Oczywiście nie generalizuję, bo są wśród pracowników Ic fachowcy w swoim zawodzie ten akurat był młody, miał 30 lat i to mnie tym bardziej dziwiło. Chyba te szkolenia z customer service w IC są słabo efektywne i było to wiosną 2008 gdzie jeszcze nie było pracowników OPM-u.
_________________ Mniej pracuj, więcej odpoczywaj!
Ja tam w TLK-ach spotkałem ludzi zadowolonych ze swojej pracy. Może jedynie trochę ponadawali na magistrów z firmowej wieruszki . Najpewniej to drużyny przejęte z dawnych OPM-ów, jeszcze nieskażone prestiżem.
Wracając do sytuacji z IC Górnik, podobno w Katowicach normą jest nie utrzymywanie skomunikowań. Czy ktoś może zweryfikować taką informację?
sheva17,
Być może w większych miastach tak jest. No bo gdyby każdy chciał sie po przesiadać to każdy pociąg miałby trochę spóźniania a to w Poznaniu, Wrocławiu i Katowicach. U mnie skład (d.Sudety) czekał na pociąg z Poznania bo był to ostatni skład do Warszawy.
SRKGŚ: Odpowiedź ministerstwa infrastruktury ws. InterRegio
Stowarzyszenia Rozwoju Kolei Górnego Śląska zaniepokojone losem pociągów InterRegio zdecydowało się napisać pismo w tej sprawie do Pana Premiera RP Donalda Tuska. Odpowiedź otrzymana z Ministerstwa Infrastruktury wydaję się być uspokajająca, ale...
Ministerstwo Infrastruktury nie podejmuje i nie zamierza podejmować żadnych prac mających na celu zmianę ustawy o transporcie kolejowym w zakresie organizowania i dofinansowania kolejowych pasażerskich przewozów międzywojewódzkich uniemożliwiającją uruchamianie pociągów InterRegio przez "Przewozy Regionalne" sp. z o.o.
Jednak w pewnej kwestii pojawiają się schody...
Wszelkie podejmowane działania i interwencje zmierzają do wyegzekwowania od "Przewozy Regionalne" sp. z o.o. przedmiotowych połączeń na zasadach zgodnych z ustawą z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie kolejowym (...), a w szczególności zgodnie z art. 30 ust. 2a dotyczącym obowiązku wzajemnego uzgodnienia pomiędzy przewoźnikami i organizatorami przewozów skoordynowania pociągów, mając na uwadze potrzeby podróżnych.
Wszystko byłoby pięknie, tylko praktyka obecnie jest inna. Przewoźnik Intercity powołując się na ten zapis ustawy nie zgadza się na żaden nowy pociąg InterRegio. Natomiast Przewozy Regionalne rewanżują się brakiem zgody na uruchomienie nowych TLK. I kółko się zamyka. Oczywiście czyni się to "mając na uwadze potrzeby podróżnych". Jak tak dalej pójdzie to w momencie wejścia w życie nowego rozkładu jazdy (grudzień 2010) na polskie tory nie wyjedzie żaden pociąg pasażerski... - czytamy na stronie Stowarzyszenia Rozwoju Kolei Górnego Śląska.
PKP IC chciało wejść na giełdę naszym kosztem (drogimi biletami, puszczaniem w najlepszych godzinach ekspresów) Inter Regio im to wybiło z głowy !! Teraz muszą dbać o zwykłego pasażera a nie tylko o managerów, biznesmenów itd. Wierzę że to początki prawdziwej konkurencji na lata. Tylko taka konkurencja zapewnia dobro pasażera. Co do blokowania, to poblokują sobie jeszcze trochę, ale w końcu obydwie firmy same zrozumieją, że obustronne blokowanie nie ma sensu.
Zresztą dlaczego na przykład w przypadku innych działek kontrolowanych przez rząd podejście do sprawy jest takie by była konkurencja. Np. sieci komórkowe (kontrolowane przez rząd, bo on rozdaje częstotliwości), rząd chce na siłę wcisnąć na rynek nowych graczy (preferencyjne warunki dla Play). A tu w branży kolejowej ma być monopol ?? Myślę, też że zorientowano się już u góry, że IR nie da się zlikwidować bo ma poparcie społeczne i zlikwidowanie go może odebrać wyborców.
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 31-03-2010, 13:28
Play zrobił tyle że wszyscy mają taniej a IC potrafi tylko drożej robić
Sam fakt, że grupa PKP żąda od PR likwidacji interREGIO w zamian za rozłożenie im długu wobec PKP InterCity. Na jakich podstawach PKP postawiło to ultimatum PR?
Zdaniem Zarządu analiza rynku w ostatnich miesiącach wskazuje, że im więcej uruchamianych jest pociągów interREGIO, tym mniej pasażerów w pociągach PKP IC, i tym większe zobowiązywania spółki „Przewozy Regionalne” wobec spółek Grupy PKP, a szczególnie PKP PLK SA. Istnieje przypuszczenie, że większość pociągów interREGIO jest deficytowa.
_________________ Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Darek -Usunięty- Gość
Wysłany: 27-05-2010, 11:21
"istnieje przypuszczenie" cóż to za język -żywcem z szczęśliwie niedoszłej IV RP- pewnie jeszcze wymyślą, że to jakiś układ między pasażerami, a PR. I jakie to odkrywcze, że im więcej pasażerów w tańszym pociągu tym mniej w droższym, a ze wzrostem ilości składów wzrasta wysokość opłaty za tory.
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 27-05-2010, 18:52
zdaniem Zarządu analiza rynku w ostatnich miesiącach wskazuje, że im więcej uruchamianych jest pociągów interREGIO, tym mniej pasażerów w pociągach PKP IC,
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum