Jakos sobie nie przypominam aby przed wejściem IR na tej trasie było więcej TLK.
Oczywiście, że były. Jechały przez Lubliniec, Częstochowę Stradom, Katowice miały własne pociągi w kierunku Kielc.
Ramirez napisał/a:
A co do narzekających to najwięcej płakali ci co jechali pociągiem raz na 5 lat a wbrew pozorom jakoś ludzi nim często jeździli.
Ja i moi znajomi nim często jeździliśmy. W pociągu też masa osób narzekała na to, że jedzie kibel. I wielokrotnie słyszałem ludzi na dworcu w Katowicach i Wrocławiu komentarze ludzi, którzy musieli nim jechać na drugi koniec Polski. Podobnie jest z kiblowym IRem z Wrocławia do Przemyśla...
Ramirez napisał/a:
Oczywiście fajnie jakby były dobre warunki ale PR to firma na wykończeniu i wole jechać en57 niż żeby nie było nic.
A bohuny lepiej odstawić na bocznice, nie? A REGIO wagonowe to już można uruchamiać, co?
Ramirez napisał/a:
Widać RE Bolko na wagonach nie zarabia na siebie. Często nim jeżdżę i poza tymi szczytami czyli jakiś piątek itp to jakiejś powalającej frekwencji to wcale nie ma. Jedynie może w Katowicach jest nieźle pod tym względem.
A kto ci mówi o wagonach RE. Wystarczy, żeby były zielone dwójki. 3-4 wagony w tygodniu, 5 w weekendy.
A kto ci powiedział że nie będzie wagonów na IR Bolko?? Może wrócą dobre czasy gdzie pociąg dalekobieżny z odcinkami Regio jechał na wagonach? Wiem, mało prawdopodobne ale kto to wie Podejrzewam że RE Bolko wyleci bo nieraz był spóźniony w Lublinie i RE Warta łapała spore opóźnienia już na starcie.
Jak skrócili Bolka do Lublina to część ludzi sobie odpuściła podróż do Katowic i Wrocławia z okolic Chełma i Rejowca. Przesiadka w Lublinie 47 minut to już trochę dłuższy czas podróży.. Jak pojedzie jako MPE od grudnia to powinien być w Rejowcu rozczepiany i 2 wagony do Zamościa, i 2 do Chełma.
Ja też mam kilka pytań (jeśli wolno):
1. Czy planowany jest nocny (choćby sezonowy) pociąg Białystok-Olsztyn-Trójmiasto-Szczecin?
2. Czy jest planowany jakiś dalekobieżny pociąg z południa na północ "WĘGLÓWKĄ"?
3. Czy jest planowany (choćby sezonowy) pociąg z gór przez Bielsko Białą, Rybnik do Wrocławia albo i dalej?
4. Czy któryś z międzynarodowych pociągów jadących przez Zebrzydowice będzie wydłużony z Gdyni?
5. Czy będzie pociąg z Kotliny Kłodzkiej przez Jelenią Górę do Niemiec?
6. Czy będzie pociąg z Krakowa do Niemiec?
7. Czy będzie jakiś dalekobieżny pociąg przez Chojnice?
8. Czy będzie jakiś dalekobieżny pociąg "podsudecką"?
Uff!..
1. Nie
2. Nie
3. Nie
4. Nie
5. Nie
6. Nie
7. Nie
8. Nie
_________________ fb: podróże koleją. Zdjęcia, ciekawostki z podróży
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 01-06-2013, 18:57
sympatyk napisał/a:
Ja też mam kilka pytań (jeśli wolno):
1. Czy planowany jest nocny (choćby sezonowy) pociąg Białystok-Olsztyn-Trójmiasto-Szczecin?
2. Czy jest planowany jakiś dalekobieżny pociąg z południa na północ "WĘGLÓWKĄ"?
3. Czy jest planowany (choćby sezonowy) pociąg z gór przez Bielsko Białą, Rybnik do Wrocławia albo i dalej?
4. Czy któryś z międzynarodowych pociągów jadących przez Zebrzydowice będzie wydłużony z Gdyni?
5. Czy będzie pociąg z Kotliny Kłodzkiej przez Jelenią Górę do Niemiec?
6. Czy będzie pociąg z Krakowa do Niemiec?
7. Czy będzie jakiś dalekobieżny pociąg przez Chojnice?
8. Czy będzie jakiś dalekobieżny pociąg "podsudecką"?
Uff!..
1) Nie
2) Częściowo tak, gdyż Doker pojedzie węglówką tak jak w tym roku, od Borysławic aż do Inowrocławia Rąbinka, gdzie zjedzie na 742 do Inowrocławia. Niestety bez postojów w Babiaku i Piotrkowie Kujawskim (błąd).
3) Z gór nic, za to z Bielska Białej pojedzie Pirat (aż się prosi by jechał ze Zwardonia albo przynajmniej z Żywca).
4) Od grudnia 2014 planowana jest grupa międzynarodowa do pociągu Rozewie ale to przez przejście w Międzylesiu
5) Nie
6) Po ukończeniu modernizacji E30
7) Nie
8) Absolutnie nie
Jak był bezpośredni to też stał w Lublinie, więc jaka różnica ? Że trzeba 4 litery za przeproszeniem ruszyć ?
Na pewno do Chełma stał około 20 minut, nie wiem jak powrotny.
Tylko teoretycznie stał te 20 minut. W praktyce prawie zawsze ten skład przyjeżdżając z Wrocławia był gdzieś tyle opozniony.
A co do przesiadek to przeciętny pasażer unika tego i z moich obserwacji wynikało że jak Bolko był od Lublina to z Chełma w kierunku Wrocławia ludzie jeździli wcześniejszym Regio+TLK. Jeśli to prawda że Bolko zostanie z powrotem wydłużony, to az sie prosi aby skomunikować z nim jakiegoś Regio Zamość - Rejowiec. Bo do tej pory to było dziwne że PR maja skomunikowania z TLK w Lublinie a nie potrafią zrobić skomunikowania z Bolkiem.
Skoro nie będzie RE do Drezna, to czy będą pociągi Wrocław - Goerlitz i w jakiej liczbie? No i ostatnie pytanie czy są przewidziane pociągi dalekobieżne dla Legnicy?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum