Bo są przystosowane do 160 km/h, np jest w składzie 6 wagonów z magnetykami i 2 z klockowymi, to powinno procentu na 160 wystarczyć.Jakby wagony miały na pudle 140 km/h to jest ich maksymalna prędkość konstrukcyjna i nie mogą być do szybszych pociągów włączane. Skład złożony z samych magnetyków ma jakieś 186% hamowanego więc parę klockowych które maja około 136% można do takiego składu włączyć żeby zachowane było 150%.
Kiedyś było inaczej największa stosowana droga hamowania miała 1600 m, a CMK operowała na oddzielnych przepisach, teraz jest 1300 m droga hamowania i procenty dla wszystkich szybkich pociągów są dla takiej drogi liczone (na tej kwestii dokładnie się nie znam wiec mogłem coś namieszać).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum