Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 47, 48, 49  Następny
Dolnośląskie reaktywacje
Autor Wiadomość

Freddie Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Cze 2009
Skąd: Legnica

PostWysłany: 05-09-2012, 22:11    Odpowiedz z cytatem

to skandal nad skandale, Chojnów-Rokitki wiadomo było od dawna jak zaorano rozjazd w Chojnowie; ale o linię do Lwówka trzeba walczyć to najszybsze połączenie z Jelenią Górą. To mi się nie mieści w głowie, że linia Lwówecka ma iść do zaorania i pod ścieżkę kilku cyklistów rocznie może i pojedzie ale drogi zakorkowane, może już czas najwyższy przenieść ruch na tory a nie na drogi czy ktoś w PKP S.A. jeszcze o tym myśli, że Polska powoli staje sie kolejową pustynią w porównaniu do końca lat 70 XX wieku ?? Paranoja !!
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_PŁASZÓW Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 15 Maj 2012

PostWysłany: 05-09-2012, 22:38    Odpowiedz z cytatem

krzysztoff napisał/a:
Temat linii nr 316 (Złotoryja-Chojnów-Rokitki), który był tu kilkukrotnie poruszany ostatecznie można uznać za zamknięty. Linia zostanie przerobiona na ścieżkę rowerową... + odcinek Złotoryja-Lwówek Śląski również zostanie przerobiony.


Dopóki na te linie nie wjedzie sprzęt "orający" trzeba być dobrej myśli. Taki przykład w sprawie linii do Karpacza, jeszcze niespełna rok temu Gazeta Wrocławska pisała owybudowaniu tam ścieżki kolejowej, a niedawno na łamach Kuriera Kolejowego pojawił się artkuł, który daje światełko w tunelu dla tej linii, dzięki zainteresowaniu Niemców reaktywacji połączeń do Karpacza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

iktorn82 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Gru 2011
Skąd: Lubań

PostWysłany: 05-09-2012, 22:42    Odpowiedz z cytatem

Freddie, nikt nic nie robi z linią Lwówek - JG, tylko z Lwówek - Złotoryja. Też nie popieram przekształcania torów na ścieżki rowerowe, ale w tym przypadku chyba źle przeczytałeś wypowiedź poprzednika Smile Na trasie przeznaczonej do likwidacji pociągi pasażerskie zostały zawieszone w 1988 roku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
3221867

krzysztoff Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Mar 2008
Skąd: Chojnów/Legnica

PostWysłany: 05-09-2012, 22:42    Odpowiedz z cytatem

Co do linii Złotoryja-Lwówek to nie mam pojęcia co tam się dzieje, jednak na linii 316 na odc. Chojnów-Złotoryja zaczęto rozbierać niedawno tory (nie złomiarze Laughing), więc może coś w tym jest.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jerry Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lut 2009
Skąd: LUBIN GÓRN. / ZŁOTÓW

PostWysłany: 06-09-2012, 09:36    Odpowiedz z cytatem

Linia dostała decyzję o jej likwidacji!
Z Przemkowa i Niegosławic do Chocianowa tory rozbierała prywatna firma!

_________________
2012/14- 47 123 km
2015- 22 589 km
2016- 37 938 km
2017- 41 906 km
2018- 55 920 km
2019- 20 834
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

pp Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Gru 2009
Skąd: Skądinąd

PostWysłany: 19-09-2012, 09:05    Odpowiedz z cytatem

iktorn82 napisał/a:
Freddie, nikt nic nie robi z linią Lwówek - JG, tylko z Lwówek - Złotoryja. Też nie popieram przekształcania torów na ścieżki rowerowe, ale w tym przypadku chyba źle przeczytałeś wypowiedź poprzednika Smile Na trasie przeznaczonej do likwidacji pociągi pasażerskie zostały zawieszone w 1988 roku.

I co z tego że zawieszone? Za komuny nikt nie myślał na kolei o pasażerach, pociągi często kursowały w kosmicznych relacjach i godzinach, szczególnie na lokalkach.
Patrząc na układ transportowy województwa i na sieć osadniczą, ta linia (Złotoryja - Lwówek - Gryfów) ma sens i powinna zostać przeznaczona do rekatywacji dla relacji Jelenia-Legnica - Świeradów - Legnica (Wrocław). Takie działanie to jest działanie na szkodę społeczeństwa. Ścieżki rowerowe można sobie prowadzić obok torów.
Zresztą, jeśli roweru nie przewiozę w pociągu, to się w tamte okolice nie wybiorę. Po po co i jak?

[ Dodano: 19-09-2012, 09:07 ]
Sunseed napisał/a:
po kij do Forst? Ekonomicznie uzzasadnione to tylko do Cottbus ;d

14 taka ważna, fajna linia, a tak zaniedbana

Oczywiście, tylko Cottbus. Poza tym, czemu ograniczacie się do ruchu regio do Głogowa i Leszna. Ta linia to proste jak drut połączenie Żar i Żagania (Cottbus i Drezna) z Łodzią i Warszawą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

chemmobile Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Lut 2010
Skąd: Wrocław / Lwówek Śl.

PostWysłany: 19-09-2012, 09:52    Odpowiedz z cytatem

pp napisał/a:
Zresztą, jeśli roweru nie przewiozę w pociągu, to się w tamte okolice nie wybiorę. Po po co i jak?

Masz rację, reaktywacja tylko po to, abyś mógł sobie rower przewieźć pociągiem jest bezsensowna.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pp Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Gru 2009
Skąd: Skądinąd

PostWysłany: 19-09-2012, 10:45    Odpowiedz z cytatem

Kolego, słowa wyrwane z kontekstu. Jakbyś czytał inne moje posty, to byś wiedział że jestem za raktywacjami, ale po remoncie infrastruktury i doprowadzeniu jej do stanu przyzwoitości. Nigdy odwrotnie.

Po drugie: zobacz ilu turystów jeździło rowerami na wakacjach po Roztoczu, ilu rowerzystów przewoziło tam swoje rowery pociągami (są informacje na forum). Ilu z nich tam by nie przyjechało gdyby nie pociąg. O to chodzi!

Po trzecie: czy relacja Jelenia Góra (83 tys. mieszk.) - Legnica (103 tys. mieszk.) przez Złotoryję, Jerzmanice, Lwówek (82 km koleją), to relacja przez dziury, znikąd donikąd, dla nikogo? Autobus z Legnicy do Jeleniej jedzie planowo 1h40' (pośpiech 1h10'). Pociąg osobowy też dałby radę pojechać jak autobus, będąc dobrym uzupełnieniem komunikacyjnym. Tylko do takiego szerszego patrzenia na transport publiczny to trzeba dorosnąć.
Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

chemmobile Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Lut 2010
Skąd: Wrocław / Lwówek Śl.

PostWysłany: 19-09-2012, 15:44    Odpowiedz z cytatem

Od takiego gadania dla samego gadania to można z nudów zwiędnąć; konkretów się nie spodziewałem i jak widać nie zawiodłeś mnie. Z ubogości merytorycznej twojej wypowiedzi wnioskuję, że o problemach komunikacyjnych oraz generalnie o tworzeniu przydatnej komunikacji masz blade pojęcie. Porównywanie czasu przejazdu autobusu i pociągu po kompletnie innych trasach jest pięknym przykładem twojej niekompetencji w temacie dolnośląskim.
Już tu była kiedyś dyskusja nt. reaktywacji odcinka Lwówek Śl. - Gryfów Śl. Jak widać nie wyciągnięto z niej żadnych wniosków i marzyciele nadal nie pofatygowali się na miejsce dokonać oceny sytuacji na własne oczy. Palcem po mapie to się jeździło w wieku kilku - kilkunastu lat, a reaktywacje bez konkretnego planu, a jedynie w oparciu o "chcenie" kilku amatorów pozostaje zbyć tylko uśmiechem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

iktorn82 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Gru 2011
Skąd: Lubań

PostWysłany: 19-09-2012, 17:05    Odpowiedz z cytatem

pp napisał/a:
Za komuny nikt nie myślał na kolei o pasażerach, pociągi często kursowały w kosmicznych relacjach i godzinach, szczególnie na lokalkach.


pp, Pisząc, że za komuny nikt nie myślał o pasażerach, piszesz bzdury i jesteś w poważnym błędzie. Zanim coś napiszesz, to posprawdzaj sobie w jakich godzinach jeździły wtedy pociągi, a przede wszystkim ile ich jeździło i porównaj sobie tamtą sytuację ze stanem obecnym. Za tamtych czasów do prawie każdej miejscowości dojeżdżały pociągi. Teraz czasy się zmieniły. infrastrukturą zarządza jedna firma, stacjami inna, przewozami jeszcze inna i nikomu na niczym nie zależy i nic się nie opłaca, no może jedyne, na czym im zależy to ciepłe stołeczki w jednej z miliarda niepotrzebnie utworzonych spółek kolejowych. Kiedyś pociągi jeździły właśnie dla pasażerów i nikt nie zwracał uwagi na ekonomię bo ludziom się to po prostu należało.
Podsumowując, przychylę się do słów chemmobile, że nie masz bladego pojęcia o tym, co piszesz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
3221867

Bonifas Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lip 2010
Skąd: Kamienna G., Wleń

PostWysłany: 19-09-2012, 20:21    Odpowiedz z cytatem

a ja napomknę że w 2009 r linia 284 Legnica - Jerzmanice Zdrój - Lwówek Śl. i linia 283 Lwówek Śl. - Jelenia Góra były szykowane do wpisania ich do RPO. Ale na Dolnym Śląsku zmieniły się władze i priorytety też się zmieniły.

Jestem pewien że gdyby dziś do władzy dostał się ktoś z Lwówka, któremu zależało by na kolei. To pewien Pan Krzyś i pewna pani Z...k...ś śpiewały by inaczej i z tych 4 par w D i jednej w C od grudnia zrobiło by się 7 par codziennie kosztem optymalizacji połączeń np na linii 326 tak jak to miało miejsce na przełomie 2009 i 2010 roku ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Światowid Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 19-09-2012, 20:50    Odpowiedz z cytatem

Bonifas

W Lwówku na kolei nikomu nie zależy. Wielce zamożny Starosta Pan Mrówka nawet nie raczył przyjechać na konferencję do Lubania, bo jako to stwierdził ma ..... ważniejsze sprawy. Gdyby nie audycja, konferencja i rozgłos na temat likwidacji całkowitej połączeń na linii 283, to od grudnia po torach hulałby wiatr.

_________________
Zapraszam
www.facebook.com/Komitet-Obrony-Dolno%C5%9Bl%C4%85skich-Linii-Kolejowych-108483915900559/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Bonifas Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lip 2010
Skąd: Kamienna G., Wleń

PostWysłany: 20-09-2012, 15:47    Odpowiedz z cytatem

Bo Pan Starosta Mrówka jest pionkiem na stanowisku. Powiatem rządzi Zbigniew Grześków który z POlitycznych względów nie będzie się mieszał w tę sprawę. Mrówka nie dostał zlecenia więc nie pojechał a nawet gdyby był to by nic nie powiedział.

Mieszkańcy powiatu mają co chcieli. Tak jak kolej we Lwówku działa szkolnictwo, służby zdrowia, policja et cetera ... - za Zycha było inaczej bo on nie dał sobie w kaszę dmuchać
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pp Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Gru 2009
Skąd: Skądinąd

PostWysłany: 24-09-2012, 11:30    Odpowiedz z cytatem

iktorn82 napisał/a:
pp napisał/a:
Za komuny nikt nie myślał na kolei o pasażerach, pociągi często kursowały w kosmicznych relacjach i godzinach, szczególnie na lokalkach.


pp, Kiedyś pociągi jeździły właśnie dla pasażerów i nikt nie zwracał uwagi na ekonomię bo ludziom się to po prostu należało. Podsumowując, przychylę się do słów chemmobile, że nie masz bladego pojęcia o tym, co piszesz.

Tak, Ty2 lub stonka plus jedna bonanza. Ile lokalnych linii takim taborem rozjeżdżono na amen? Ile pieniędzy poszło w błoto, zamiast inwestycji w tabor niskopojemny? Już w latach 60-tych PKP było ewenementem wśród zarządów kolejowych, z uwagi na to co obsługiwało linie o małym natężeniu ruchu. Potem przyszedł 1989, i z dnia na dzień takie relacje poszły do piachu.

[ Dodano: 24-09-2012, 11:33 ]
chemmobile napisał/a:
Porównywanie czasu przejazdu autobusu i pociągu po kompletnie innych trasach jest pięknym przykładem twojej niekompetencji w temacie dolnośląskim.
Wiem o tych innych trasach, i dlatego pisałem o uzupełnieniu (a nie o konkurencji). Słownik języka polskiego się kłania.
EOT
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

chemmobile Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Lut 2010
Skąd: Wrocław / Lwówek Śl.

PostWysłany: 24-09-2012, 15:35    Odpowiedz z cytatem

Człowieku, lejesz wodę i tyle. Merytoryczne zero.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 35 z 49 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 47, 48, 49  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



HomeRegulaminRejestracjaAdministracjaUżytkownicyStatystykiAlbum
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2019 infokolej.pl