Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 16, 17, 18  Następny
Prezesi PKP bez premii za chaos na kolei

Czy prezes PKP S.A. Andrzej Wach powinien zostać zdymisjonowany?
TAK
96%
 96%  [ 158 ]
NIE
3%
 3%  [ 6 ]
Głosowań: 164
Wszystkich głosów: 164

Autor Wiadomość

jakubuk Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Sty 2009
Skąd: UK

PostWysłany: 22-12-2010, 08:37    Odpowiedz z cytatem

Przeczytałem. Bardzo stonowane, ale i rozsądne wpisy. Warto na przykład zauważyć, że pan Massel już zanim rozpoczął się szum medialny o braku tilta, zwrócił uwagę jego brak w siwz.
Ciekawe, czy aktywność internetowa pana Andrzeja będzie kontynuowana po objęciu stanowiska i ciekawe, czy czyta on też nasze forum.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jarul Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Maj 2010
Skąd: Wrocław Główny

PostWysłany: 22-12-2010, 09:04    Odpowiedz z cytatem

Wolę Massela niż dupere... pardon: v-ce ministra Engelhardta.

Widać że zna się technicznie na kolei i ją lubi (te rozkłady), ale to może nie wystarczyć do pokonania Wachowej sitwy i sprawnego zarządzania. No i do pokonywania sitwy może w ogóle nie być chęci.

_________________
PLK - Pazerne Likwidatorstwo Kolei
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

xzielak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Paź 2008

PostWysłany: 22-12-2010, 10:02    Odpowiedz z cytatem

Posłowie czekają na dalsze decyzje ws. kolei

Janusz Palikot ocenił, że sytuacji na kolei nie jest winien minister infrastruktury, ale sam premier. - To Tusk jest odpowiedzialny, że nie ma głębokich zmian w PKP. (...) Boi się jakichkolwiek poważnych zmian w jakiejkolwiek dziedzinie – powiedział na antenie TVN24.

W dalszej części "Rozmowy Rymanowskiego:" Janusz Palikot wyjaśniał, że Donald Tusk nie jest człowiekiem, który jest przywódcą w takim sensie, jak Mazowiecki, Balcerowicz czy nawet Jerzy Buzek. - Po prostu mówi i robi to, co odpowiada większości. (...) Gdyby Donald Tusk zdecydował się na wprowadzenie zmian w PKP, to Grabarczyk by je przeprowadził. To nie jest ani jakiś bardzo wybitny, ale też nie jest nieudolny minister - podsumował

Ministra Infrastruktury bronił Antoni Mężydło, który podkreślał, że Grabarczyk osiąga sukcesy m.in. w zakresie budowy autostrad a problem kolei znane są od dawna i wynikają z niedudolności wcześniejszych rządów, w tym rządu PIS, który umiał zbudować jedynie przystanek we Włoszczowie.

Jerzy Polaczek, były minister infrastruktury w rządzie PIS ostro zaatakował ostatnie działania rządu. Zwrócił m.in. uwage na to, że to dziesiątki nowminacji w spółkach, podjęte w tej kadencji doprowadziły do chaosu na kolei. - Rząd twórczo kontynuuje proces anarchizacji kolejowej - dodał.

Jerzy Wenderlich z SLD skrytykował brak działań PO w latach wcześniejszych oraz brak zainteresowania koleją w ostatnich miesiącach.

- To dobry krok jeśli chodzi o naprawę sytuacji w ministerstwie infrastruktury, ale to nie sam minister Engelhardt jest winien temu całemu chaosowi na kolei. Odpowiada za niego konstytucyjny minister i jednocześnie prezesi spółek kolejowych – powiedział "Rynkowi Kolejowemu" Wiesław Szczepański klubowy kolega Wenderlicha.

O opinię na temat odwołania wiceministra infrastruktury Juliusz Engelhardta spytała posłów również Polska Agencja Prasowa. Reprezentanci PO w większości z zadowoleniem przyjęli decyzję premiera. Zdaniem Zbigniewa Rynasiewicza (PO), szefa sejmowej komisji infrastruktury, decyzja ta była oczywista. Podkreśla on jednak w rozmowie z PAP, że mimo iż wiceminister miał swoje osiągnięcia, jak rozpoczęcie procedury oddłużenia kolei, stworzenie samorządowych kolei pasażerskich, a także opracowanie ustaw, które uregulowały całościowo kwestię transportu kolejowego, „ten nowy rozkład jazdy wyraźnie nie wyszedł”

– Pan premier jako odpowiedzialnego za złą sytuację na kolei wskazał wiceministra Engelhardta. Jednak zgodnie z tym, co pan premier powiedział, PSL oczekuje dalszych decyzji personalnych. Nie wyobrażam sobie, żeby poległ wiceminister, a panowie prezesi nadal siedzieli na stołkach. Głowy prezesów muszą polecieć – powiedział PAP poseł PSL Eugeniusz Kłopotek.

Według wiceprezes PiS Beaty Szydło dymisja jest sprawą wtórną, a najważniejsze jest uporządkowanie kolei. W jej ocenie, chaos nie wynikał z braku pieniędzy, tylko z nieudolności i indolencji organizacyjnej. Bardziej niż nazwiska interesuje ją, czy rząd i premier jest w stanie zapanować nad tym, żeby kolej organizacyjnie wróciła do takich standardów, jakie są w Europie."

źródło: Rynek Kolejowy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

pp Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Gru 2009
Skąd: Skądinąd

PostWysłany: 22-12-2010, 10:22    Odpowiedz z cytatem

rysio napisał/a:
Mnie ciekawi jaki jest tryb wybierania danej osoby na stanowisko. Ktos go musi rekomendowac. Czy ta rekomendacje zlozyl Grabarczyk, Wach, a moze Engelhard. A moze jakas komisja? Chyba ze p Premier wybrał na "chybil-trafił"
a moze ktos wie jak to sie odbywa?

Obaj, tzn. Tusk i Massel są z Trójmiasta.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Światowid Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 22-12-2010, 10:52    Odpowiedz z cytatem

Pan Massel na swoim Facebooku w wypowiedzi na temat Projektowania rozkładu jazdy napisał:

Przy opracowywaniu rozkładu jazdy niezbędne wydaje się uwzględnianie następujących zasad:

- Uwzględnianie planowanych robót wymagających długotrwałych zamknięć poprzez traktowanie takich odcinków jako jednotorowe. W przypadku większej liczby szlaków z robotami przyjęcie za jednotorowe szlaków o najdłuższym przewidywanym okresie robót,
- Zmniejszenie liczby pociągów stałego kursowania i dostosowanie oferty przewozowej do ograniczonych możliwości przepustowych infrastruktury przy zachowaniu pewnej rezerwy przepustowości,
- Niewprowadzanie na modernizowane odcinki pociągów sezonowych oraz pociągów kursujących tylko w pojedyncze dni tygodnia Konsekwentne stosowanie ruchu cyklicznego,
- Kierowanie część pociągów na trasy objazdowe.


Jeżeli chce zmniejszać liczbę pociągów stałego kursowania, to już widzę jak kolej w segmencie międzywojewódzkim będzie wyglądała za parę lat.Obym się mylił, ale wydaje mi się, że to będzie kolejna osoba z którą trzeba bedzie ostro walczyć, aby cokolwiek wywalczyć.

_________________
Zapraszam
www.facebook.com/Komitet-Obrony-Dolno%C5%9Bl%C4%85skich-Linii-Kolejowych-108483915900559/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

xzielak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Paź 2008

PostWysłany: 22-12-2010, 15:10    Odpowiedz z cytatem

Myślałem że w takich przypadkach realizuje się objazdy, ale się myliłem Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 22-12-2010, 15:24    Odpowiedz z cytatem

Kolejna pomyłka ministra ws. odebrania premii dla prezesów

Kilka dni temu Cezary Grabarczyk nałożył karę odebrania premii rocznych prezesom spółek PKP Intercity, PKP SA oraz PKP PLK odpowiedzialnym za grudniowy chaos na kolei. Później przyznał, że szefowi pierwszego z tych przedsiębiorstw i tak nie mógł jej przyznać, ale pozostali dwaj mogli otrzymać te nagrody. Wszystko jednak wskazuje na to, że również prezesowi PKP PLK minister nie miał czego odbierać.

Premie mieliby stracić prezesi PKP SA, PKP Intercity i PKP Polskie Linie Kolejowe. Odnosząc się do zarzutów, że kara odebrania premii dla członków zarządów spółek Grupy PKP jest tylko karą pozorną, gdyż i tak im one nie przysługiwały Cezary Grabarczyk przyznał, że jednemu z wymienionych prezesów faktycznie nie przysługuje premia. – W jednym przypadku, prezesa Intercity, rzeczywiście nie przepracował jednego roku, aczkolwiek jego działania wypełniają inną z przesłanek przepisów mówił – mówił 17 grudnia na antenie „TVP Info” minister infrastruktury.

W przypadku prezesa PKP SA oraz PKP PLK zdaniem ministra były już takie przesłanki, gdyż ten pierwszy zarządza spółką odnotowującą zyski, a drugi pomniejsza stratę kierowanego przez siebie przedsiębiorstwa. – W pozostałych dwóch spółkach, w jednej uzyskiwany jest dodatni wynik finansowy, a w drugiej na październik tego roku jest zmniejszona strata netto. To są przesłanki, aby uhonorować członków zarządu nagrodą – wyjaśniał.

Jednak zgodnie ze słowami Katarzyny Janio opublikowanymi dziś przez „Rzeczpospolitą strata PKP PLK za ten rok wyniesie ok. 650 mln zł, czyli niemal dwa razy więcej niż w roku ubiegłym. Wydaje się zatem, że również wobec prezesa PKP Polskie Linie Kolejowe odebranie premii rocznej nie wchodziło w grę.

Informacje o braku premii, a więc i braku jakiejkolwiek kary, potwierdził zresztą sam prezes PKP PLK Zbigniew Szafrański. – Ja tę nagrodę po raz ostatni otrzymałem w 2003 roku – powiedział reporterowi „TVN24” jeszcze w dniu, w którym rzekoma nagroda została mu odebrana.

źródło: Rynek Kolejowy

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 22-12-2010, 15:56   

Cytat:
Myślałem że w takich przypadkach realizuje się objazdy


Nie wszędzie się da
Powrót do góry

xzielak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Paź 2008

PostWysłany: 22-12-2010, 23:04    Odpowiedz z cytatem

Andrzej Massel oficjalnie wiceministrem

Andrzej Massel, dotychczasowy zastępca dyrektora Instytutu Kolejnictwa, został już oficjalnie nowym wiceministrem infrastruktury odpowiedzialnym za kolej. Zastąpi on na tym stanowisku zdymisjonowanego 21 grudnia prof. Juliusza Engelhardta.

Z dniem 21 grudnia 2010 r. Prezes Rady Ministrów Donald Tusk odwołał Pana Juliusza Engelhardta ze stanowiska podsekretarza stanu w Ministerstwie Infrastruktury. W dniu 22 grudnia 2010 r. Prezes Rady Ministrów Donald Tusk powołał z dniem 28 grudnia 2010 r. Pana Andrzeja Massela na stanowisko podsekretarza stanu w Ministerstwie Infrastruktury.

Andrzej Massel urodził się 19 stycznia 1965 r. w Gdańsku. Jest absolwentem Wydziału Budownictwa Lądowego Politechniki Gdańskiej. Na tej samej uczelni w 1997 roku, pod kierunkiem prof. Bożysława Bogdaniuka, obronił rozprawę doktorską poświęconą badaniom zjawiska falistego zużycia szyn. Po roczny stażu w Oddziale Drogowym PKP w Gdyni w 1990 roku podjął pracę w Centrum Naukowo-Technicznym Kolejnictwa, przemianowanym później na Instytut Kolejnictwa, gdzie pracuje do chwili obecnej - od stycznia 2002 roku jako kierownik Zakładu Dróg Kolejowych i Przewozów, a od stycznia 2005 roku jako zastępca dyrektora ds. studiów i projektów badawczych. Pracę w IK łączy z pracą jako adiunkt na wydziale inżynierii lądowej i środowiska Politechniki Gdańskiej. W latach 2000-2001 był pełnomocnikiem marszałka województwa pomorskiego ds. transportu kolejowego, a w latach 2001-2002 członkiem rady nadzorczej PKP SKM w Trójmieście w jej pierwszej kadencji. Członek zarządu Krajowej Sekcji Kolejowej Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Komunikacji RP oraz członek Komitetu Rozwoju Kolei Dużych Prędkości w Polsce. Współautor licznych prac studialnych dotyczących inwestycji transportowych w Polsce, w tym studium wykonalności modernizacji linii E-65 Warszawa - Działdowo - Gdynia (2003-2004), studium wykonalności budowy pierwszej linii Metra Warszawskiego od szlaku B20 do stacji A23 "Młociny" (2004-2005). W 2005 roku kierował realizacją wstępnego studium wykonalności budowy linii dużych prędkości Wrocław/Poznań - Łódź - Warszawa. Szef zespołu przygotowującego Master Plan dla transportu kolejowego w Polsce do roku 2030. Współautor Koncepcji Pomorskiej Kolei Metropolitarnej. Posługuje się językiem angielskim, rosyjskim i niemieckim. Żonaty. Prywatnie kolekcjoner archiwalnych rozkładów jazdy oraz starych pocztówek i fotografii o tematyce kolejowej.

Źródło: Rynek Kolejowy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

mikiyee Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Gru 2009

PostWysłany: 23-12-2010, 09:11    Odpowiedz z cytatem

Cezary Grabarczyk, minister infrastruktury zapowiada "trzęsienie ziemi" w PKP, na wszystkich szczeblach zarządzania. - Zostałem wprowadzony w błąd, dostałem złe informacje - zapewniał minister w TOK FM.

Poseł PO tłumaczył, że przed zmianą rozkładów jazdy na PKP, poinformowano go, że zostały uzgodnione połączenia dla poszczególnych spółek, a do porozumienia pozostają tylko niektóre relacje. Grabarczyk wyjaśnił, że właśnie w tym punkcie wprowadzono go w błąd, ponieważ jak się okazało nie był to jedyny problem. Tuż przed wdrożeniem nowego rozkładu jazdy pociągów niektóre spółki zlikwidowały kilkaset połączeń kolejowych.

- To jest tylko część problemu, bo dużo poważniejszym grzechem pracowników, zarządów spółek był brak troski o pasażera. Kolej nie istnieje sama dla siebie. Rozkład jazdy jest ofertą. Kolej zawiodła i ta sytuacja się już nie powtórzy - stwierdził Grabarczyk.

Polityk zapewnił, że po 28 grudnia, kiedy nowy wiceminister przejmie swoje obowiązki zapadną decyzje personalne.

źródło: Onet.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Sebcio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2007
Skąd: Lublin

PostWysłany: 23-12-2010, 10:58    Odpowiedz z cytatem

albin napisał/a:
Very Happy Witajcie!!!Porządki na kolej!i?Zacznijmy od 2000 roku , Ustawy o restrukturyzacji i modernizacji kolei!!!Po co ona była i dla kogo???By podzielić i rozgrabić PKP!!!T
Kwestia tej reformy jest dość skomplikowana i nie taka prosta. Myślę że nie ma co robić w tej sprawie EOTu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

maszynista Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Cze 2010
Skąd: Dolnyśląsk

PostWysłany: 23-12-2010, 15:07    Odpowiedz z cytatem

Gość jest miłośnikiem koleii - widziałem go na nie jednej imprezie kolejowej z aparatem w ręku. Ale jeżeli Wach i reszta betonu kolejowego "zwiążą" mu ręce to nic z niego nie będzie. A miał by szanse i to spore!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 23-12-2010, 15:54    Odpowiedz z cytatem

Prześluga: Patrzcie do źródeł i do samego dna

– Kiedy ktoś mówi na mnie per facet, niezasługujący na miano prezesa i mówi to kobieta z Sejmu, to ja pytam: co zrobiłaś kobieto dla polskich kolei jako posłanka? Ile dołożono nam w ciągu ostatnich lat na dworce kolejowe? Dołożono nam tylko tyle, ile udało się wyciągnąć panu ministrowi Engelhardtowi i panu ministrowi Grabarczykowi. – mówił dziś do dziennikarzy Jacek Prześluga, członek zarządu PKP SA ds. rewitalizacji dworców kolejowych.

Jacek Prześluga mówił dziś na remontowanym właśnie Dworcu Wschodnim w Warszawie, że kolej od strony dworcowej żyje. W tym roku PKP SA wyda z pieniędzy budżetowych 100 mln zł, około 60 mln zł ze środków własnych PKP SA. – Łącznie to będzie około 300 mln zł ze środków UE, budżetu państwa i spółki PKP SA. Drugie tyle wydamy w roku przyszłym i trzecie tyle wydamy w roku 2012 – powiedział.

– Środki zaplanowane na rok 2011, które chcieliśmy uzyskać z budżetu państwa opiewał y na kwotę 230 mln zł, potem obcięto je do 190 mln zł, a teraz zostało 169. mln zł. I zapytajcie państwo pani Elżbiety Jakubiak, ile z tych pieniędzy obcięła ona? Ile nam dołożył, albo ile nam obciął Sejm? – pytał członek zarządu PKP SA ds. rewitalizacji dworców kolejowych.

– Nie dołożyli nam ludzie, którzy mówią, że jesteśmy facetami, a nie prezesami, że jesteśmy przedmiotami, a nie podmiotami w działalności gospodarczej. Ja nie czuję się przedmiotem, nie czuję się osobą wprowadzającą kogokolwiek w błąd.

Dodał, że PKP SA działa transparentnie. - Możemy pokazać rozliczenia każdej z naszych budów. Możemy zapewnić, że wszedzie tam, gdzie to jest możliwe wszystkie prace są prowadzone zgodnie z terminami, a tam często są bardzo przyspieszone. Zachęcam do odwiedzin na dworcu we Wrocławiu, na skończonym dworcu w Tarnowie. Niedługo oddamy dworzec w Puszczykówku, cztery dworce we Wrocławiu, bardzo zaawansowane prace trwają na dworcach w Przemyślu i Gdyni – wymienił kolejne inwestycje Jacek Prześluga.

– I kiedy ktoś mówi na mnie per facet, niezasługujący na miano prezesa i mówi to kobieta z Sejmu, to ja pytam: co zrobiłaś kobieto dla polskich kolei jako posłanka? Ile dołożono nam w ciągu ostatnich lat na dworce kolejowe? Dołożono nam tylko tyle, ile udało się wyciągnąć panu ministrowi Engelhardtowi i panu ministrowi Grabarczykowi. Takie są brutalne, może smutne politycznie dla niektórych, ale takie są brutalne prawdy na temat sytuacji na polskich dworcach – podkreślił.

- Może my jesteśmy ciecie, może my jesteśmy polska kolej przetrącona, może my jesteśmy kolej, która ma naprawdę ogromne problemy, ale tam gdzie zaczynamy coś robić, to sobie z tym radzimy – stwierdził. Wyjaśnił, że PKP SA nie ma problemów z wykonawcami inwestycji oraz z przerabianiem pieniędzy na inwestycje, które otrzymuje od państwa i z Unii Europejskiej.

– I jednocześnie pani minister rozwoju regionalnego Elżbieta Bieńkowska mówi kolejarzom, że oni nie potrafią wykorzystać środków unijnych. A w tym samym czasie, cztery moje projekty inwestycyjne zostają odrzucone prze to ministerstwo – mówił.

Jak wyjaśnia, są to projekty na przebudowę dworców w Bydgoszczy, Gliwicach i Szczecinie oraz na bezpieczeństwo dworców publicznych w Warszawie: - No więc z czego mam te dworce budować, skoro nie dostaje pieniędzy z budżetu państwa, z Unii Europejskie i nie dostaję pieniędzy własnych bo ich nie mam z opłaty dworcowej? Z czego mamy budować polskie dworce pytam polityków? - pyta Jacek Prześluga.

– Może z chęci politycznych, czy z deklaracji politycznych, których mieliśmy przez ostatnie dwadzieścia lat masę, bo każda ekipa ratowała tę polską kolej, tylko żadna na tę polską kolej nie dała pieniędzy. Ten sam poseł Szczepański, który strzela nam między oczy, w 2004 roku wraz ze swoim SLD dał na modernizację polskich linii kolejowych 250 mln zł – dodał. Krzysztof Łańcucki, rzecznik prasowy PKP PLK powiedział, że taka suma wystarcza na pokrycie modernizacji kilkunastu kilometrów linii kolejowej.

– Zawaliliśmy wiele rzeczy w tym kraju. Zawaliliśmy wiele rzeczy, jeśli chodzi o restrukturyzację kolei, zawalamy to nadal… ale już wszystko na ten temat napisaliście – zwrócił się członek zarządu PKP SA do dziennikarzy. – Ale jak z nas robicie tarczę strzelniczą, to patrzcie także, kto do nas strzela. I czy Ci, którzy strzelają do nas z łuku, przypadkiem nie wysyłają do nas zatrutych strzał, które w nich pierwsze powinny trafić – stwierdził.

– Dostaliśmy naprawdę bardzo mocno od opinii publicznej od mediów, od wszystkich, zasłużenie, ale nie wybrażam sobie sytuacji, w której wstydzimy się robić co robimy, a tak to jest. Jakbyście rozmawiali z kolejarzami tak od środka, to w nich się gotuje z takiej bezsilności, z takiego poczucia: gdzie myśmy trafili… - przyznał.

– Pokazujecie zimę i mówicie: "Zima w Berlinie", "Zima na Heathrow," "Ciężkie warunki na drogach i autostradach". I jednocześnie puszczacie eksperta, który mówi: "Burdel na kolei., chaos na kolei". To taka sama zima jak wszędzie indziej, ale to, co się tutaj dzieje nazywacie w taki sposób. Słusznie. Ale patrzcie do źródeł i do samego dna, a nie tylko na to co pływa po wierzchu – mówił członek zarządu PKP SA do mediów.

– Może zmieniać wszystkich prezesów i możecie zmuszać nas do tego, żebyśmy sobie strzelali w głowę, ale trzeba patrzeć na skalę problemu przez pryzmat dwudziestu lat zaniechań totalnych – radził dziennikarzom Jacek Prześluga.

źródło: Rynek Kolejowy

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Henryk Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 13 Lis 2010
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: 23-12-2010, 16:55    Odpowiedz z cytatem

W skrócie: wyciąganie pieniędzy od podatników, którzy w większości nie mają nic wspólnego z koleją!

_________________
Szukam pracy w strukturach PKP w Warszawie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

xzielak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Paź 2008

PostWysłany: 23-12-2010, 17:25    Odpowiedz z cytatem

Henryk, proponuję powrót do podstawówki i przestudiować przedmiot WOS Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 17 z 18 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 16, 17, 18  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl