Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 209, 210, 211 ... 220, 221, 222  Następny
Rozkład jazdy 2015/2016
Autor Wiadomość

hanys Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Cze 2013
Skąd: Katowice

PostWysłany: 18-06-2016, 21:23    Odpowiedz z cytatem

EIP napisał/a:
Czas jazdy dla IC Kraków - Wrocław via Katowice v max 150km/h będzie wynosił ~2:55 z postojami Krzeszowice, Trzebinia, Jaworzno Szczakowa, Mysłowice, Katowice, Zabrze, Gliwice, Strzelce Opolskie, Opole Główne, Brzeg, Oława.


Niestety ale nie będzie tyle wynosił.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bartuś Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2008
Skąd: Dobiegniew

PostWysłany: 19-06-2016, 10:34    Odpowiedz z cytatem

Już teraz leciwa siódemka wyrabia się z Vmax 120 km/h z Katowic do Wrocławia w 2:04 i to z postojem w Strzelcach. Z Krakowa do Katowic (77 km) licząc średnią prędkość 85 km/h (co i tak jest żałośnie słabym wynikiem, dla szlakowej 150 km/h) wyszłoby jakieś 50 minut.

Fizyki nie oszukacie, 50 km różnicy robi swoje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

hanys Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Cze 2013
Skąd: Katowice

PostWysłany: 19-06-2016, 12:08    Odpowiedz z cytatem

Bartuś napisał/a:

Fizyki nie oszukacie, 50 km różnicy robi swoje.

Sam sie przekonasz, akurat tutaj fizyka ma niewiele do rzeczy Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 19-06-2016, 12:22   

hanys, jak coś wiesz w tym temacie to napisz szczegóły, a jeśli są powody dla których tego zdradzić nie możesz, to po prostu się nie wypowiadaj. Twoja zabawa w kotka i myszkę staje się już nudna i męcząca.
Powrót do góry

hanys Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Cze 2013
Skąd: Katowice

PostWysłany: 19-06-2016, 12:30    Odpowiedz z cytatem

Dla kogo męcząca dlatego męcząca Very Happy Z oczywistych powodów na chwile obecną wszystkiego napisać nie mogę. Znając was zaczęlibyście zaraz wypisywać maile z pretensjami i zapewne adresowalibyście je nie tam gdzie trzeba.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EIP Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Cze 2016

PostWysłany: 19-06-2016, 13:21    Odpowiedz z cytatem

hanys

Czyżby v max 120km/h?

W takim wariancie mamy 3h15-3h20min.

Do głowy mi przychodzi jeszcze przebudowa KWK i RM +20 do rozkładu na jakieś 5 lat.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 20-06-2016, 10:36    Odpowiedz z cytatem

Ale o co ta cała dyskusja? Ze 2-3 składy przez Częstochowę, reszta przez Katowice, to sensowne rozwiązanie. Kierowanie wszystkich składów przez Katowice to idiotyzm, poza tym do Poznania czy też Wrocławia potrzebne są też bezpośrednie składy np. z BB, dlatego tę opcję popieram. Co do czasu przejazdu to nic mnie zdziwi, zobaczcie jak długo PKP zabierało się do remontu linii Kraków - Katowice.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kuszeta Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 22 Kwi 2007

PostWysłany: 20-06-2016, 17:05    Odpowiedz z cytatem

Ale o czym ta dyskusja.. ani za rok, ani za dwa te pociągi nie pojadą pzez Katowice..
Więc po się nakręcać? W przszłym roku na katowice chyba tylko jeden sklad w ciagu dnia pojedzie, reszta bez zmian...
Chyba dopiero za 2 lata będzie inaczej, a i to nie wiadomo. Teraz jest remont doraźny przed ŚDM - co daje do myślenia.. Linia juz nie będzie miała stanu agonalnego, będzie nieco podrasowana, więc znów można sprawę remontu przeciągnąc..

_________________
Kto mi dał ten ch..jowy avatar?? Very Happy Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EIP Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Cze 2016

PostWysłany: 20-06-2016, 17:50    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Chyba dopiero za 2 lata będzie inaczej, a i to nie wiadomo. Teraz jest remont doraźny przed ŚDM - co daje do myślenia.. Linia juz nie będzie miała stanu agonalnego, będzie nieco podrasowana, więc znów można sprawę remontu przeciągnąc..


Po chu.. ten remont kilkanaście km 70, kilka 60 i na jednym torze 4,8km 90...

To tylko dlatego, żeby viagra co będzie na tych "już nieagonalnych torach" na ŚDM jakoś to przeżyła...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 22-06-2016, 12:24    Odpowiedz z cytatem

Z frekwencją przez Częstochowę musi być bdb skoro bilet normalny z Krakowa do Wrocławia zamiast 39,90 zł będzie kosztował już 44,90 zł.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 22-06-2016, 15:58    Odpowiedz z cytatem

Likwidacja jednego z pięciu bezpośrednich połączeń Trójmiasta z centrum Warszawy nie pozostała bez echa wśród pomorskich parlamentarzystów. O przyczyny likwidacji TLK Rataj pyta m.in. posłanka PO Agnieszka Pomaska.

Przypomnijmy: w tej chwili pomiędzy Warszawą Centralną a Gdańskiem i Gdynią kursuje pięć tanich połączeń w kategorii IC i TLK, które korzystają ze zmodernizowanej w większości za unijne pieniądze magistrali E65 – najszybszej lądowej drogi łączącej stolicę z Trójmiastem. Z Warszawy odjeżdżają o godzinach: 00:06, 5:20, 6:56, 13:00, 18:55, z Gdyni o 4:05, 5:02, 11:14, 17:07 i 19:51. TLK Rataj, który przestanie kursować od soboty 25 czerwca, to ten odjeżdżający ze stolicy i rozpoczynający powrót do niej o 5:02.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/poslanka-pomaska-pyta-o-przyczyne-likwidacji-tlk-rataj-77058.html

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

dddbb
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 22-06-2016, 17:59   

sheva17 napisał/a:
Z frekwencją przez Częstochowę musi być bdb skoro bilet normalny z Krakowa do Wrocławia zamiast 39,90 zł będzie kosztował już 44,90 zł.

Jedno z drugim niekoniecznie musi być powiązane. Z Katowic do Wrocławia też podnieśli, a jednocześnie jedno TLK wycieli rzekomo z powodu kiepskiej frekwencji.
Powrót do góry

hanys Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Cze 2013
Skąd: Katowice

PostWysłany: 22-06-2016, 19:37    Odpowiedz z cytatem

Akurat w przypadku linii Kraków-Wrocław jest to powiązane, zresztą nie tylko w przypadku tej linii.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dddbb
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 22-06-2016, 19:47   

Czyli z Katowic do Wrocławia - też?
Powrót do góry

hanys Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Cze 2013
Skąd: Katowice

PostWysłany: 22-06-2016, 20:03    Odpowiedz z cytatem

Tak, też.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 210 z 222 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 209, 210, 211 ... 220, 221, 222  Następny
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl