Wysłany: 03-09-2010, 08:24 Zmiany w organizacji ruchu pociągów
W związku z prowadzonymi przez PKP Polskie Linie Kolejowe pracami torowymi na szlaku Zbąszynek - Babimost, w dniach 6-11, 13-18 oraz 24-26.09.2010 roku, wybrane pociągi TLK będą kursować w skróconej relacji.
Pociągi kursujące według zmienionego rozkładu jazdy:
* TLK 75102; kursuje w skróconej relacji Zbąszynek - Gdynia Główna
* TLK 75104; kursuje w skróconej relacji Zbąszynek - Gdynia Główna
* TLK 1716; kursuje w skróconej relacji Warszawa Wschodnia - Zbąszynek
Dla Pasażerów wybranych połączeń na odcinku Zielona Góra - Zbąszynek - Zielona Góra, przewoźnik zapewni przejazd autobusową komunikacją zastępczą.
Za powstałe utrudnienia, wszystkich Pasażerów serdecznie przepraszamy.
na stacji Babimost beda wykonywane nastepujace prace:
wymiana rozjazdów zwyczajnych nr 1, 2, 7, 8, 9 – w torze głównym zasadniczym -
na rozjazdy typu S-49-1:9-300 na podrozjazdnicach strunobetonowych, wymiana nawierzchni we wstawkach między rozjazdami i po min 30m przed
i za wymienianymi rozjazdami na szyny 49E1 i podkłady strunobetonowe
z przytwierdzeniem sprężystym, budowa ekranów akustycznych.
nie bede sie rozpisywal co bedzie robione na innych odcinkach bo jest tego zbyt duzo
na stacji Babimost beda wykonywane nastepujace prace:
wymiana rozjazdów zwyczajnych nr 1, 2, 7, 8, 9 – w torze głównym zasadniczym -
na rozjazdy typu S-49-1:9-300 na podrozjazdnicach strunobetonowych, wymiana nawierzchni we wstawkach między rozjazdami i po min 30m przed
i za wymienianymi rozjazdami na szyny 49E1 i podkłady strunobetonowe
z przytwierdzeniem sprężystym, budowa ekranów akustycznych.
nie bede sie rozpisywal co bedzie robione na innych odcinkach bo jest tego zbyt duzo
dziekuje
a ze jeszcze zapytam - wymieniane w jakims konkretnym celu czy po prostu bylo w tragicznym stanie jak wiekszosc polskich torow ?
budowa ekranow akustycznych - gdy to przeczytalem, to skojarzyly mi sie ekrany akustyczne, jakie sa przy autostradach itd, o to chodzi ?:p
nie jestem specjalista w tych sprawach ale na pewno wymiana jest robiona z powodu fatalnego stanu technicznego torowiska a ze jest to modernizacja to przy okazji robi sie to całościowo, co do ekranow akustycznych to dokładnie o takie ekrany chodzi o jakich myslales pojawia sie one ponadto w Sulechowie i Łęgowie Sulechowskim
a jesli interesuje cie szczegolowa lektura nt prac modernizacyjnych to polecam sie
Czy może mi ktoś powiedzieć, dlaczego, w ramach remontu, nie wykonano w Sulechowie rozjazdu pozwalającego na wjazd na linię do Wolsztyna? Różnicy w kosztach by to nie zrobiło, a tak odcina się drogę ewentualnej rewitalizacji linii w przyszłości. Chyba, że jej los jest już przesądzony i postawiono na niej krzyżyk... Oby nie...
DSC00031a.jpg Tak na chwilę obecną wygląda początek linii 357
Czy może mi ktoś powiedzieć, dlaczego, w ramach remontu, nie wykonano w Sulechowie rozjazdu pozwalającego na wjazd na linię do Wolsztyna? Chyba, że jej los jest już przesądzony i postawiono na niej krzyżyk... Oby nie...
Widocznie los części tej linii od Sulechowa jednak został przesądzony skoro PLK-a w założeniach do modernizacji linii 358 ujęłą zapis o likwidacji rozjazdu w kierunku na Wolsztyn
wlasnie widzialem nowe sygnalizatory m.in na przejezdzie w Podmoklach, myslalem, ze moze dadza tam jeszcze szlabany i w koncu pozbeda sie tego ograniczenia, ale to marzenia ;p ta budka Bombardiera dala mi nadzieje ;P
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum