemię człowieku, wtedy wszyscy będziemy zadowoleni.

Jakie IR do Gorlic? Jakie IR w relacji Częstochowa-Zakopane? Jakie wagony? Przecież interRegio są pociągami spółki Przewozy Regionalne, które owszem mają wagony, ale nie mają lokomotyw do ich obsługi! Pociągi w relacjach jakie zaproponowałeś puściłbym co najwyżej jako Regio+.
Przejdź na dół

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 19-08-2009, 19:28    Odpowiedz z cytatem

Co do zarzutów o spamowaniu nie spamuję tylko proponuję relacje zgodnie z tematem. A co do pociągów Częstochowa-Zakopane to sporej długości trasa, przez którą IR mogłoby kursować. Zwłaszcza, że do Zakopanego IR już kursowało. Co do Gorlic może być Regio+, ale do Zagórza z uwagi na sporej długości trasę winno kursować IR. Można go puścić nie z Krakowa ale nawet z Warszawy, to tez byłby hit i konkurencja dla IC. Takie jest moje zdanie.

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 19-08-2009, 20:32   

kris123 napisał/a:
Częstochowa-Zakopane to sporej długości trasa, przez którą


Trafnie napisałeś, "przez którą". Początek trasy dla IR w Częstochowie jakoś mi się nie widzi. Natomiast IR Poznań-Częstochowa-Kraków-Zakopane byłby strzałem w dziesiątkę, tym bardziej, że Wiking idzie pod nóż, więc taki pociąg byłby wspaniałą konkurencją dla PKP IC! Oczywiście należałoby się zastanowić nad sensownymi godzinami odjazdów, bo z tego co się orientuję, to obecny Wiking wyjeżdża z Częstochowy o kretyńskiej porze.

kris123 napisał/a:
Co do Gorlic może być Regio+, ale do Zagórza z uwagi na sporej długości trasę winno kursować IR.


A co takiego jest w tym Zagórzu, że koniecznie potrzebujesz tam IR? Przypominam, że ideą pociągów tej kategorii jest szybkie i tanie połączenie dużych aglomeracji na terenie naszego kraju (bądź ośrodków turystycznych)! Nie wciskajmy IR wszędzie gdzie popadnie, bo nie o to w tym chodzi. Regio+ jak najbardziej, nie mam nic przeciwko, ale jeśli chodzi o interRegio to róbmy to z głową, a nie wedle naszych osobistych potrzeb!
Powrót do góry

Patryk05 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Mar 2007
Skąd: Świnoujście

PostWysłany: 19-08-2009, 21:28    Odpowiedz z cytatem

A ja proponuję aby obecny pociąg IR Wrocław-Świnoujście kursował codziennie, łączyłby morze z Poznaniem i Wrocławiem świetna alternatywa dla studentów i turystów tym bardziej, że od pewnego czasu na tej trasie kursuje tylko jeden kibel a frekwencja np. w zeszły poniedziałek to 130%.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 19-08-2009, 21:48    Odpowiedz z cytatem

Zgadzam się co do trasy Poznań- Zakopane, w Zagórzu masz Bieszczady, do których poza sezonem z Krakowa nie ma się czym dostać. A takie regiony trzeba promować. Wyobraź sobie wyjazd np z Warszawy w Bieszczady, chętni by się znaleźli. Zwłaszcza, że IC nie prowadzi wagonów do Zagórza poza sezonem. To nie moje widzi-misie, ale przemyślany pomysł. Warszawa- Kraków przez CMK-Stróże-Zagórzany-Zagórz i wagon do Krynicy. Na początek można puścić skład w pt-nd. Chętni pewni.

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rafaello1973 Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: ok. Wrześni

PostWysłany: 19-08-2009, 21:51    Odpowiedz z cytatem

wiking wyjeżdża z Częstochowy o 11.20 ,a swego czasu bardziej opłacalny Stefan Czarniecki jechał z Kielc a Częstochowy Stradom około 10.10, ponda godzina to duża różnica , ni w sezonie letnim Czarniecki kończył bieg w Świnoujściu, po reaktywacji mógłby startować z Krakowa , plus mieć w czewie dokładane wagony z Kielc,z z Częstochowy odjeżdżać około lub po godzinie 10 i kończyć bieg w Świnoujściu frekwencja murowana .Po prostu musi być normalna godzina jazdy i sensowna trasa.Jechałem swego czasu Czarnieckim ,a dwa tygodnie temu Wikingiem, o frekwencji którego pisałem na forum, więc mam porównanie.Jak jeszcze w sezonie letnim od tego składu poleci grupa wagonów przez Jarocin - Gniezno na Bydgoszcz,albo da się dobre skomunikowanie tak jak ma teraz Wiking z kiblem do Gniezna to bajeczka Smile To da się zrobić i powinno zrobić, po cholerę uwalili Czarneckiego a Wikinga przetrasowali z trasy z jeleniej Góry na Szczecin do Częstochowy, tak oba pociągi by sobie mogły rentownie kursować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Patryk05 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Mar 2007
Skąd: Świnoujście

PostWysłany: 19-08-2009, 22:54    Odpowiedz z cytatem

Ja również jechałem Wikingiem do Częstochowy w długi majowy weekend 1.05 i frekwencja naprawdę do samej Częstochowy akurat w ten dzień była bardzo duża ok. 110% kl.2 i 60% kl. 1 wracałem również tym pociągiem z Częstochowy 3.05 do Poznania i frekwencja od samej Cz-wy była prawie 100% a od Ostrowa Wlkp. do Poznania 150% że wagon 1 kl. jechał jako druga bo taki ścisk był no ale może dlatego tak jak mówię że był to długi weekend.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

tomasi.fi Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Sty 2009
Skąd: Wrocław/Kłodzko

PostWysłany: 19-08-2009, 22:54    Odpowiedz z cytatem

Witam!
Co sądzicie o IR relacji Kudowa Zdr -Nysa-Opole-Katowice-Kraków- Zagórz?
Puścić skład na bohunach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

regalik Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 31 Sty 2009
Skąd: Kujawy i Pomorze

PostWysłany: 19-08-2009, 23:10    Odpowiedz z cytatem

Średnio to mi się widzi. Jaki byłby czas jazdy (12 godzin pewnie nie starczy)? Do tego np. PR puściłyby bohuny lub piętruski. Może i klimatycznie, ale jakoś nie uśmiecha mi się taka podróż.
Do Krisa123:
Tak samo trasa Wa-wa-Zagórz. Przecież czas jazdy (nawet przez CMK) wyniósłby ok. 9-10 godzin.
W końcu ideą IR jest jak napisano wyżej szybkie połączenie dużych aglomeracji (w niskiej cenie).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 20-08-2009, 07:02    Odpowiedz z cytatem

Może i racja, to niech puszczą R+, ale na to nie ma co liczyć. W każdym razie czas może i byłby duży, ale za to połączyłby 2 województwa co bez znaczenia nie jest.

[ Dodano: 20-08-2009, 07:02 ]
Już niedługo nowe InterRegio
Nareszcie dobra wiadomość na temat połączeń kolejowych. PKP Przewozy Regionalne z myślą o studentach i osobach pracujących w innych miastach, wkrótce uruchomi dwa nowe połączenia InterRegio z Łodzi, podaje portal Moje Miasto Łódź.pl

Od 1 września w piątki i niedziele z Łodzi Fabrycznej do Krakowa będzie kursował skład „Interregio”. Planowy wyjazd z Łodzi o godz. 16:36, do Krakowa podróżni na godz. 20:51. Natomiast drugie połączenie, zostanie uruchomione miesiąc później. Nowym pociągiem pojedziemy z Łodzi Kaliskiej do Wrocławia. Wyjazd z Łodzi będzie o godz. 16:13, a przyjazd do Wrocławia o godz. 20:27.

(źródło: mmlodz.pl, 19 sierpnia 2009)

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Lady Makbet Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 12 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 20-08-2009, 12:03    Odpowiedz z cytatem

Uważam, że Przewozy Regionalne powinny zacząć budować siatkę nocnych połączeń interREGIO. Wiem co zaraz powiecie, że PR nie mają odpowiedniego taboru. A dlaczego EZT miałyby nie kursować w nocy? Chyba lepsza jest wielogodzinna jazda na siedząco w EZT niż spanie w przejściu między wagonami w pociągu pospiesznym "prestiżowej" spółeczki PKP IC, tak jak na tych zdjęciach:

http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=79381#79381

Zresztą PR mają niewykorzystane wagony pulmanowskie, brakuje tylko lokomotyw. Wiele nocnych pociągów pęka w szwach i tu jest pole do popisu dla PR.

_________________
Lady Makbet to typ kobiety, którą nieokiełznana ambicja prowadzi do zbrodni, a potem do wyrzutów sumienia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

siwiutki91 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2009

PostWysłany: 20-08-2009, 13:25    Odpowiedz z cytatem

PR pewnie z miłą chęcią wyruszyły dalej ale UM blokuje pewnie dofinansowanie tego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 20-08-2009, 14:46    Odpowiedz z cytatem

UM nie dotuje wcale IR, natomiast może być inny problem. Otóż pociągi nocne muszą mieć specjalną konstrukcję. A przy obecnym taborze wszystkie drzwi otwierające się np o 2 w nocy na podrzędnej stacji, mogłoby być nieciekawie.

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Mih Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Maj 2009

PostWysłany: 20-08-2009, 16:21    Odpowiedz z cytatem

Proste jak budowa dzidy bojowej - nie zatrzymywać się w środku nocy na podrzędnych stacjach. Pasażerów i tak zbyt wiele się nie uzyska, a komfort jazdy wzrośnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 20-08-2009, 19:34    Odpowiedz z cytatem

Może i tak w końcu ideą IR, było połączenie dużych czy strategicznych ośrodków, a nie zatrzymywanie się na każdej stacji. Aczkolwiek obserwując przykład IR Wrocław-Zakopane, który od Krakowa zatrzymuje się na każdej stacji i przystanku osob. czarno to widzę. Najprawdopodobniej nocnych IR nie będzie.

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 12 z 89 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 87, 88, 89  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl