Wysłany: 17-03-2011, 19:33 Korekty rozkładu jazdy 2010/2011
Wiem, że do tego jeszcze ponad 2 miesiące, ale ja już się zastanawiam, jak będą wyglądać zmiany w rozkładzie właśnie w czerwcu? I gdzie ewentualnie kierować do rozpatrzenia propozycje na korektę?
Ja po dzisiejszej przejażdżce pociągiem 66227 stwierdzam, że można zrobić z nim jedną z dwóch rzeczy:
1. Wydłużyć 66225 do Jeleniej Góry i skrócić 66227 do Wałbrzycha lub
2. Zrobić 66227 na mniejszym składzie (EN57 jest za długi).
Myślałem też o wydłużeniu 66225 w (C) do Szklarskiej na EN71, ale to nie wypali.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Wysłany: 17-03-2011, 20:16 Re: Czerwcowa korekta rozkładu jazdy 2010/2011
EU07-469 napisał/a:
Myślałem też o wydłużeniu 66225 w (C) do Szklarskiej na EN71, ale to nie wypali.
Czemu nie wypali? Powinno się wydłużyć wszystkie ( lub prawie wszystkie) Regio Wrocław - Jelenia Góra (przez Wałbrzych) do Szklarskiej Poręby, a szynobusy z Korenova skrócić do Szklarskiej Poręby. Na odc.Jelenia - Szklarska jest drut, a ropa coraz droższa.
Będę ostry- patrzcie, co napisałem. Nie EN57, a EN71. Niby to samo, ale 8 silników to nie 4. Przypominam, że to ta jednostka jeździła za Kamieńczyk do Szklarskiej, gdy nie można było przejechać przez Wałbrzych po wykolejeniu towarowego na Fabrycznym.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Najlepiej jakby PKP IC przywróciło łącznik do pociągu TLK Warszawa-Przemyśl, relacji Gliwice-Przemyśl od zawsze Bieszczady jeździły w relacji Gliwice-Przemyśl i tak powinno pozostać, to nie porozumienie że 1 marca łącznik z Katowic zlikwidowano. Ale ważne że stolica ma połączenie...
Będę ostry- patrzcie, co napisałem. Nie EN57, a EN71.
Dokładnie. Nie wiem czy się nie mylę, ale te jednostki zostały produkowane właśnie pod kątem obsługi górskich linii. Chyba w PR Wrocław by się znalazło ich na tyle żeby obsłużyć 3 pary połączeń do Szklarskiej Poręby.
W tej kombinacji, to gdyby się udało wywalczyć wydłużenie relacji IR Galicja, to także do Szklarskiej Poręby. To połączenie mogłyby obsługiwać krakowskie EN71, których jest sporo, w tym przynajmniej jedna w werscji "de lux" czyli z wygodnymi materiałowymi siedzeniami w sam raz do obsługi dalekobieżnych pociągów IR.
Adams, dokładnie. Pierwsze 20 sztuk "fabrycznych" EN71 pojechało do Krakowa na obsługę kryniczanki i zakopianki, bo tam EN57 nie zawsze dawały radę mimo że na zakopiance tylko ostatni podjazd jest ciężki. W Jeleniej po 1987 (elektryfikacja Szklarskiej Poręby) stacjonowały bodaj 3 albo 4 sztuki EN71 (właściwie to porozbijanych EN57 złożonych w EN71) używanych właśnie na 311. Poza tym przez całe lata na "Szrenicy" z Wrocławia do SPG jeździł EN71, pomalowany inaczej niż reszta (biały w niebieskie ukośne pasy).
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Dokładnie, o tą jednostkę mi chodziło. Widać zapamiętałem malowanie, pomyliłem się co do układu pasów. A zdjęcie jest jak najbardziej ze Szklarskiej Poręby. Chyba jasny dowód na to, że EN71 tam wjedzie. Ale zostawmy to, zanim wkroczą (słusznie zresztą) moderatorzy, bo o czym innym miała być mowa.
[ Dodano: 18-03-2011, 14:51 ]
Wysłałem maila do Urzędu Marszałkowskiego. Zobaczymy, czy przesuną pociąg, czy oleją sprawę. Bardziej prawdopodobne to drugie, jak zwykle.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Jak możesz, wyślij mi na PW jakieś namiary, gdzie takowe pisma można wysłać. Ja także chętnie się dołącze do starań o lepszą ofertę w Karkonoszach. Mimo że tam nie mieszkam, ale dość często tam bywam w celach turystycznych,
Jeżeli administracja nie wywaliła jeszcze tego tematu, to adres mailowy powinien być w dziale Przewozy w regionach> Województwo dolnośląskie, w temacie o korekcie marcowej. Tam też będzie wzór dokumentu, który po wypełnieniu wysyłasz w załączniku.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum