Wysłany: 28-03-2011, 20:57 IR (Szklarska Poręba) Jelenia Góra - Świnoujście
Moim zdaniem IR Świnoujście-Jelenia Góra powinien kursować do Szklarskiej Poręby Górnej z wielu względów m in. dlatego że ze Szklarskiej P.G nie dojedzie się do Jeleniej Góry na 6 rano i z Jeleniej nie dojedzie się do Szklarskiej o 21.38, a poza tym mieszkańcy województw zachodniopomorskie i wielkopolskie stanowią największy procent turystów odwiedzających Szklarską Porębę, lub ostatecznie PR powinny uruchomić Szynobus z Jeleniej Góry o 21.50 i ze Szklarskiej P.G. o 4.45, nocowanie w Szklarskiej , co wy na to ??
Jeżeli Świnoujście ma jechać do Szklarskiej, to albo PR musi wynająć jakąś EU07, albo po staremu zmienić w Jeleniej byka na polsat, albo puścić EN71. Do Szklarskiej nie mogą wjeżdżać lokomotywy o wózkach trzyosiowych ze względu na ciasne łuki (chyba wyjątkiem jest tu ET21- jeżeli się mylę, to proszę poprawić).
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Polsat to taka telewizja
Albo lokomotywa SU42 wygladajaca wlasnie tak:
Swoja droga mam w swoich zbiorach gdzies zdjecie SU42 z wyklejonym napisem Polsat. Wszystkie taki mialy czy tylko ta jedna?
Usunąłem link. Proszę o zamieszczanie mniejszego zdjęcia, tak aby forum się nie rozjeżdżało.
@mk1992.
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 29-03-2011, 07:18
No i jeszcze trakcja spalinowa lok+ wagony przy obecnej cenie ropy no bez jaj.... Załatwiajcie ET21 od Jeleniej/Szklarskiej do Ostrowa to jest najrozsądniejsze rozwiązanie. No chyba że pojedzie byk 20XX ale w to wątpie wszak na IR/RE nie widziałem nigdy zbyt świeżego byka... A ET21 wjedzie wszędzie z tym że mogą być małe przesunięciea w rozkładzie na Oleśnica Rataje - Ostrów bo tam są fragmenty v max 120km/h a wiadomo ET21 v max 100km/h.
Załatwiajcie ET21 od Jeleniej/Szklarskiej do Ostrowa
Co przecież ona jest trzy osiowa a jak mówi WOS - Linia 311: Zakaz jazdy lokomotyw z wózkami trzyosiowymi. Zostaje więc EU 07 made in Cargo o które wiadomo że było by trudno lub też ET 41 co wyglądało by bardzo dziwnie.
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 29-03-2011, 08:11
No to faktycznie jeszcze weselej. Gorzej niż na Zakopiance i Kryniczance gdzie ET 21 może śmigać bez problemów. Więc zostaje 07 od Cargo moim zdaniem nie wykonalne albo ET41 ciekawe jaka stawka za najem domyślam się że na pewno wyższa niż ET22...ale wtedy bardzo trzeba uważać żebyy 300 ton masy nie przekroczyć bo znów taryfa w górę. A co do ET41 to nie takie cuda były 8-9 lat temu ET 41 na osobowym Plavec - Krynica w składzie jedna bonazna(!) wjeżdza do Krynicy i problem...Nie da się oblecieć wagonu gdyż ET41 jest za długa.....
Jeżeli max 300 ton, to przy ET41 zostawałoby około 130 ton na skład- czyli 3 wagony. Pamiętajmy jednak, że do Szklarskiej Poręby ze względu na długość peronów nie wjedzie więcej niż 5 wagonów (tyle zabierze EU07- zarówno 4E, jak i 303E). Oczywiście zdecydowanie najlżejszy będzie tu EN71- cały skład będzie ważył 182 tony, tyle że komfort jazdy będzie mniejszy.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
EU07-469, a swego czasu 9 wagonowy skład Hotelowo-osobowy w relacji Szklarska P.G.-Gdynia Gł./Warszawa Wsch./Gdynia Gł. (WL-Bc/Bc-WL/B-B-B-B-A) od Jeleniej Góry jako 2 odrębne składy 65700 i 65200
Na pewno wjeżdżał cały na górę? Bo coś mi się wydaje, że część musiała zostać w Jeleniej. Tak się dzieje ze wszystkimi pociągami w Karkonosze- duża część składu zostaje w Jeleniej Górze, a 4 lub 5 wagonów wjeżdża do Szklarskiej.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 29-03-2011, 11:59
Z racji, że temat dotyczy IR, przeniosłem go z działu "woj. dolnośląskie", do "interREGIO"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum