Jerry rozumiem że z Głogowa tylko 8 osób nie licze ile wsiadło po drode, licze że frekwencja będzie rosnąć. Do Grudnia jeszcze szynobus bedzie się czasami pojawiać potem tylko kible na tej lini..
Bo do Leszna o ile wiem nie ma drutu dlatego Głogów a wszystkie szynobusy od grudnia do KD .Oby ten remont na tej trasie byłrzeczywistością bo jak będą jezdziły ETZy na tej trasie we wszystkich relacjach to już w ogóle nie będzie się opłacac.Więc remont jak najszybciej i mam ogromne nadzeje że to się stanie. A może jetem tylko mażycielem..?
Pozdrawiam
No to w takim razie bardzo się ciesze że coś zostawili w PR Nie wprowadzam w błąd bo napisałem że o ile wiem to miały iśc do KD. Ale cieszę się że się myliłem
Wczorajszy pociąg rel Leszno Legnica do Legnicy przyjechał przed 12:00
Wysiadły z szynobusu 2 osoby
Wczorajszy pociąg rel WR-Gerlitz do Legnicy przyjazd 12:03 na składzie 3 bohuny i na czele EP07 Ok120%frekwencja kiedy przyjechał do Legnicy dalej do Bolesławca ok110% od Bolesławca ok130%
Wczorajszy wieczorny szynobus rel JG-Legnica przyjazd do Bolesławca godz.21:05w szynobusie były2 osoby
+5,-2
Tomaszów+0,-1
Okmiany+0,-1
Osetnica
Chojnów +7,-2
Miłkowice+3,-0
Jezierzany 0,0
Kiedy przyjechałem do Legnicy polanowo bo o21:44 To na 4 peronie zobaczyłęm opózniony szynobus do Żar w srodku frekwencja ok 100%
po chwili przyjechał opózniony pośpiech do drezna 2x szynobusy ok120% kidy przyjechał spora wymiana pasażerów i odjechał z ok90% zaraz za nim szynobus do Żar.Na 5 peronie natomiast stał szynobus do Węglińca który zawsze ok 22:00 ma planowy odjazd tylko czeka na ETZ z WR bo tam się ludze często przesiadają i niestety pociąg z Wr był spózniony 40min od planowego przyjazdu więc po chwili słychac było komunikat że odjazd do Węglińca też będzie opózniony o 40 min od planowego przyjazdu kiedy widzałem ten szynobus to było w nim ok
30-40osób ale ile zostało do odjazdu tródno powiedzec bo zaraz po tym komunikacie sporo osób natychmisat wysiadło i poszło na PKS a potem niektóży wracali na PKP wiec tródno powiedzec może autobusu w tamte strony o tej poże też nie bylo. A wszystko jak dobrze wiemy przez wczorajsze wypadki we Wrocławiu
Pozdrawiam
Jeździ troche osób bo szynobus to coś nowego nie da sie ukryć że komfort jazdy również pomaga w tym aby ściągnąć nowego pasażera nie ukrywajmy ,że również otoczenie dworca w Lubinie jak i w Głogowie nie przyciąga pasażera.
I miło że ludzie jednak z tego połączenia korzystają. Nie ważne jest ilu pasażerów akurat tego dnia dojechało do stacji końcowej ale ilu pasażerów w ogóle skorzystało z tego połączenia.
Osobiście jechałem w ubiegłym roku przy sobocie pociągiem R-524 Bolesławiec 14,14- Wrocław Gł. 16,15 i jak do Legnicy jeszcze nie było tragedii to do Wrocławia Gł. dojechało nim sześć osób- wcale to jednak nie znaczy, że pociąg ten nie miał frekwencji. Po prostu miał "gorszy dzień".
Co do Linii lubińskiej to na niej widziałem też różne potoki podróżnych nie jest powiedziana że jedna osoba która akurat dojechała tego dnia do Legnicy była jedną jedyną osobą przewiezioną od samego Leszna! Pamiętam jak jadąc ostatnio pociągiem do Lubina było na starcie zapełnienie w granicach 40-50% jednostki.
Wybieranie więc wybiórcze gorszej frekwencji dla danych połączeń jest nie uczciwe. Czemu niektórzy nie napiszą nic jak jadą ludzie w tych pociągach. Biorąc pod uwagę raporty z frekwencji w połączeniach na lubiniance, które pojawiają się bardzo rzadko odnoszę wrażenie że jakoby jest przykazane pisać o tych złych frekwencjach a nie pisać o tych dobrych. Ktoś ma jakieś kompleksy?!
"Gorszy dzień" powiadasz... Są pociągi, które codziennie mają "gorsze dni" a gdzie indziej po skróceniu składu 2xEN57 do pojedynczej jednostki ludzie się nie mieszczą (np R-35 i R-37 w weekend, głównie w niedzielę). Oprócz "planowych pasażerów" niech wejdzie wycieczka z Częstochowy i w ogóle jest po zawodach.
Gerhard, nie jeżdżę linią lubińską, ale w Legnicy widuję pociągi przyjeżdżające z kierunku Głogowa. Opisuję więc to co widzę i nie robię tego tendencyjnie. Też chciałbym widzieć tłumy wysypujące się z tych pociągów, a widuję pojedyncze osoby. Swój "plan naprawczy" dla tej linii zapodawałem już na tym forum wielokrotnie i jak dotąd bez żadnego odzewu ze strony UMWD. Przypomnę:
1. Dłuższe relacje pociągów (minimum 3 pary): Legnica - Zielona Góra/Szczecin. Wszystkie pociągi mają w Legnicy dogodne skomunikowania (max 10 minut) do/z Wrocławia (najlepiej z pociągami do/z Drezna, co skróci czas przejazdu).
2. Poranny szybki pociąg Lubin - Wrocław (na odcinku Legnica - Wrocław jako przyspieszony). Tak samo z powrotem późnym popołudniem lub wczesnym wieczorem.
3. Przyspieszony pociąg studencki relacji Zielona Góra - Legnica (w piątki po południu) i Legnica - Zielona Góra (w niedziele wczesnym wieczorem). W Legnicy dogodne skomunikowania w/z kier. Wrocławia, Bolesławca i Jaworzyny Śl.
To powinno poprawić frekwencję, oczywiście nie od razu, ale stopniowo.
_________________
Sponsorem mojej nieobecności na forum jest WizzAir.
Nie lubię wrzucania wszystkiego do jednego worka. Zed przedstawił pociąg popołudniowy którym do Legnicy przyjechała jedna osoba! Ja podkreśliłem tylko tyle, że nie wiadomo jak było na reszcie trasy.... poza tym była wczoraj sobota- dzień wolny od szkół i pracy który jest zarazem dniem najmniejszego zainteresowania podróżnych- to już udowodnili ekonomiści i nie tyczy się to tylko przewoźników kolejowych. Poza tym nie raz korzystałem z połączeń do Lubina i wiem że frekwencja powalająca nie jest ale też nie jest zła. Są pociągi które naprawdę mają tam obłożenie. Tyle że PKP przy wprowadzaniu jakichkolwiek korekt do RJ w pierwszej kolejności kasuje właśnie je, a UMWD im na to pozwala bo nie ma w nim człowieka który by chciał się nad nimi zastanowić. Jednym z nich był choćby nawet PIONIER którego wycieli już przy okazji I korekty. Tak już niestety działa nasza kolej.
Cytat:
Są pociągi, które codziennie mają "gorsze dni"
Może i są jeżeli je zauważasz i tak świetnie się w nich orientujesz to może są to pociągi na twojej linii. Powiedz skąd jesteś a ja już się zajmę tymi gorszymi dniami w pociągach.
(KIJ MA DWA KOŃCE)
Zed napisał
Cytat:
1. Dłuższe relacje pociągów (minimum 3 pary): Legnica - Zielona Góra/Szczecin. Wszystkie pociągi mają w Legnicy dogodne skomunikowania (max 10 minut) do/z Wrocławia (najlepiej z pociągami do/z Drezna, co skróci czas przejazdu).
2. Poranny szybki pociąg Lubin - Wrocław (na odcinku Legnica - Wrocław jako przyspieszony). Tak samo z powrotem późnym popołudniem lub wczesnym wieczorem.
3. Przyspieszony pociąg studencki relacji Zielona Góra - Legnica (w piątki po południu) i Legnica - Zielona Góra (w niedziele wczesnym wieczorem). W Legnicy dogodne skomunikowania w/z kier. Wrocławia, Bolesławca i Jaworzyny Śl.
A to Zed jest nawet ciekawe . Ja proponuję codziennie:
1 para Lubin- Wrocław- Lubin (rano z Lubina wieczorem z Wrocławia)
1 para Szczecin Gł.- Wrocław (w godzinach południowych w i z Wrocławia)
3 pary Legnica- Zielona Góra (rano-przedpołudnie-popołudnie)
ja jeżdżę codziennie pociągiem z Lubina do Legnicy lub z Lubina do Głogowa!!!!
tegoroczny rozkład jazdy nikomu nie pasuje!!! Po reaktywacji linii w 2007 roku jak wszystkie pociągi kursowały w relacji Lubin - Wrocław i jeden nawet Lubin - Międzylesie przez Wrocław i godziny odjazdów z Lubina i Wrocławia pasowały ludziom dojeżdżający do pracy czy szkół. W 2007 roku na te pociągi posypały się bilety miesięczne Lubin - Wrocław co w tegorocznym rozkładzie jest niedopomyślenia. Obecnie z Lubina do Wrocławia kursuje tylko jeden pociąg R-4040 godz.6:38 który ma bardzo ładną frekwencję niezależnie od dnia, jak do marca pociąg kursował z Rudnej Gwizdanów to w Lubinie wysiadało 20-30 osób a nawet zdażało się więcej, był to idealny pociąg do osób dojeżdżających z Rudnej, Rynarcic i Koźlic i pociąg został wycięty na odcinku Lubin G. - Rudna Gwizdanów!!! Od nowego rozkładu z Wrocławia do Lubina nie będzie ŻADNEGO POCIĄGU!!! z Lubina będzie o 12 i kursujący w D Głogów - Wrocław!!!. Na odcinku Głogów - Lubin jest już większa szybkość i więcej podróżnych.
Teraz tak sobie myślę że robią wszystko żeby uwalić z powrotem tą linię!!!
_________________ 2012/18- 205 476 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138 km
2021- 50 251 km
2022- 18 455 km
2023 -27 051
2024 -25 164
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum