ZPR'y miały być samodzielnymi się oddziałami. Bilansującymi się umową z konkretnym ZarzWoj. Zatem informacja o ich wynikach finansowych pojedynczego ZPR'u jest dokładnie taką samą informacją publiczną jak wyniki finansowe całej spółki w zestawieniach i ujęciach jak w rocznych raportach PR.
Agadzam się Krzysiek z Tobą. Monitowałem do UM potrzebę, aby na ferie pociągi 22120 janosik 66122 z Sącza pojechały codzienne oraz aby pociag 33529 do Suchej jechał codziennie w rel do Zakopanego. Czekam na odp.
A na marginesie potrzeba jest szybkiej reaktywacji linii do Sącza, oraz puszczenia skladów regio+ na tej linii. Co do korków stoi wszystko. pociągi pękają w szwach jako ciekawostkę podam ilość sprzedanych dzis biletów w Rabce 100 do godz 15 mało tego 5030 frekwencja en 57 150%!!
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
kris123, prosze Cie... ileż razy można w kółko czytać o tym że trzeba reaktywować Nowy Sacz - Chabówka i zrobić jakies przyspieszone Zakopane - Kraków.. My to wiemy, więc nie widzę głębszego sensu tego postu.. 22120 w ferie codziennie?? A dlaczego nie na stałe? 66122 w ferie codziennie?? Po co?? Przecież godzinę przed nim jedzie 6028 do Tarnowa, który tam jest skomunikowany z osobówka na Kraków, a potem jedzie Jaworzyna.. Ten 66122 spokojnie może jechać jako R-24 w relacji skróconej z Tarnowa. Co do 33529 to się zgadzam.
W sprawie 22120 zgadzam się, że codziennie zwąłszcza, że do Zakopanego jedzie codziennie. I tak sobie myślę, że to dobre. Co do 66122 to jak wiesz ilość pociągów bezpośrednich na odc. Nowy Sącz-Kraków to popranny Dunajec, osobówka z Krynicy i spora luka aż do Jaworzyny. Dlatego akurat pociąg 66122 sens ma.
A co do 33529 mozna isc krok dalej. mianowicie 1 wagon dać do Żywca jeden do Zakopanego, bo brak Zuga do stolicy polskich tatr wieczór jest żenujący.
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
kris123, ale Ty sie uczepiłes tego jednego wieczornego pociagu do Zakopanego.. zreszta rozłaczanie jednostek nie bardzo wchodzi w gre, bo MZPR boi się jak ognia łaczenia i rozłaczania jednostek w trasie w obawie tego, że klawiaruty się nie zgraja
To niech zrobią bezposredni. A brak pociagu w godz. wieczornych do zakopanego, pomimo apeli ludzi jest żenujący, coby nie mowić.
[ Dodano: 09-01-2010, 21:50 ]
A można łatwo tą luke zapełnić. Można albo przedłużyć bieg pociągowi 33529 do Zakopanego, albo wprowadzić pociąg w okolicach godz 18 z Suchej do Zakopanego. sukces pewny
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Krzysztof21 -Usunięty- Gość
Wysłany: 10-01-2010, 11:52
dyżurny, ale wieczorny do Zakopanego (śp. "Giewont") naprawdę jest potrzebny. Nie moża być tak, że ostatni pociąg do stolicy Tatr wyjeżdża z Krakowa po 14.
Najlepiej byłoby jakby pociągi w szczycie do Suchej jeździły w takcie 2--godzinnym, część z nich dalej do Zakopanego. I do tego "Janosik" i "Kasprowy" oraz "Giewont" jako RegioPlus, ale taki R+ co staje tylko w większych miejscowościach (Kraków Pł. Kraków Łagiewniki, Skawina, Kalwaria Lanckorona, Stryszów, Zembrzyce, Sucha Beskidzka, Maków Podh., Jordanów, Skawa, Chabówka, Rabka Zdr., Nowy Targ, Poronin).
Ale to nie przy obecnej sytuacji z UMWM i MZPR...
Póki co kluczowe jest przywrócenie pociągów regio+ zatrzymujących się na wyznaczonych stacjach. jeśli nie da się dać nowych pociągów to niech przynajmniej 33529 jedzie do Zakopanego
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Krzysztof21, ja wiem, że wieczorny pociag do Zakopanego jest potrzebny, tak samo jak wieczorny pociag do Krynicy (np. przedłużyć 66133).. Tylko że zauważ, że cały czas w tym temacie jest wałkowany temat tego pociagu...
Może i masz rację. Oby to w końcu specom od rozkładu dało do myślenia. Koszty takiego przedłużenia i tak bylyby mniejsze jak nowy pociąg.
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Ja generalnie jestem za łaczeniem relacji (np. Tarnów - Kraków i Kraków - Katowice) gdyż jak już kol. kris123 wspomniał koszt przedłużenia takiego pociagu jest niższy niż uruchomienia dodatkowego. A za zaoszczędzone złotówki można uruchomić (lub przedłużyć) dodatkowe 2-3 pociagi do Krynicy/Zakopanego.
O możliwości jazdy bez przesiadek z np. Krzeszowic do Bochni nie wspominając... No i mielibyśmy zalążek SKM:
Katowice-Kraków-Tarnów-(Rzeszów)
(Czechowice)-Oświęcim-Kraków-Wieliczka
Kraków-lotnisko
Do łączenia relacji trzeba przekonać PR - bo narazie są skore ale do dzielenia. Łączenie powinno być na zasadzie że każdy marszałek na terenie swojego województwa dopłaca do danego ppociągu.
Woojtek, to byłoby rozsądnym posunięciem nie wiem tylko czy takie rozczłonkowanie relacji zwiększające koszty i utrudniające życie podróżnym nie wynika z regulacji ustawowej odnośnie przewozów regionalnych. Jeżeli nie to do łączenia trzeba także przekonać marszałków...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum