Przy az 5 relacjach Kamienczyka z Poznania do Wroclawia jechaloby (!!!) 10 wagonow, od Wroclawia do Jeleniej 6, a od Wro do Klodzka 4. To bylby chyba najdluzszy REGIO w Polsce
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Z mojej strony to powrót pow.poc. rel. K.Koźle-Wisła Głębce/Rybnik, Żory/Chybie; Kraków-Wisła Głębce/Czechowice,Oświecim; Cieszyn-Kraków/Czechowice Dz., Warszawa-Budapeszt/Żywiec, Zwardoń; Kraków-Bratysława/Żywiec, Zwardoń; Rybnik-Wisła Gł./Chybie.
TLK Karkonosze 61200/1
Szklarska Poręba G.-Warszawa Wsch. - Białystok (w sezonie) Bc-BD-B-B-A
Karpacz - Warszawa Wsch. - Mikołajki (w sezonie p.Olsztyn) B-B-B/A-WL
Kudowa Zdrój - Warszawa Wsch. - Białystok (w sezonie) B-B/A-Bc
Stronie Śląskie - Mikołajki (w sezonie) B-B/A-Bc
Jeszcze nie tak dawno stukały ich koła a teraz możne je wpisać już tylko w marzeniach.
1.Nocny SZKLARSKA PORĘBA - SZCZECIN przez Węgliniec i Żary oczywiście
2."Śnieżka" JELENIA GÓRA - KRAKÓW przez Nową Rudę w Kłodzku dopinane wagony ze Stronia Śl.
3.Nocny WARSZAWA - DREZNO tak jak jeździł czyli przez Ostrów Wlkp i Legnice
4."Bóbr" WROCŁAW - ŻARY
5.JELENIA GÓRA - BIELSKO BIAŁA (pamiętny 6420/4621 otwierający i zamykający dzień na linii jeleniogórskiej)
Jak najbardziej za jeśli idzie o Wwa-Łdz-Kal-OsW-Wro-Leg-Zgo-Dre.
Ja bym chciał powrotu "Włókniarza" na czternastkę i "Cegielskiego" Poz-OsW-Kal-Czę-Krk-Prz i jeszcze "Niegocina" z Wro do Ełku, oczywiście przez czternastkę.
A tak w ogóle to mi się marzy, żeby, poza częścią pociągów kwalifikowanych, pociągi z Warszawy do Wrocławia jeździły tak jak to ustalono na początku ubiegłego stulecia - tj. p. Ostrów i Łódź (i część najlepiej przez Łowicz, Sochaczew).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum