Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Ścisk w interREGIO, ludzie wsiadali oknami
Autor Wiadomość

19WE Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lip 2010

PostWysłany: 13-11-2010, 01:31    Odpowiedz z cytatem

FIP32, w tlk masz to samo, a czasem nawet w EIC.

Tylko do IR ma zastosowanie zasada - płacę i wymagam. W IR płacisz za to że dojedziesz. W EIC za naparstek kawy.

Nie wiem czy znalazłoby się składów na 3xED72. Chyba jeśli już do kibelka/EN71 by dorzucili. Chociaż pytanie, zabrać jednego kibelka/EN71 z linii regionalnych i skierować na IR? Wtedy będą wrzeszczeć IR zabiera tabor. W MZPR chyba teraz krucho z jednostkami.

_________________
Ataków na konto (27.01): 21
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

FIP32 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Lis 2010
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 13-11-2010, 07:59    Odpowiedz z cytatem

JSB
Sądząc po brakach taborowych zarówno w IC jak i PR to niedługo naprawdę nie będzie czym ludzi wozić.Odbijają się czkawką zaniedbania sprzed wielu lat w tej kwestii i nie posądzałbym tu za stan rzeczy przewożników tylko cały system jako gałąź gospodarki, która przez praktycznie wszystkie obozy rządzące była, jest i pewnie będzie traktowana po macoszemu jak kula u nogi.
A w TLK oczywiście w takich dnach też nie jest lepiej z miejscami,a czasem nawet gorzej to się zgadzam.
Myślę też,że gdyby ceny za EIC były chociażby takie jak na Słowacji (czyli około połowę tańsze niż u nas) to więcej podróżnych by z tych pociągów korzystało bo jak na polskie warunki zarobkowe to naprawdę mega wygórowane ceny.I nie ma co się obrażać tylko spojrzeć prawdzie w oczy,Polska to biedne społeczeństwo gdzie 20% ludzi żyje w nędzy.W krajach zachodnich pociągi IR czy TLK raczej nie byłyby tak popularne jak u nas.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET40 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Kwi 2010
Skąd: Stolyca województwa.

PostWysłany: 13-11-2010, 11:12    Odpowiedz z cytatem

JSB napisał/a:
FIP32, w tlk masz to samo, a czasem nawet w EIC.

Tylko do IR ma zastosowanie zasada - płacę i wymagam. W IR płacisz za to że dojedziesz. W EIC za naparstek kawy.

Nie wiem czy znalazłoby się składów na 3xED72. Chyba jeśli już do kibelka/EN71 by dorzucili. Chociaż pytanie, zabrać jednego kibelka/EN71 z linii regionalnych i skierować na IR? Wtedy będą wrzeszczeć IR zabiera tabor. W MZPR chyba teraz krucho z jednostkami.

Wniosek - ponieważ każda jednostka jest na wagę złota, a trzeba mieć czym wozić ludzi na liniach lokalnych im więcej wagonowych InterRegio tym lepiej. Wagonów PR-om nie zabraknie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

CzarnyBohater Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 09 Lip 2009
Skąd: Cała Polska

PostWysłany: 13-11-2010, 12:04    Odpowiedz z cytatem

Wszysto da się opisać jednym słowem jaka by to spółka nie była... żenada...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

19WE Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lip 2010

PostWysłany: 13-11-2010, 14:45    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
W krajach zachodnich pociągi IR czy TLK raczej nie byłyby tak popularne jak u nas.


To niby po co są RE w Niemczech?
Tylko dla braci studenckiej?
A po co w Danii?

Mówisz o czym innym. Np. w Austri płacisz za km w każdej kategorii tyle samo. I dlatego pośpiechy nie są tam popularne.

_________________
Ataków na konto (27.01): 21
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 13-11-2010, 14:46   

Tak samo jest w IR Portowiec i RE Mewa, tam także ludzie stoją na korytarzach i kiblach. A załoga konduktorska co gorsza zajmuje cały przedział, mimo że to raptem dwie osoby (reszta miejsc jest wolna). Do tego mnóstwo wagonów Bp, Bou i Bmnopux zalega na bocznicach z powodu niedopuszczenia do ruchu (brak naprawy okresowej). Tak jest w Pile (Bmnopux,Bp,Bou), Poznaniu (Bmnopux,Bp,Bou,Anou), Zbąszynku (Bp,Bou) i Chojnicach (Bou,Bp, Bhp). Swoją drogą Bhp można by też , po wykonaniu rewizji, włączyć do obsługi najbardziej obleganych pociągów InterREGIO Happy
Powrót do góry

ET40 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Kwi 2010
Skąd: Stolyca województwa.

PostWysłany: 13-11-2010, 15:37    Odpowiedz z cytatem

@Virakocha, pieniądze, pieniądze, pieniądze...PR nie stać na naprawy rewizyjne, obecnie nie jest trudno spotkać w ruchu wagony z odroczoną rewizją. Obawiam się, że sytuacja nie będzie się raczej polepszać, a o tym, że masa wagonów PR marnieje na bocznicach to i w centrali PR wiedzą. Nie wiedzą za to skąd wziąć pieniądze przy takim zadłużeniu i niewystarczających dotacjach. Nie miałbym nic przeciwko dodatkowym bipom czy bonanzom doczepianym przy krytycznym obłożeniu w długie weekendy, święta itd., ale bez pieniędzy na rewizje nie da się doczepić ani Bd ani Bh ani Bmnopux ani Az ani Bhp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

syrenka Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 30 Sie 2008
Skąd: Wielka Polska

PostWysłany: 13-11-2010, 18:00    Odpowiedz z cytatem

Tia.... Przez okno to włazi ten co chce, albo za dużo kronik z PRL-u się naoglądał. Rolling Eyes Śmiech

_________________
Póki co tańczmy w rytmie karmanioli
Nim mały Jarek obwoła się Cesarzem!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

19WE Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lip 2010

PostWysłany: 13-11-2010, 22:42    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Wniosek - ponieważ każda jednostka jest na wagę złota, a trzeba mieć czym wozić ludzi na liniach lokalnych im więcej wagonowych InterRegio tym lepiej.


Ale jak wagony/jednostki mają rewizję ważną to to nie ma znaczenia. No może poza wytrącaniem duperelkowi argumentu o wożeniu jak bydło EZTami.

_________________
Ataków na konto (27.01): 21
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Emillex Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Maj 2010
Skąd: Johannesburg RPA

PostWysłany: 13-11-2010, 23:11    Odpowiedz z cytatem

Pozatym każdy dołączony dodatkowy wagon kosztuje, a z IR PR chce wyciśnąć jak największe zyski przy zminimalizowanych kosztach, stąd też m.in. popularne na tychże pociągach piętrowe wagony serii Bdhpumn i Bmnopux.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

19WE Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lip 2010

PostWysłany: 13-11-2010, 23:44    Odpowiedz z cytatem

W sumie lepszym zestawem od 2xED72 jest 2xEN57+ED72/EN71 ponieważ 2ED72 to już 364t czyli stawka z zakresu 300
Ew jeszcze rozbudować środki w bipach, w enerdówku były one bardzo długie, 6? 7? wagonów.

_________________
Ataków na konto (27.01): 21
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pendolino Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Kwi 2009
Skąd: Lublin

PostWysłany: 14-11-2010, 11:23    Odpowiedz z cytatem

Ktoś mi powie jak wygląda ED71 Laughing Jak już to EN71 Kolejarz

_________________
2012 - 16464 km
2013 - 25289 km
2014 - 03715 km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

19WE Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lip 2010

PostWysłany: 14-11-2010, 12:11    Odpowiedz z cytatem

No błąd, wyżej pisałem o EN71. Naprawdę, najlepiej wytykać błędy jak i tak wie się o co chodzi Confused

_________________
Ataków na konto (27.01): 21
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EP07Budyn Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Gru 2009

PostWysłany: 15-11-2010, 11:22    Odpowiedz z cytatem

Padł tu pomysł na 3xED72 lub EN71... Nie da rady niestety.... Dwie ED72 lub dwie EN71 to już jest 16 silników trakcyjnych. Maszynista musi się dobrze natrudzić żeby podstacji nie wyłączać a już zestawienie z trzech takich jednostek to już 24 silniki trakcyjne... Żadna podstacja tego raczej nie wytrzyma. No chyba żeby jedną ciągnąć z wyłączonymi silnikami trakcyjnymi

_________________
Kolejarze wszystkich spółek łączcie się Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

przewoz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 15-11-2010, 15:35    Odpowiedz z cytatem

No bez przesady. To niecałe 3MW. Ja wiem, że są problemy z 2xED74, któreprzy pełnej mocy ciągnie ponad 4MW, ale podwójne 71 idą raczej bez przeszkód. Chyba, że obok startuje drugi taki sam zestaw. A jak są problemy, to wrzucić pierwszy stopień na nawrotniku, a nie drugi i też pojedzie Smile Na Mazowszu jeżdżą zestawy 2x71 z wzmocnionymi silnikami i jakoś PT dają radę nawet jak maszyniści rezolutni dadzą trzeci bok na starcie.

Teraz pytanie. Czy przekroczenie 300t i dopłaty są większe od strat na niezadowolonych klientach, którzy 300km muszą stać nawet nie w korytarzu, tylko między siedzeniami? Generalnie zestawiać takie pociągi z 3x57 i już...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 3 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl