Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2  Następny
Leasing zwrotny ED74
Autor Wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 06-03-2012, 12:32   Leasing zwrotny ED74 Odpowiedz z cytatem

Leasing zwrotny 4 sztuk elektrycznych zespołów trakcyjnych serii ED74

Ogłoszenie
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Urbi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Kwi 2009
Skąd: Łódź / UK

PostWysłany: 06-03-2012, 12:40    Odpowiedz z cytatem

Niech ktoś to bierze w cholerę, bo poseł Joński postanowił wszcząć postępowanie, na temat: "czemu Warszawa zabrał Łodzi nowoczesne pociągi?"

Pan poseł, powinien zobaczyć wiele artykułów krytycznych w kierunku jednostek ED74 i dlaczego zostały wycofane z remontowanej trasy Warszawa - Łódź.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Lord W Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Sie 2011
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: 10-03-2012, 22:39    Odpowiedz z cytatem

Bardzo dobrze, że zostały wycofane. Teraz czekamy na piętrusy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

grzesik56 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Lip 2011

PostWysłany: 11-03-2012, 10:55    Odpowiedz z cytatem

teraz PR powinno wziąść te Edyty i puścić np.na IR Bolko,czy na linię poznań-olsztyn
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

przewoz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 11-03-2012, 12:48    Odpowiedz z cytatem

Biorąc pod uwagę, że zaplecze IC w przypadku ED74 jest w Krakowie i Warszawie, a PR musiałyby wszystko stawiać od nowa - nie wiem, czy to dobry pomysł. I tak ED74 jeżdżą jak chcą.

_________________
Le FleuR
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 11-03-2012, 14:19    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
teraz PR powinno wziąść te Edyty

Powinno, jest tylko jeden mały szczegół determinujący dlaczego tego nie zrobi - kasa.

Uściślając jej brak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 11-03-2012, 16:06    Odpowiedz z cytatem

PR skupiło się na elektrowozach. EZT-ów to ci u nich dostatek.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 11-03-2012, 16:10    Odpowiedz z cytatem

Nie wiem po co PR-y miałyby brać sobie na głowę problem z tym złomem. O ile wagony i budynie zrabowane przez PKP IC to istotny plus dla tej spółki to ED 74 powiększa tylko listę złomu. No ciekawe kto się tym zainteresuje....Może złomiarze? Na PR-y pospieszny nie licz Very Happy .
A tak na marginesie ED72 na głowę biją ten złom, nie mówiąc już o ED72a- znanego z relacji poc. REGIO Ostrów- Kraków. Złomu z PESY ED74 PR-y bankowo nie zechcą, nawet stare kible są od nich lepsze.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Lord W Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Sie 2011
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: 11-03-2012, 17:08    Odpowiedz z cytatem

Ja dziwię się, że wyprodukowana aż tyle sztuk. Za te pieniądze można była od razu kupić piętrusy - takie jak w KMach, albo ciut lepsze. 4-5 wagonów na skład na linii Warszawa - Łódź w zupełności wystarczy. Kupili by z 30 wagonów piętrowych zamiast ED74 i byłoby super. Ci co jeździli ED74 regularnie wiedzą, że jest bardzo dużo usterek (wylewająca się woda z kibla, niedomykające się drzwi, nie wysuwające platformy). Do tego często ogrzewanie nawalało a już o położeniu półek, wieszaków i zbyt blisko ułożonych siedzeniach nie wspominając. Słyszałem też, że kiedyś ED74 rozpięło się na szlaku. Ale coś trzeba z tymi pociągami zrobić - może SKM odsprzedać, albo PRom, żeby jako osobówki jeździły. Podobno mają dobre przyspieszenie, a to plus przy wielu stacjach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Sebcio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2007
Skąd: Lublin

PostWysłany: 11-03-2012, 18:20    Odpowiedz z cytatem

Ludzie przecież ED74 zostają w PKP IC. Leasing zwrotny to nie sprzedaż...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 16-03-2012, 21:54    Odpowiedz z cytatem

Pewnie, że to nie sprzedaż, ale próba zrobienia czegoś z kosztami spółki. Szczerze wątpię by ktoś tym złomem nawet jak pisaliśmy hipotetycznie był zainteresowany.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

endrju Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Maj 2011
Skąd: Chełm

PostWysłany: 16-03-2012, 22:00    Odpowiedz z cytatem

Yyyy... widzę że pojęcia niektórzy nie mają co to leasing zwrotny. To tak naprawdę forma kredytu zabezpieczona majątkiem spółki w tym przypadku ED74, tylko w trochę inny sposób. Kto się zainteresuje? Chociażby firmy leasingowe Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 16-03-2012, 22:24    Odpowiedz z cytatem

Jest to forma kredytu, ale podczas trwania umowy przedmiot leasingu przechodzi na własność leasingodawcy. I jak myślisz kto wtedy będzie ponosił koszty napraw tego złomu? Na pewno nie PKP IC. Dobrze wiesz, że PKP IC gdyby byli chętni sprzedałoby ten złom natychmiast.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

endrju Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Maj 2011
Skąd: Chełm

PostWysłany: 16-03-2012, 22:51    Odpowiedz z cytatem

Nie znam umowy, ale na 99% w tym przypadku koszty utrzymania taboru ponosi leasingobiorca, czyli PKP IC. Leasingodawca tylko przekazuje prawa własności do obiektu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

karol22 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Sie 2011
Skąd: ...

PostWysłany: 17-03-2012, 07:48    Odpowiedz z cytatem

grzesik56- jakb6- jakby ED74 jeździło na IR Poznań-Olsztyn(czy tam Wrocław-Olsztyn) zamiast składu wagonowego to współpraca z PR na tej trasie jest zakończona. Takie coś niech SKM weźmie i wozi ludzi, to nie powinno mieć oznaczenia ED, bo się nie nadaje na dalekobieżne trasy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 2 Idź do strony 1, 2  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl