Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 17, 18, 19
Grupa PKP żąda od PR likwidacji interREGIO

Czy władze PR ulegną szantażom Grupy PKP i zlikwidują interREGIO?
TAK
28%
 28%  [ 58 ]
NIE
52%
 52%  [ 108 ]
Trudno powiedzieć
19%
 19%  [ 39 ]
Głosowań: 205
Wszystkich głosów: 205

Autor Wiadomość

mateuszpiszcz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Gru 2007

PostWysłany: 24-01-2010, 21:18    Odpowiedz z cytatem

Oczywiście nie generalizuję, bo są wśród pracowników Ic fachowcy w swoim zawodzie Smile ten akurat był młody, miał 30 lat i to mnie tym bardziej dziwiło. Chyba te szkolenia z customer service w IC są słabo efektywne Very Happy i było to wiosną 2008 gdzie jeszcze nie było pracowników OPM-u.

_________________
Mniej pracuj, więcej odpoczywaj!
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 25-01-2010, 11:15    Odpowiedz z cytatem

Ja tam w TLK-ach spotkałem ludzi zadowolonych ze swojej pracy. Może jedynie trochę ponadawali na magistrów z firmowej wieruszki Very Happy. Najpewniej to drużyny przejęte z dawnych OPM-ów, jeszcze nieskażone prestiżem.
Wracając do sytuacji z IC Górnik, podobno w Katowicach normą jest nie utrzymywanie skomunikowań. Czy ktoś może zweryfikować taką informację?

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

QbaOSW Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 01 Lis 2009
Skąd: Ostrów Wielkopolski

PostWysłany: 25-01-2010, 11:51    Odpowiedz z cytatem

sheva17,
Być może w większych miastach tak jest. No bo gdyby każdy chciał sie po przesiadać to każdy pociąg miałby trochę spóźniania a to w Poznaniu, Wrocławiu i Katowicach. U mnie skład (d.Sudety) czekał na pociąg z Poznania bo był to ostatni skład do Warszawy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 25-01-2010, 12:04    Odpowiedz z cytatem

Problemem było zachowanie konduktorów, którzy stwierdzili, że oni niczego nie zgłoszą, bo i tak składu trzymać nikt nie będzie.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 31-03-2010, 12:07    Odpowiedz z cytatem

SRKGŚ: Odpowiedź ministerstwa infrastruktury ws. InterRegio

Stowarzyszenia Rozwoju Kolei Górnego Śląska zaniepokojone losem pociągów InterRegio zdecydowało się napisać pismo w tej sprawie do Pana Premiera RP Donalda Tuska. Odpowiedź otrzymana z Ministerstwa Infrastruktury wydaję się być uspokajająca, ale...

Ministerstwo Infrastruktury nie podejmuje i nie zamierza podejmować żadnych prac mających na celu zmianę ustawy o transporcie kolejowym w zakresie organizowania i dofinansowania kolejowych pasażerskich przewozów międzywojewódzkich uniemożliwiającją uruchamianie pociągów InterRegio przez "Przewozy Regionalne" sp. z o.o.

Jednak w pewnej kwestii pojawiają się schody...

Wszelkie podejmowane działania i interwencje zmierzają do wyegzekwowania od "Przewozy Regionalne" sp. z o.o. przedmiotowych połączeń na zasadach zgodnych z ustawą z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie kolejowym (...), a w szczególności zgodnie z art. 30 ust. 2a dotyczącym obowiązku wzajemnego uzgodnienia pomiędzy przewoźnikami i organizatorami przewozów skoordynowania pociągów, mając na uwadze potrzeby podróżnych.

Wszystko byłoby pięknie, tylko praktyka obecnie jest inna. Przewoźnik Intercity powołując się na ten zapis ustawy nie zgadza się na żaden nowy pociąg InterRegio. Natomiast Przewozy Regionalne rewanżują się brakiem zgody na uruchomienie nowych TLK. I kółko się zamyka. Oczywiście czyni się to "mając na uwadze potrzeby podróżnych". Jak tak dalej pójdzie to w momencie wejścia w życie nowego rozkładu jazdy (grudzień 2010) na polskie tory nie wyjedzie żaden pociąg pasażerski... - czytamy na stronie Stowarzyszenia Rozwoju Kolei Górnego Śląska.

źródło : Rynek Kolejowy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

snajper Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lis 2009

PostWysłany: 31-03-2010, 12:38    Odpowiedz z cytatem

PKP IC chciało wejść na giełdę naszym kosztem (drogimi biletami, puszczaniem w najlepszych godzinach ekspresów) Inter Regio im to wybiło z głowy !! Teraz muszą dbać o zwykłego pasażera a nie tylko o managerów, biznesmenów itd. Wierzę że to początki prawdziwej konkurencji na lata. Tylko taka konkurencja zapewnia dobro pasażera. Co do blokowania, to poblokują sobie jeszcze trochę, ale w końcu obydwie firmy same zrozumieją, że obustronne blokowanie nie ma sensu.

Zresztą dlaczego na przykład w przypadku innych działek kontrolowanych przez rząd podejście do sprawy jest takie by była konkurencja. Np. sieci komórkowe (kontrolowane przez rząd, bo on rozdaje częstotliwości), rząd chce na siłę wcisnąć na rynek nowych graczy (preferencyjne warunki dla Play). A tu w branży kolejowej ma być monopol ?? Myślę, też że zorientowano się już u góry, że IR nie da się zlikwidować bo ma poparcie społeczne i zlikwidowanie go może odebrać wyborców.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 31-03-2010, 13:28   

Play zrobił tyle że wszyscy mają taniej a IC potrafi tylko drożej robić
Powrót do góry

KochaS8307 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Wrz 2009
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: 31-03-2010, 13:51    Odpowiedz z cytatem

Sam fakt, że grupa PKP żąda od PR likwidacji interREGIO w zamian za rozłożenie im długu wobec PKP InterCity. Na jakich podstawach PKP postawiło to ultimatum PR?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 27-05-2010, 01:50    Odpowiedz z cytatem

Zarząd PKP S.A. o pociągach interREGIO:

Zdaniem Zarządu analiza rynku w ostatnich miesiącach wskazuje, że im więcej uruchamianych jest pociągów interREGIO, tym mniej pasażerów w pociągach PKP IC, i tym większe zobowiązywania spółki „Przewozy Regionalne” wobec spółek Grupy PKP, a szczególnie PKP PLK SA. Istnieje przypuszczenie, że większość pociągów interREGIO jest deficytowa.

źródło: Wolna Droga

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Darek
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 27-05-2010, 11:21   

"istnieje przypuszczenie" Śmiech cóż to za język -żywcem z szczęśliwie niedoszłej IV RP- pewnie jeszcze wymyślą, że to jakiś układ między pasażerami, a PR. Wink I jakie to odkrywcze, że im więcej pasażerów w tańszym pociągu tym mniej w droższym, a ze wzrostem ilości składów wzrasta wysokość opłaty za tory.
Powrót do góry

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 27-05-2010, 18:52   

zdaniem Zarządu analiza rynku w ostatnich miesiącach wskazuje, że im więcej uruchamianych jest pociągów interREGIO, tym mniej pasażerów w pociągach PKP IC,

Mr. Green brawo.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 19 z 19 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 17, 18, 19
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl