Myślę, skoro już mamy prawię połowę marca a wnioski składnia o przydzielenie tras jest do 10 kwietnia. Więc można rozpocząć temat na temat przecieków w nowym rozkładzie jazdy, obowiązujący od 14 grudnia 2014 roku. Jak ktoś zna jakieś przecieki lub ma zarysy to niech od razu piszą forumowicze.
trudno coś tu powiedzieć. Wiadome jest jedynie to, że każdy kolejny rozkład to olbrzymie cięcia w stosunku do każdego poprzedniego rozkładu, więc zapewne i tym razem będzie podobnie. PKP Intercity sromotnie przegrywa już z Polskim Busem, na liniach spalinowych kursować nie chcą, kolej regionalna kuleje straszliwie, nowych połączeń nie przybędzie. Nic pozytywnego.
Jednak wylatuje? Mieli go puścić z Krakowa przez protezę koniecpolską... Ale to były zapowiedzi za prezesa Malinowskiego, teraz wiadomo kto rządzi, więc w sumie bym się nie zdziwił.
Jeżeli chodzi o mnie, to jeżeli byłby realizowane założenia planu transportowego, to podajże od rozkładu 2014/2015 miałoby wyjechać połączenie międzynarodowe Warszawa - Drezno, przez Łódź.
przed nami jeszcze kilka korekt jazdy obecnego rozkładu a o nowym to tylko mozna pospekulowac i liczyć że nie będzie gorszy od obecnego bo na lepszy nie ma co liczyć a ja mam nadzieje że w końcu wejdą na polskie tory niemcy na trase Kostrzyn- Gorzów- krzyż - poznań/piła
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 14-03-2014, 21:13
Cytat:
Jeżeli chodzi o mnie, to jeżeli byłby realizowane założenia planu transportowego, to podajże od rozkładu 2014/2015 miałoby wyjechać połączenie międzynarodowe Warszawa - Drezno, przez Łódź.
Wam się marzy Warszawa - Drezno a wylatują RE Wrocław - Drezno bo DB przerżnęło przetarg
Jak to prawda, że wylatują RE Wrocław-Drezno i "Wawel" to tym samym Wrocław nie będzie miał żadnego połączenia kolejowego z innym Krajem i o kolejne 4 połączenia dalekobieżne mniej.
Nie ma sensu siać niepotrzebnej paniki. DB przerżnęło przetarg na konkretne pociągi, a nie na linie. Te pociągi to RE 1 i RB 60 (Dresden - Bischofswerda - Bautzen - Görlitz) oraz RE 2 i RB 61 (Dresden - Bischofswerda - Zittau - Liberec), które od nowego rozkładu będzie obsługiwać Vogtlandbahn. RE Dresden - Wrocław Gł to inna para kaloszy...
Jak to prawda, że wylatują RE Wrocław-Drezno i "Wawel" to tym samym Wrocław nie będzie miał żadnego połączenia kolejowego z innym Krajem i o kolejne 4 połączenia dalekobieżne mniej.
EC "Wawel" zostaje, jak kolega sZakOOu, wspomniał RE Wrocław- Drezno będą kursować tak jak teraz!!
Proszę o pisanie tylko sprawdzonych informacji!!
EC "Wawel" zostaje, jak kolega sZakOOu, wspomniał RE Wrocław- Drezno będą kursować tak jak teraz!!
Proszę o pisanie tylko sprawdzonych informacji!!
EC WAWEL zostaje, tylko czemu w relacji Wrocław - Bln/Ham? Prawie wszystkie TLK w relacji Małopolska - Dolny Śląsk w 2015 mają jeździć protezą oraz przez Miechów, Koniecpol, Czewę Stradom.. Nie można było przedłuzyć tak też EC WAWEL?
Katowice - Krakow umiera:
z Krakowa tylko rano jakas TLK do Wrocka, dopiero wieczorem Uznam, poźnym wieczorem Podhalanin połączony z Bryzą oraz Przemyślak - może PRy coś uruchomią, ale jak wejdą koleje małopolskie to nie wiem jak będzie z PRami..
Zefir, Przemysław - kończą bieg w Kato
Decyzja niezrozumiała, można trasować te pociągi przez Imielin, z pominięciem Oświęcimia - szlakowa 80-90 km/h.
Nic mi nie wiadomo, żeby odcinek Mysłowice - Oświęcim był choćby rewitalizowany. 80-90 km/h to byłby szczyt marzeń. Jeżeli piszesz o Oświęcim - Kraków Płaszów to ok, ale do tej łącznicy omijającej Oświęcim trzeba dojechać i zejdzie na to jakieś 45 minut.
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 24-03-2014, 10:14
@Elmo
Był rewitalizowany parę lat wstecz, na jednym z torów praktycznie na całym odcinku wisi 90 km/h, na drugim tylko na odcinku krakowskim. Łącznica to całe 30 km/h.
Oczywiście należy liczyć ograniczenia ale "plażę" mają w tym roku zrobić i będzie jakieś 40 km/h.
Czy ktoś może potwierdzić, że linia 138 była rewitalizowana kilka lat temu? Z tego co wiem, jest to planowane do roku 2020.
Wg rozkładu pociąg osobowy KŚ pokonuje 33 km między Katowicami a Oświęcimiem w ciągu 59 minut niezależnie od kierunku. Daje to średnią prędkość niecałe 34 km/h - oczywiście trzeba odliczyć czas na postoje, ale wygląda na to, że pociąg nie jedzie szybciej niż jakieś 50 km/h.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum