- wszystkie obecne TLK "Kaszub", "Neptun", "Artus" jako EIC,
Pojadą przez Bydgoszcz czy Działdowo i Malbork?
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 30-05-2013, 11:25
Kaszub, Neptun, Artus mają dwa warianty i przez Bydgoszcz i przez Iławę. Zależy to po prostu czy będą pierdzielino obsługiwane. Obstawiam, że Kaszub i Neptun pojadą przez Bydgoszcz a Artus wróci na Iławę.
Na E20 wszystkie pociągi segmentu premium bez postoju w Koninie (oprócz BWE).
Na wschodniej E20 wszystkie TLK pojadą do Terespola. Dziwi mnie fakt, że na "mieżdunarodnych" wagony "polskie" są wypinane w Terespolu a nie Brześciu Litewskim, dokąd idzie tor "normalny". Przemyt można wyeliminować m.in. poprzez jazdę pograniczników polskich i białoruskich na odcinku Terespol-Brześć.
można się przesiąść na zwykłe osobówki w kierunku Wolsztyna, Krotoszyna czy Wrocławia przez Rawicz. Konin pomimo tego że nie jest małym miastem to NIE JEST stacją węzłową.
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 30-05-2013, 12:19
Cytat:
Konin pomimo tego że nie jest małym miastem to NIE JEST stacją węzłową.
Pomimo to sprzedaż biletów na segment premium jest bardzo wysoka.
można się przesiąść na zwykłe osobówki w kierunku Wolsztyna, Krotoszyna czy Wrocławia przez Rawicz. Konin pomimo tego że nie jest małym miastem to NIE JEST stacją węzłową.
Oczywiście, to jest prawda, jednakże coś te pociągi z kierunku Wolsztyna i Ostrowa są nie bardzo spasowane z Fredro i Panoramą (trzeba miec szczęście i się rozdwoić i być jednocześnie mieszkańcem jakiejś miejscowości od strony Wolsztyna i Ostrowa, by pojechać którymś z tych pociągów). A poza tym sądze, że większość mieszkańców z okolic Krotoszyna wybierze raczej Ostrów na przesiadkę do TLK, a mieszkańcy okolic Wolsztyna bardziej do Poznania się wybiorą.
Z resztą Leszno niestety czeka kolejne cięcię kursów od strony ostrowa i Wolsztyna, więc powoli Leszno traci na znaczeniu...
Żeby zamknąć temat postojów w Lesznie: zapewniam, że nie musicie się martwić o zainteresowanie pociągami EIC w moim rodzinnym mieście. Żadne tam Wolsztyny i Ostrowy nie mają tu większego znaczenia, bo sporo pasażerów przyjeżdża tutaj z Głogowa (ba, całego KGHMu!), Wschowy, Góry Śląskiej oraz powiatu leszczyńskiego, które łącznie z Lesznem liczy prawie 120 tys. mieszkańców. Najwięcej pasażerów zabiera EIC Fredro, nieco mniej Panorama. Postój EIC w Lesznie uważam za jakiej najbardziej uzasadniony i na brak chętnych na te pociągi nie można narzekać.
kolejfan napisał/a:
Z resztą Leszno niestety czeka kolejne cięcię kursów od strony ostrowa i Wolsztyna, więc powoli Leszno traci na znaczeniu...
Jakie cięcie? Podziel się z nami!
I nie róbmy znowu bałaganu i zbędnego OT w tym temacie, wrzucajcie tylko pewne informacje.
A czym IR/RE są gorsze od IC ? Tym że są dla biedniejszych ludzi ?
Jakby pomyśleli to na godzinę po CMK, przy zamknięciu nawet na 30 km torów może pociąg jechać co 15 minut.
Tylko trzeba pomyśleć.
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 31-05-2013, 18:46
Cytat:
A jak ma wyglądać oferta IR i RE na CMK?
Pojedzie Matejko, Starzyński, Piast. Z tranzytowych: Liczyrzepa, Wojak Szwejk, Bolko
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum