Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2  Następny
IR (Szklarska Poręba) Jelenia Góra - Świnoujście
Autor Wiadomość

skubi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Paź 2007

PostWysłany: 28-03-2011, 20:57   IR (Szklarska Poręba) Jelenia Góra - Świnoujście Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem IR Świnoujście-Jelenia Góra powinien kursować do Szklarskiej Poręby Górnej z wielu względów m in. dlatego że ze Szklarskiej P.G nie dojedzie się do Jeleniej Góry na 6 rano i z Jeleniej nie dojedzie się do Szklarskiej o 21.38, a poza tym mieszkańcy województw zachodniopomorskie i wielkopolskie stanowią największy procent turystów odwiedzających Szklarską Porębę, lub ostatecznie PR powinny uruchomić Szynobus z Jeleniej Góry o 21.50 i ze Szklarskiej P.G. o 4.45, nocowanie w Szklarskiej , co wy na to ??
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomasz K. Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Lip 2010
Skąd: Chorzów/Zielona Góra

PostWysłany: 28-03-2011, 21:07    Odpowiedz z cytatem

A czy ET22 ma wjazd do Szklarskiej Poręby ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Światowid Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 28-03-2011, 21:10    Odpowiedz z cytatem

Świnoujście prawdopodobnie pojedzie do Szklarskiej. Na pewno do Jeleniej a czy do Szklarskiej to się okaże, bo są takie przymiarki.

_________________
Zapraszam
www.facebook.com/Komitet-Obrony-Dolno%C5%9Bl%C4%85skich-Linii-Kolejowych-108483915900559/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

tomaszw22 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Lis 2010

PostWysłany: 28-03-2011, 21:19    Odpowiedz z cytatem

A czy ktoś sie orintuje czy są jakieś przymiarki dla Kłodzka i Kudowy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 28-03-2011, 21:49    Odpowiedz z cytatem

Jeżeli Świnoujście ma jechać do Szklarskiej, to albo PR musi wynająć jakąś EU07, albo po staremu zmienić w Jeleniej byka na polsat, albo puścić EN71. Do Szklarskiej nie mogą wjeżdżać lokomotywy o wózkach trzyosiowych ze względu na ciasne łuki (chyba wyjątkiem jest tu ET21- jeżeli się mylę, to proszę poprawić).

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

norbert
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 28-03-2011, 22:58   

Cytat:
zmienić w Jeleniej byka na polsat

Co to jest polsat? Shocked
Powrót do góry

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 28-03-2011, 23:04   

SU42.
Powrót do góry

odol Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Gru 2010
Skąd: Teresin

PostWysłany: 28-03-2011, 23:08    Odpowiedz z cytatem

norbert

Polsat to taka telewizja Wink
Albo lokomotywa SU42 wygladajaca wlasnie tak:

Swoja droga mam w swoich zbiorach gdzies zdjecie SU42 z wyklejonym napisem Polsat. Wszystkie taki mialy czy tylko ta jedna?

Usunąłem link. Proszę o zamieszczanie mniejszego zdjęcia, tak aby forum się nie rozjeżdżało.
@mk1992.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 29-03-2011, 07:18   

No i jeszcze trakcja spalinowa lok+ wagony przy obecnej cenie ropy no bez jaj.... Załatwiajcie ET21 od Jeleniej/Szklarskiej do Ostrowa to jest najrozsądniejsze rozwiązanie. No chyba że pojedzie byk 20XX ale w to wątpie wszak na IR/RE nie widziałem nigdy zbyt świeżego byka... A ET21 wjedzie wszędzie z tym że mogą być małe przesunięciea w rozkładzie na Oleśnica Rataje - Ostrów bo tam są fragmenty v max 120km/h a wiadomo ET21 v max 100km/h.
Powrót do góry

Bonifas Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lip 2010
Skąd: Kamienna G., Wleń

PostWysłany: 29-03-2011, 07:38    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Załatwiajcie ET21 od Jeleniej/Szklarskiej do Ostrowa

Co przecież ona jest trzy osiowa a jak mówi WOS - Linia 311: Zakaz jazdy lokomotyw z wózkami trzyosiowymi. Zostaje więc EU 07 made in Cargo o które wiadomo że było by trudno lub też ET 41 co wyglądało by bardzo dziwnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 29-03-2011, 08:11   

No to faktycznie jeszcze weselej. Gorzej niż na Zakopiance i Kryniczance gdzie ET 21 może śmigać bez problemów. Więc zostaje 07 od Cargo moim zdaniem nie wykonalne albo ET41 ciekawe jaka stawka za najem domyślam się że na pewno wyższa niż ET22...ale wtedy bardzo trzeba uważać żebyy 300 ton masy nie przekroczyć bo znów taryfa w górę. A co do ET41 to nie takie cuda były 8-9 lat temu ET 41 na osobowym Plavec - Krynica w składzie jedna bonazna(!) wjeżdza do Krynicy i problem...Nie da się oblecieć wagonu gdyż ET41 jest za długa.....
Powrót do góry

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 29-03-2011, 08:34    Odpowiedz z cytatem

Jeżeli max 300 ton, to przy ET41 zostawałoby około 130 ton na skład- czyli 3 wagony. Pamiętajmy jednak, że do Szklarskiej Poręby ze względu na długość peronów nie wjedzie więcej niż 5 wagonów (tyle zabierze EU07- zarówno 4E, jak i 303E). Oczywiście zdecydowanie najlżejszy będzie tu EN71- cały skład będzie ważył 182 tony, tyle że komfort jazdy będzie mniejszy.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Scotty Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Lis 2010

PostWysłany: 29-03-2011, 10:40    Odpowiedz z cytatem

EU07-469, a swego czasu 9 wagonowy skład Hotelowo-osobowy w relacji Szklarska P.G.-Gdynia Gł./Warszawa Wsch./Gdynia Gł. (WL-Bc/Bc-WL/B-B-B-B-A) od Jeleniej Góry jako 2 odrębne składy 65700 i 65200
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 29-03-2011, 10:52    Odpowiedz z cytatem

Na pewno wjeżdżał cały na górę? Bo coś mi się wydaje, że część musiała zostać w Jeleniej. Tak się dzieje ze wszystkimi pociągami w Karkonosze- duża część składu zostaje w Jeleniej Górze, a 4 lub 5 wagonów wjeżdża do Szklarskiej.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 29-03-2011, 11:59   

Z racji, że temat dotyczy IR, przeniosłem go z działu "woj. dolnośląskie", do "interREGIO"
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 2 Idź do strony 1, 2  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl