Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 30, 31, 32  Następny
Rozkład jazdy 2013/14 - przecieki
Autor Wiadomość

Lil_Peter Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 31-05-2013, 19:35    Odpowiedz z cytatem

Virakocha napisał/a:
Cytat:
A jak ma wyglądać oferta IR i RE na CMK?

Z tranzytowych: Liczyrzepa, Wojak Szwejk, Bolko

W jakich relacjach są planowane Liczyrzepa i Wojak Szwejk (to jakiś żart z tą nazwą?!)
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 31-05-2013, 20:30   

Liczyrzepa: Jelenia Góra-Lublin a Wojak Szwejk: Wrocław - Przemyśl p. Staszów.
Powrót do góry

calsberg Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Lis 2010

PostWysłany: 31-05-2013, 21:07    Odpowiedz z cytatem

Mam mieszane uczucia co do łącznika TLK Szczecinian do Gorzowa...owszem są dni że w Krzyżu wysiada sporo osób ze Szczecinianina na przesiadkę w kierunku Gorzowa, ale są dni gdy nie ma zupełnie nikogo...podobnie jest w drugą stronę choć tu wytłumaczeniem może być brak skomunikowania w Krzyżu...łącznik spowoduje tyle że Zielona Góra utraci tanie połączenie z Warszawą i stanie się jeszcze większą prowincją niż jest do tej pory....być może IC co wymyśli dla podróżujących w relacji ZG-Poznań, ale przejazd z ZG do Warszawy zdrożeje o 100%....dodać należy że "Lech" z ZG był już przerabiany i jak szybko się pojawił tak szybko znikł....swoją drogą toczą się rozmowy, aby "Lech" miał swoje tory postojowe w Poznaniu...więc tu jeszcze jest duży znak zapytania...kiedyś Lubuszanin był dobrym ekspresem, ale było to w innej sytuacji gospodarczej, innej sytuacji IC...

Podsumowując obecne sytuacja z Lubuszaninem jest optymalna, ZG ma swoje wagony, Gorzów swoje....i godzinę przyjazdu do stacji docelowej też nie najgorszą od 9 czerwca Lubuszanin melduje się 22.53.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 31-05-2013, 21:23   

@Carlsberg
Nie do Gorzowa lecz do Kostrzyna nad Odrą. Do Gorzowa pojedzie IR Starosta w 5 i 7 w jedną stronę, wróci jako IR Wilda do Poznania.
Powrót do góry

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 31-05-2013, 21:32    Odpowiedz z cytatem

calsberg napisał/a:
swoją drogą toczą się rozmowy, aby "Lech" miał swoje tory postojowe w Poznaniu...więc tu jeszcze jest duży znak zapytania...


Ciekawe kto z kim te rozmowy toczy Mr. Green
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MisQ Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Lis 2012

PostWysłany: 31-05-2013, 23:51    Odpowiedz z cytatem

Lil_Peter napisał/a:
Virakocha napisał/a:
Cytat:
A jak ma wyglądać oferta IR i RE na CMK?

Z tranzytowych: Liczyrzepa, Wojak Szwejk, Bolko

W jakich relacjach są planowane Liczyrzepa i Wojak Szwejk (to jakiś żart z tą nazwą?!)


Chemik nie pojedzie? oO
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dyżurny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2009
Skąd: Tarnów Hauptbahnhof

PostWysłany: 01-06-2013, 00:45    Odpowiedz z cytatem

Chemik jak najbardziej jest planowany w nastepnym RJ. Ogólnie sprawa na CMK ma wyglądać następująco. Odjazdy z Warszawy (zaznaczam że to jest projekt opracowany na podstawie zamówień, po wstępnym naniesieniu zamknięć)
9:50 IR Starzyński do Krakowa
13:05 IR Piast do Wrocławia
17:05 RE Chemik do Kędzierzyna (kursuje w B)
18:15 RE Matejko do Krakowa.

Ogólnie masa ciekawostek nam się szykuje. A są nimi między innymi:
IR Oleńka pojedzie przez Lubliniec.
RE Bolko zostanie zdegradowany do kategorii IR, ale za to pojedzie do/z stacji Chełm (rozpisany jest jako MPE, a od Lublina jako REGIO)
IR Giewont jest również rozpisany, i co ciekawe przez Wadowice
IR Brda pojedzie tylko w 5 i 7 i nie do Warszawy a do/z Łodzi
IR Niegocin również w przyszłym roku pojedzie do/z Giżycka
I teraz perełka - IR Portowiec/Bosman mają wpisaną grupę wagonów do/z Frankfurtu która do Niemiec pojedzie w 6, wróci w 7 (na trasie Poznań - Frankfurt skład jest rozpisany na SU45)
Również zmiany delikatne zajdą w ofercie RE. Będziemy mieli następujące pociągi:
RE Mewa (Szczecin - Warszawa)
RE Warta (Poznań - Lublin)
RE Starosta (Warszawa - Poznań, w 5 i 7 pojedzie w relacji Warszawa - Zielona Góra/Gorzów)
RE Rusałka (Zielona Góra - Poznań, w 5 i 7, powrotny od RE Starosta)
RE Wilda (Gorzów Wielkopolski - Poznań, w 5 i 7, również zwrot z RE Starosta)
RE Chemik (Kędzierzyn - Warszawa, kursuje w E do Warszawy, w B do Kędzierzyna)
RE Matejko (Kraków - Warszawa)
RE do Drezna w ogóle nie ma w projekcie...

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Lil_Peter Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 01-06-2013, 09:01    Odpowiedz z cytatem

Kilka pytań:
1. IR Oleńka przez Lubliniec i... Opole czy Kluczbork?
2. IR Bolko na EN57?!
3. IR Giewont z Opola i Częstochowy czy ma przedłużenie z Wrocławia?
4. Skąd tyle wagonów RE?!
5. Co ma obsługiwać IR Liczyrzepa i IR Wojak Szwejk? EN57?
6. Czy jest planowany jakiś IR w kierunku Legnicy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mkfilmykolejowe Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Mar 2010

PostWysłany: 01-06-2013, 09:13    Odpowiedz z cytatem

Lil_Peter, IR Bolko pewnie będzie na EN57 skoro od Lublina ma być jako REGIO.
IR Oleńka podejrzewam, że pojedzie przez Lubliniec, Opole.

_________________
fb: podróże koleją. Zdjęcia, ciekawostki z podróży Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

viking87 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Gru 2012
Skąd: Wrocław/Brzeg Dolny

PostWysłany: 01-06-2013, 09:24    Odpowiedz z cytatem

Osobiście nie wierzę w IR Oleńka przez Kluczbork - tu się raczej trzeba nastawić na Opole.
IR BOLKO już jeździło na EN57 więc pewnie wrócą do tego co już było...
IR GIEWONT mam nadzieję, że wróci do Wrocławia, ale takie cuda chyba się nie zdarzają...
Chyba pozostałe "wrocławskie" IR(Liczyrzepa, Wojak Szwejk) będą jeździć na EN57. Nie wiem skąd PR-y miałyby wziąć tyle składów. A zresztą już dzisiaj IR ŁYSICA do Przemyśla jeździ na EN57...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Lil_Peter Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 01-06-2013, 09:28    Odpowiedz z cytatem

Jeśli Bolko wróci na wersje "kibel" to to będzie kpina z ludzi, przecież rok temu wszyscy ujadali, że taką długą trasę jedzie zwykła jednostka i chyba nawet jakiś poseł "interweniował". Gdy się w końcu udało zmienić zdanie betonu to raptem rok później wszystko wraca do normy w wydaniu Patologie Regionalne. Żal.

I dlaczego wszystkie wagonowe IRy dostaje Warszawka i Poznań?!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Ramirez Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Wrz 2009

PostWysłany: 01-06-2013, 09:33    Odpowiedz z cytatem

Lil_Peter, Przewozy Regionalne to firma ktora nie dostaje dotacji na przewozy międzywojewódzkie to nie wiem dlaczego narzekasz. Ich sprawa czym jezdzą.
Wole jechac en57 niz byc zmuszony do monopolu IC z jednym pociagiem na dobe na tej trasie.. Powinieneś raczej narzekać na PKP IC za to że nie wykonuje swoich zadań czyli zorganizowanie porządnej siatki połączeń TLK za ktore dostaje co roku z naszych podatków chyba ze 300 mln zł.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Lil_Peter Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 01-06-2013, 09:44    Odpowiedz z cytatem

Ramirez napisał/a:
Lil_Peter, Przewozy Regionalne to firma ktora nie dostaje dotacji na przewozy międzywojewódzkie to nie wiem dlaczego narzekasz. Ich sprawa czym jezdzą.

Nie. Nie ich sprawa, tylko pasażera. Bo to on musi jechać cały dzień tramwajem przez całą Polskę. Może zatem niedługo PR będą wozić ludzi w węglarkach? Zejdź na ziemie kolego, widzę, że na tym forum wystarczy delikatnie skrytykować PR i od razu zaczynają się wszyscy puszyć.

Ramirez napisał/a:
Wole jechac en57 niz byc zmuszony do monopolu IC z jednym pociagiem na dobe na tej trasie..

Pewnie było by więcej, ale IC nie uruchomi czegoś pomiędzy IRami, bo będą podbierać wtedy ludzi i pociąg będzie deficytowy.

Ramirez napisał/a:
Powinieneś raczej narzekać na PKP IC za to że nie wykonuje swoich zadań czyli zorganizowanie porządnej siatki połączeń TLK za ktore dostaje co roku z naszych podatków chyba ze 300 mln zł.

Jakby IRy zniknęły, to wtedy TLK pewnie się pojawi. W obecnej sytuacji nikt nie uruchomi ci TLK dublującego obecne pociągi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mkfilmykolejowe Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Mar 2010

PostWysłany: 01-06-2013, 09:44    Odpowiedz z cytatem

Ramirez, Tak, ale zauważ, że nie każdy jest fanatykiem jazdy w EN57... Na trasę ponad 600 km, wymaga się, by był przyzwoity standard taki jak obecnie ma RE Bolko.
Również pamiętam jak Bolko jeździł na tych paskudnych złomach i, ile ludzi narzekało główne osoby starsze niewygoda, ścisk, nie ma jak swobodnie przejść do WC, bo korytarze zapchane bagażami a i jeszcze najgorzej było w okresie przed i po świątecznym, gdyż wtedy to już był istny koszmar podróżowania.
"Ich sprawa czym jezdza" - takie teksty to są na poziomie skrajności i fanatyzmu do PR... nie wiem, czy było by Ci do radości jechać IR Bolko z Wrocławia do Chełma ponad 10 godzin na plastiku? Normalni ludzie wymagają standardu, a nie cieszą się, że jadą w gorszych warunkach niż w czasach powojennych.

_________________
fb: podróże koleją. Zdjęcia, ciekawostki z podróży Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Ramirez Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Wrz 2009

PostWysłany: 01-06-2013, 09:57    Odpowiedz z cytatem

Jakos sobie nie przypominam aby przed wejściem IR na tej trasie było więcej TLK.
A co do narzekających to najwięcej płakali ci co jechali pociągiem raz na 5 lat a wbrew pozorom jakoś ludzi nim często jeździli. Oczywiście fajnie jakby były dobre warunki ale PR to firma na wykończeniu i wole jechać en57 niż żeby nie było nic. Widać RE Bolko na wagonach nie zarabia na siebie. Często nim jeżdżę i poza tymi szczytami czyli jakiś piątek itp to jakiejś powalającej frekwencji to wcale nie ma. Jedynie może w Katowicach jest nieźle pod tym względem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 5 z 32 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 30, 31, 32  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl