Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
14 SZT dla Kolei Ślaskich
Autor Wiadomość

adas Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Cze 2008

PostWysłany: 22-12-2011, 20:48   14 SZT dla Kolei Ślaskich Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Ogłoszenie o dobrowolnej
przejrzystości ex ante

Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający
I.1) Nazwa, adresy i punkty kontaktowe:
Oficjalna nazwa: Koleje Śląskie Sp. z o.o.

II.1.4) Krótki opis zamówienia lub zakupu:
Dostawa czternastu dwuczłonowych kolejowych składów spalinowych

II.2.1) Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień):
Wartość: 17220000.00
Waluta: EUR

V.3) Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia
Oficjalna nazwa: Railconsult srl.
Adres pocztowy: Via S .Pertini, 23
Miejscowość: MARMIROLO Kod pocztowy: 46045 Państwo: Włochy (IT)

http://kolejeslaskie.com/uploads/pli...ie_ex_ante.pdfUwaga, uwaga...
Quote: Ogłoszenie o dobrowolnej
przejrzystości ex ante

Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający
I.1) Nazwa, adresy i punkty kontaktowe:
Oficjalna nazwa: Koleje Śląskie Sp. z o.o.

II.1.4) Krótki opis zamówienia lub zakupu:
Dostawa czternastu dwuczłonowych kolejowych składów spalinowych

II.2.1) Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień):
Wartość: 17220000.00
Waluta: EUR

V.3) Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia
Oficjalna nazwa: Railconsult srl.
Adres pocztowy: Via S .Pertini, 23
Miejscowość: MARMIROLO Kod pocztowy: 46045 Państwo: Włochy (IT)

http://kolejeslaskie.com/uploads/pliki/ogloszenie_ex_ante.pdf

Do Kolei Śląskich zwrócił się z ofertą przedstawiciel włoskiej firmy Railconsult srl. dotyczącą sprzedaży 14 używanych spalinowych elektrycznych zespołów trakcyjnych, wraz z usługami dodatkowymi: transportem, szkoleniem pracowników. Oferta ta jest ważna tylko do 10 stycznia 2012 r. Podmiot ten występuje jako dystrybutor (sales agent) zagranicznego przewoźnika, który zamierza sprzedać część swego taboru. W chwili przeniesienia własności taboru, Railconsult srl. będzie właścicielem przedmiotowych zespołów trakcyjnych. Ww. przewoźnik w swoim piśmie skierowanym do Wykonawcy poinformował, że konieczne jest podjęcie szybkiej decyzji w przedmiocie zakupu, gdyż inne podmioty również są zainteresowane dokonaniem zakupu części taboru oraz potwierdził, że wskazana powyżej firma Railconsult jest dystrybutorem pojazdów należących do tego przewoźnika. Koleje Śląskie dysponują analizą rynku używanego taboru spalinowego w Europie, która jednoznacznie wskazuje, że obecnie w Europie nie ma tak dużej serii używanych pojazdów jednego producenta, które mogą zostać nabyte za cenę porównywalną do ceny wskazanej w ofercie i które można dopuścić do eksploatacji w Polsce na mocy decyzji Urzędu Transportu Kolejowego. Wobec powyższych Zamawiający uznaje wyczerpanie przesłanek art. 134 ust. 6 pkt 2 ustawy i wszczyna procedurę na dostawę w formie zakupu 14 spalinowych zespołów trakcyjnych w trybie z wolnej ręki.


Ktoś wie co to będzie? I czy będzie - tzn. czy już się zgodzono czy jeszcze nie?

_________________
adas.jogger.pl / Warsztat Napraw KZK GOP
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

lubelak195 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2010
Skąd: Lublin

PostWysłany: 22-12-2011, 21:45    Odpowiedz z cytatem

To w końcu spalinowych, czy elektrycznych?...

_________________
Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mikiyee Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Gru 2009

PostWysłany: 22-12-2011, 22:39    Odpowiedz z cytatem

Też właśnie znalazłem tą informację, pozwolę sobie przekleić co napisałem na innym forum:

Co do ceny, mam nadzieję, że jakby co to dadzą radę negocjować i dobrze przemyślą ew. zakup. Ogólnie, po obecnym kursie wychodzi 5,5mln zł bez Vat - nie wiem jak z jego rozliczeniem przy zakupie. Najprawdopodobniej będzie trzeba zapłacić.


Niestety w dokumentach nie ma nic o typie oferowanego taboru. Przegrzebałem stronę oferenta i mają do sprzedania dwa typy SZT. Mam nadzieję, że chodzi o nr 1.

1. http://www.railconsult.it/website/eng/usato-dettaglio-stadler-gtw-2-6.html
Tutaj nie wiem jak skrajnia.
2. http://www.railconsult.it/website/eng/usato-dettaglio-aln-668.html
Byle nie ten złom, ale zaczynam się bać, bo stadlerów są niby 3 szt, a tego złomu aż 15 szt. Jakby mieli kupić ten złom za 5,5mln zł netto. to chyba osobiście wtedy pójdę do prokuratury Evil or Very Mad Zobaczymy, aż jestem ciekaw co by to mogło być, może jeszcze coś innego mają.
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kohtrain Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Lis 2011

PostWysłany: 22-12-2011, 23:04    Odpowiedz z cytatem

czyżby to były takie składy

http://www.railconsult.it/website/ita/usato-dettaglio-stadler-gtw-2-6.html

_________________
-- KOHTRAIN --
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mikiyee Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Gru 2009

PostWysłany: 22-12-2011, 23:08    Odpowiedz z cytatem

Nie byłoby źle, ale na stronce jest napisane, że mają tylko 3 szt. Choć bym się nie sugerował, bo mogą nie oferować wszystkiego na stronce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kohtrain Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Lis 2011

PostWysłany: 22-12-2011, 23:57    Odpowiedz z cytatem

Jeszcze pasuje do zamówienia

STADLER GTW 2/8

ale to było by za piękne

_________________
-- KOHTRAIN --
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mikiyee Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Gru 2009

PostWysłany: 23-12-2011, 01:04    Odpowiedz z cytatem

Zrobiłem małe poszukiwania i te Stadlery należały do Ferrovie del Sud Est. Wyprodukowano 3 takie. Więc to nie o nie chodzi... a szkoda.

Co do tych FIAT Aln 668 to też chyba nie one, bo powinny być wg. zamówienia dwuczłonowe, były one najprawdopodobniej produkowane tylko jako jedno-członowce. Zobaczymy co dalej, na razie wielka zagadka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

morpheo
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 23-12-2011, 09:09   

Oby UMWŚ i KŚ nie wpadły na genialny pomysł jazdy małymi SZT po liniach zelektryfikowanych.
Powrót do góry

adas Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Cze 2008

PostWysłany: 23-12-2011, 09:57    Odpowiedz z cytatem

morpheo napisał/a:
Oby UMWŚ i KŚ nie wpadły na genialny pomysł jazdy małymi SZT po liniach zelektryfikowanych.

A czemu nie? Nie mają za dużego wyboru by gdzieś upchnąć te 14 składów. 2-3 na Bytom-Gliwice, 3-4 Sosnowiec-Tychy (+ może Bieruń/Oświęcim), może jakieś na Śląsku Cieszyńskim? (Wisła/Cieszyn/Goleszów/Bielsko)? Może Zwardoń/Żywiec/Sucha lub Rybnik/Pszczyna? W sumie to nie wiadomo co oni chcą z tym zrobić Smile

_________________
adas.jogger.pl / Warsztat Napraw KZK GOP
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Bardi78 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Paź 2010
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: 23-12-2011, 14:22    Odpowiedz z cytatem

Jakie normy czystości mają spaliny?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 23-12-2011, 14:55   

Fiaty 668 - pewnie Euro II, wymagałyby remontu Sad
Powrót do góry

Bardi78 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Paź 2010
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: 23-12-2011, 15:16    Odpowiedz z cytatem

raczej nowych silników z nowymi filtrami...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mikiyee Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Gru 2009

PostWysłany: 23-12-2011, 15:39    Odpowiedz z cytatem

Za tą cenę, nie będą to te stare składy. To pewnie coś mającego 10-15lat. Zastanówmy się co by to mogło być oprócz stadlera GTW 6-2?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Lil_Peter Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 23-12-2011, 15:42    Odpowiedz z cytatem

Powiem szczerze, że ja widziałbym te szynobusy w dość niespodziewanym miejscu... a mianowicie na trasie Kędzierzyn-Koźle - Bytom. "Bytom" by odrzył, dwa uatrakcyjniła by się trasa, trzy - potoki pasażerskie na obu z tych linii nie są duże. A i wtedy można by to wszystko ładnie skomunikować. Co o tym sądzicie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Exsimus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2009
Skąd: Silesia

PostWysłany: 23-12-2011, 15:57    Odpowiedz z cytatem

Jeżeli PRy by ustąpiły linię dla KŚ te szynobusy mogłyby jeździć na trasie Gliwice - Bytom.

Z tego co wiem KŚ rozważały też czy wejść na Rybnik - Pszczyna czy lepiej na Bielsko - Cieszyn i stawiają na to drugie, bo po 1 nie jeżdżą tam PRy, a po drugie na linii Cieszyn - Bielsko nie ma szkód górniczych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 3 Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl