Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ
14.03_simo Image Banner 728 x 90


Poprzedni temat :: Następny temat
Reklamacja
Autor Wiadomość

agraba Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Gru 2009

PostWysłany: 06-12-2017, 09:47   Reklamacja Odpowiedz z cytatem

Witam,
Mój syn (niepełnoletni) w ramach prezentu imieninowego dla mnie kupił dwa (120 zł) bilety na kabaret. Spektakl miał się odbyć 4 grudnia w Wołominie. Niestety pociąg Kolei Mazowieckich, którym mieliśmy pojechać zaliczył opóźnienie uniemożliwiające nam dojechanie. Chodzi o pociąg odjeżdżający ze stacji Warszawa-Ochota o godzinie 19:10 w relacji do Tłuszcza. Ponieważ na tej stacji nie ma zapowiedzi nie byliśmy świadomi skali opóźnienia. Czekaliśmy 30 minut, i gdy pociąg nadal nie przyjeżdżał poszliśmy do kasy, gdzie okazało się, że pociąg ma co najmniej 90 minut opóźnienia. Nie było już szansy zdążyć. Zwróciliśmy bilety kolejowe. Dzieciak jest mocno zawiedziony. Czy jest szansa na jakąś reklamacje? Za bilety kolejowe uzyskaliśmy zwrot, jednak kabaret przepadł. Czy możliwe jest odzyskanie od KM zwrotu za bilety?
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

tender Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Gru 2013

PostWysłany: 06-12-2017, 13:43    Odpowiedz z cytatem

Spróbuj skontakowac się z Rzecznikiem Praw Pasażera Kolei
Cytat:
Gdy poniosłeś straty finansowe na przykład w związku z opóźnieniem pociągu, utratą połączenia, zniszczeniem bagażu lub uszkodzeniem ciała, zwróć się do przedsiębiorcy z reklamacją
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 06-12-2017, 13:49    Odpowiedz z cytatem

agraba, należy złożyć pisemną reklamację, w której wyszczególnia się poniesione straty z powodu opóźnienia pociągu, a na dowód dołączyć bilety kolejowe. Pozbyłeś się już biletów (dostałeś zwrot pieniędzy), więc jak teraz chcesz udowodnić, że przez opóźniony pociąg poniosłeś straty? Z dużym prawdopodobieństwem KM się na Ciebie wypną.

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę Tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno Ci krytykować" - Voltaire.


Ostatnio zmieniony przez Beatrycze dnia 06-12-2017, 13:54, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

tender Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Gru 2013

PostWysłany: 06-12-2017, 13:54    Odpowiedz z cytatem

Domyślam się, ze agraba ma jakieś potwierdzenie, że dostał(a) zwrot pieniędzy z powodu opóźnienia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

agraba Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Gru 2009

PostWysłany: 06-12-2017, 18:09    Odpowiedz z cytatem

Mam zaświadczenie z kasy o opóźnieniu pociągów oraz wydruki z kasy poświadczające zwrot biletów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



HomeRegulaminRejestracjaAdministracjaUżytkownicyStatystykiAlbum
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2017 infokolej.pl