sZakOOu, do czego to doszło, że polityk obcego Państwa bardziej o nas się troszczy niż nasze sprzedajne krowy, widać, że kolej dla Niemców czy Czechów odgrywa bardzo ważną rolę jako środek transportu,
u nas powali zaczynają dominować (królować) samochody jak jedynym środek transportu wśród znacznej części społeczeństwa , gdyż praktycznie każdego z nas stać na ich zakup, staje się dobrem podstawowym, dostępnym praktycznie dla każdego, w Warszawie np. jest 2 razy więcej aut niż w Berlinie.
Plany likwidacji pociągów do Drezna były znane już od dawna. Pierwszym terminem był grudzień 2013, ale udało nam się wspólnie z PR Wrocław dotrzeć do tajnych dokumentów UMWD. (...) Teraz dostęp do papierów UMu jest tak szczelnie chroniony, że nie wyciekło nic, kompletnie.
Nie teoria spiskowa tylko wyrachowane działania UMWD w konspiracji przed pasażerami. Wierchuszka KD musiała o tym wcześniej wiedzieć, innej opcji nie ma. I nikt pary z ust nie puścił, jak w sekcie. Gdyby nie związkowcy z PR Wrocław to dopiero PKP PLK by nas oświeciły.
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Darthlol, jak tak Niemcom bardzo zależy na bezpośrednich, to niech załatwią homologację dla polskich SZT. Wtedy KD/PR mogłyby wziąć z Bydgoszczy SA139 w leasing i odpadnie problem horrendalnych opłat za wysłużone desiro classic.
Właściwie to Niemcy są współodpowiedzialni za redukcję tych pociągów. Może właśnie całkowite zawieszenie połączeń na Goerlitz-Zgorzelec jakoś zmotywuje Niemców i przyspieszy proces dopuszczenia polskich szynobusów do stacji przygranicznych.
Nie teoria spiskowa tylko wyrachowane działania UMWD w konspiracji przed pasażerami. Wierchuszka KD musiała o tym wcześniej wiedzieć, innej opcji nie ma.
Zwłaszcza, że KD Trollami obrodziło jak nigdy dotąd. To wręcz plaga jakaś.
Jakim trzeba być kretynem, żeby tak cieszyć się z likwidacji połączeń kolejowych Wrocław - Drezno i jak mantrę powtarzać kłamstwa, że pociągi jeżdżą puste? Czy jest na forum psychiatra albo psycholog, który mi to wytłumaczy?
Beatrycze napisał/a:
I nikt pary z ust nie puścił, jak w sekcie.
KD funkcjonują prawie jak sekta. Beton KD „przecwelił” większość dolnośląskich mikoli i jak na zawołanie mamy wysyp KD Trolli. Poczytajcie sobie komentarze na „RK”. Ręce opadają! Mnie na przykład nazywają gastarbajterką z Gorlitz.
Gdy likwidowano RE Poznań - Frankfurt/O nie widziałam w Wielkopolsce żadnych oznak radości z tego powodu. Gdy likwidują RE Wrocław - Drezno mamy karnawał radości na Dolnym Śląsku. To najlepiej świadczy o upadku mikolstwa, które sprzedało się za etaty w KD.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Noema, stara zasada wytrawnych bywalców internetu mówi: "nie wchodź w polemikę z trollem, bo cię ściągnie do swego poziomu, a tam nie masz żadnych szans". Granice kompromitacji tych młodych ludzi wyznacza ich szeregowy status w KD, który starają się nadrobić nadgorliwością.
A propos cięć w rozkładzie jazdy, proponuję aby UMWD zaczął cięcia od siebie, wtedy będzie więcej pieniędzy na kolej. Czy wiecie, że w UMWD pracuje aż 1001 (tysiąc i jeden) osób?
_________________ Bądź szczery, a wyzwą cię od chamów i prostaków.
Dygresja taka: Nie dotyka mnie bezpośrednio brak tych pociągów. Pewnie że szkoda Ale skoro jakieś polskie szynobusy mogą jeździć do Forst to może zamiast pociągów Wrocław - Drezno dałoby się utworzyć (bez Desiro) analogicznie bezpośrednie (dwie? może trzy pary?) pociągi relacji Wrocław - Forst?
Forst to też jakieś "okno na (niemiecki) świat". Do Legnicy (jeśli miałyby jeździć przez Żagań) lub Węglińca (gdyby tamtędy) mogłyby z powodu pewnie dużej frekwencji jeździć spięte dwa szynobusy. Jeden w tym pierwszym przypadku zostawałby w Legnicy lub jechał (w drugim przypadku) np do Zgorzelca/Lubania Śl.(?)/Jeleniej Góry(?).
Pytanie: Czy gdyby się postarać to czy byłoby to możliwe? I czy miałoby sens?..
Ostatnio zmieniony przez sympatyk dnia 26-02-2015, 20:23, w całości zmieniany 1 raz
Bartuś, Skoro istnieją szlaki kolejowe, które obsługują jednocześnie KD i PR* to może dałoby się na tą hipotetyczną relację szynobus jednej i drugiej firmy... połączyć w jeden skład?
Europa nam odjeżdża. PKP likwiduje kolejne połączenia, bo nie chce do nich dopłacać. Ale nie żałowała 10 mln zł na durne spoty reklamowe.
Bezpośrednie połączenie Wrocławia z Dreznem zniknie z rozkładu jazdy pociągów 1 marca. Od połowy grudnia nie jeździ już EuroCity „Wawel” ze stolicy Dolnego Śląska do Berlina i Hamburga. Polskie Koleje Państwowe (PKP) uzasadniały rezygnację z tego połączenia nieopłacalnością. Do przeszłości należą też regularne połączenia z Pragą – pisze „Gazeta Wrocławska”.
Na tym jednak nie koniec. Planuje się także likwidację połączenia Poznań-Frankfurt nad Odrą. Chce temu przeciwdziałać premier Brandenburgii Dietmar Woidke, który jest także pełnomocnikiem rządu RFN ds. stosunków Niemiec z Polską. Połączenie Poznań-Frankfurt nad Odrą otwarto w sierpniu 2014 r. Ale już wkrótce pociąg kursował tylko w soboty i niedziele. Teraz ma zniknąć.
Dyrektor regionalny niemieckich kolei DB „Regio Nordost” Joachim Trettin powiedział, że zdecydowała o tym PKP i decyzją tą niemieckie koleje zostały zaskoczone. W związku z wieloletnią perspektywą tego połączenia DB wprowadziły od 14 grudnia bilet na trasę Poznań – Frankfurt nad Odrą w specjalnej cenie tzw. „Posen-Ticket”.
Jest bardzo prawdzepodobne ze bede szybke polanczenie (nowa linia) Praha - Dresden - Berlin s przedkosczi ponad 200 km/godzinie. O budowe maja interes tez Koreanci i wsytko bede o dotacjach Unie Europejskej. Potym bede czas podrozny Dresden - Berlin 1 godzina i tak samo Dresden - Praha 1 godzina po co w tej chwili usuwac lanczenie Wroclaw - Dresden?
Marcel, zanim oni to wybudują, to jeszcze sporo czasu upłynie. A obecnie podróż pociągiem z Drezna do Berlina jest powolna i droga, z ceną 40 €. Jednocześnie z Drezna czterech przewoźników autobusowych prowadzi kursy do Berlina z cenami 5-7 € za bilet.
Busiarze już zacierają ręce na połączenia Zgorzelec-Wrocław, gdzie to głównie mieszkańcy Zgorzelca korzystali z tych pociągów, na trasie w kierunku Legnicy i Wrocławia. Z Wrocławia są połączenia autobusowe do Drezna.
W tym roku bede obudowe linije Niemiecko/ Czeskej (Cheb ) AŠ - Selb. Do konca roku powinen osobowy pociag jezdzic . Po co w przeslim roku moglo byc Sebnitz/Dolní Poustevna , w tym roku tez bede nastempna linia . I Jak to wyglonda z Polski do Niemiec lub Czech, kiedy cos ponowu uruchomilo sie? Z Polski tylko slychac nieoplace sie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum