Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2  Następny
Manewry w Poznaniu
Autor Wiadomość

kanario Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Gru 2012

PostWysłany: 10-12-2012, 13:12   Manewry w Poznaniu Odpowiedz z cytatem

chcialbym sie dowiedziec co kanary z ic mysla o pracy jako ustawiacz w Poznaniu. od wczoraj mamy sprowadzac i wyprowadzac pociagi.a takze przetaczac z toru na tor bo zaklad niema ustawiacza ,czy my czasem nie powinnismy miec egzaminu z znajomosci warunkow tech .itp ,bo jak cos sie wywali to kto beknie?
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mc2 Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 22 Lut 2008

PostWysłany: 10-12-2012, 18:06    Odpowiedz z cytatem

żeby wykonywać czynności manewrowe na stacji musicie mieć dostępy regulamin techniczny (przynajmniej niektóre działki), przeszkolenie i egzamin ze znajomości warunków miejscowych.

_________________
człowiek rodzi sie głupi i umiera głupi, są wyjątki - niektórzy umierają jeszcze głupsi
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

inż. Mamoń Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Wrz 2010
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: 10-12-2012, 18:25    Odpowiedz z cytatem

I tu mamy problem. Nikt z kanarów Ic - "ustawiaczy" nie ma przeszkolenia i egzaminów ze znajomości warunków miejscowych. Jest tylko pismo dyrektorka Ic z Poznania i uproszczony planik układu torów w Poznaniu i polecenie dla sekcji - wykonać!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

voodu Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Kwi 2012

PostWysłany: 10-12-2012, 19:02    Odpowiedz z cytatem

Bo to są oszczędności, czarna ekonomia. Szczecin też robi manewry, a mądra Madzia na pytania o regulaminy, bezpieczną drogę dojścia tylko głupkowato się uśmiecha.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kanario Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Gru 2012

PostWysłany: 10-12-2012, 19:49    Odpowiedz z cytatem

naczelnik nic z tym niezrobi zwiazkowcy powinni ostro i stanowczo zareagowac na pionie dyrektorskim i sprawe wyjasnic ,a brak ustawiacza to bzdura jest zaslanienie sie koniecznoscia oszczedzania tak samo
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

inż. Mamoń Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Wrz 2010
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: 10-12-2012, 20:18    Odpowiedz z cytatem

Związkowcy? Ha, ha dobre sobie. W Szczecinie nie potrafią się nawet podpisać Śmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kanario Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Gru 2012

PostWysłany: 10-12-2012, 20:37    Odpowiedz z cytatem

to strajk^^ : Śmiech
]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

nastawnik Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Wrz 2010

PostWysłany: 11-12-2012, 09:40    Odpowiedz z cytatem

Konduktor IC miałby wykonywać prace ustawiacza ? Osoba zaczynająca ten temat to chyba prowokator nie mający pojęcia o obowiązkach ustawiacza. Jest wielka różnica miedzy ustawiaczem a manewrowym podobnie jak miedzy kierownikiem pociągu a konduktorem . Napewno odmówiłbym jakiejkolwiek pracy manewrowej z konduktorem
/ ale nie każdej z kierownikiem pociągu/.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

inż. Mamoń Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Wrz 2010
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: 11-12-2012, 12:57    Odpowiedz z cytatem

" Nastawnik" nie chodzi tu o pracę konduktora jako ustawiacza a pracę kierowników pociągów z sekcji w Szczecinie, Bydgoszczy, Łodzi i chyba Warszawy jako ustawiaczy bez całkowitej znajomości warunków miejscowych, układu torów, rozmieszczenia tarcz manewrowych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

voodu Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Kwi 2012

PostWysłany: 11-12-2012, 15:34    Odpowiedz z cytatem

Kolego Inżynierze myślisz, że słynny Krzysio nie umie pisać? To jest skandal, to do prasy się nadaje. Generalnie chodzi o to, że w IC są zwierzchnicy bez wiedzy i wydają polecenia niezgodne z prawem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Gacek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Kwi 2007

PostWysłany: 11-12-2012, 23:30    Odpowiedz z cytatem

Tak sobie tu bibrzycie i bibrzycie jak stare baby. Napiszcie do dyrekcji na podstawie jakich przepisów, uruchomcie koordynatora ds bezpieczeństwa w tej sprawie, dopytajcie i osttaecznie odmówcie pracy jeśli okaże sie że brak egzaminu to zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu kolejowego. Ale wy ruch i życie w d... macie- rycerzyki internetowe.

_________________
BETON IC
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Piotr767 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Maj 2008

PostWysłany: 12-12-2012, 10:29    Odpowiedz z cytatem

kanario,
Moi drodzy nie wiem po co kruszyć kopię o tak oczywiste sprawy.
Po pierwsze kier poc w programie kursu (część ruchowa) nabywa uprawnień manewrowego. Z przepisów ruchowych wynika także, że może on być kierującym manewrami. Do wykonania manewrów o których piszecie nie potrzebny jest żaden egzamin techniczny wystarczy zapoznanie się z regulaminem technicznym stacji. Wyciągi z regulaminów technicznych stacji znajdują się przeważnie w siedzibach Sekcji najczęściej u dyspozytora drużyn konduktorskich. A nawet jakby ich nie było kier poc przed rozpoczęciem manewrów może zapoznać się z nimi u dyżurnego ruchu danej stacji. Mówią o tym ogólnie obowiązujące przepisy ruchowe np. R-1 lub wewnętrzne przepisy przewoźnika, które musza być spójne z ww. Moim zdaniem nic nie stoi na przeszkodzie aby kier pociągu wykonał takie manewry. A wypisywanie takich bzdur jak niektórzy powyżej to typowe bicie piany przez osoby nie znające przepisów ruchowych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

voodu Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Kwi 2012

PostWysłany: 12-12-2012, 10:40    Odpowiedz z cytatem

Nie wszyscy mieli kurs. Kierownik pociągu może być kierownikiem manewrów, a kto będzie manewrowym? 70% konduktorów nie ma przeszkolenia. Gratuluje zapoznania się z RTS Poznań, chyba w 8 godzin. R-1, czy Ir-1? Na temat przepisów i życia nie masz pojęcia, a wypieprzyć skład jest bardzo łatwo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Piotr767 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Maj 2008

PostWysłany: 12-12-2012, 10:53    Odpowiedz z cytatem

voodu,
Za to ty znasz je bardzo Laughing
Kierujący manewrami może także wykonywać manewry w przepisach ruchowych doskonale opisane z iloma wagonami i przy jakiej prędkości można przeprowadzać manewry jednoosobowo przy czynnym hamulcu zespolonym. Masz rację w jednym rzeczywiście IR-1.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mateusz123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lip 2008
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 13-12-2012, 09:48    Odpowiedz z cytatem

A może ktoś tak prostym językiem, a nie instrukcjami mi powiedzieć czym różni się praca w manewrach: kierownika, manewrowego i ustawiacza? Który ma największe kompetencje?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 2 Idź do strony 1, 2  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl