Szklarska Poręba dostanie fajne i popularne relacje Olsztyn,,Mamry",Poznań,,Kamieńczyk",Wrocław, 2x Warszawa ,, Śnieżka i Karkonosze" Szkoda że tylko miesiąc pojezdzi szynobus Zielona G._Szkl.P. 16.11.13-14.12.13. Dziękujemy !!! Teraz trzeba tylko rozreklamować te połoączenia !!!
Jaka ta numeracja pociągów TLK idiotyczna XX260, XX155. Szok, po prostu szok - śmiech na sali. Jeszcze takiego burdelu z numeracją, to nie widziałem. O nazwach nie wspomnę.
Bzdura, TLK Pirat pojedzie do Świnoujścia. Po prostu na tych plakatach nie ma zaznaczonych jeszcze łączników, i dlatego są takie "kfiatki" jak TLK Pirat Szczecin-Świnoujście, TLK Śnieżka Szklarska Poręba - Jelenia Góra, czy TLK Bachus Zielona Góra - Poznań.
Norwid jak wynika z rozkładu, odcinek Iława - Warszawa bez zatrzymań, prawie jak EIC! Dobry czas przejazdu.
Pozostałe TLK z Trójmiasta do Warszawy, również mają niezłe czasy przejazdu.
Na plus bezpośrednie połączenia Wrocław - Katowice - Przemyśl, choć liczba pociągów niewielka.
No i info potwierdzone: "Chemik" będzie śmigać z Wawy do Kudowy jednak tylko raz w tygodniu, w pozostałe dni raczej do Kędzierzyna Jednak coś za coś i likwidują IR "Rudawy" i "Szczeliniec".
A IR SOKOLIKI zmienia nazwę na IR MAMRY Olsztyn-Jelenia Góra-Olsztyn
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 01-10-2013, 08:31
Zniknęło to cudo zwane NIDA, z Krakowa do Warszawy przez Kielce, CMK. Z racji fatalnej pory odjazdu i złego czasu przejazdu woziło to muchy a kosztowało spółkę majątek.
Czy widzi ktoś jakiś pociąg z Częstochowy do Poznania i Szczecina?
[ Dodano: 01-10-2013, 09:35 ]
A IR do Kudowy jest fajnie skomunikowany od strony Krakowa
Z Częstochowy do Poznania/Szczecina bezpośrednich brak (oprócz nocnego Podhalanina ze Stradomia). Najwygodniejsze połączenie to podobnie jak w obecnym rozkładzie z przesiadką w Lublińcu.
Bardzo cieszy fakt, że Lublin będzie miał dwa bezpośrednie połączenia z Jelenią Górą, ale aż się prosi żeby IR Liczyrzepa" został przedłużony do i z Chełma. W obydwie strony jest ładnie skomunikowany w Lublinie z pociągami do i z Chełma, i wystarczyłoby z tego zrobić jeden skład. Bo w przeciwnym przypadku Chełm znowu zostanie praktycznie bez pociągów dalekobieżnych. "Bolko" miał kursować, i to na wagonach i znowu nic.
Z jednej strony inwestujemy w Pendolino (i super ) , robimy ciąg północ-południe pod 160 km/h - 200 km/h a z drugiej strony niemały ośrodek, który do niedawna był województwem nie ma żadnego bezpośredniego połączenia dalekobieżnego, poza ogryzkami w postaci "Cisów" i niedzielnej 'Bystrzycy". Coś tu chyba nie tak.
W pierwszej chwili myślałem, że z "Norwidem" jeżeli chodzi o brak postojów między Iławą a Warszawą to pomyłka, ale na tablicy dla stacji Działdowo też go nie ma. Szczerze mówiąc nie bardzo rozumiem tej decyzji. I tak nie za wysoka frekwencja między Gdynią a Warszawą jeszcze się zmniejszy. O ile jeszcze Legionowo, Modlin, Nasielsk to można by zrozumieć, o tyle Ciechanów, Mława i Działdowo zawsze, a zwłaszcza teraz kiedy pociągów na E-65 jak na lekarstwo generowały duże potoki podróżnych. Pomijam kwestię że te miejscowości bardzo stracą, bo poza "Pobrzeżem" i "Monciakiem" nie będą miały żadnego sensownego połączenia z Trójmiastem.
Trochę niezrozumiałe są dla mnie "Słowacki" i "Kiliński". Bardzo dobrze, że są. Ale czy w końcu jako TLK (tylko czemu brak postojów) czy jako EIC a wtedy sprawdziłyby się czarne wizje, że IC zlikwiduje postoje krajowych kwalifikowanych między Warszawą a Poznaniem. A z drugiej strony dla "Prusa" i "Chrobrego" postój w Kutnie został utrzymany, co tylko cieszy, więc konia z rzędem temu kto się w tym chaosie połapie.
"Chemik" do Kudowy nawet niech będzie raz w tygodniu będzie hitem, i na pewno chciałbym kiedyś skorzystać z tego połączenia
Niewiele ponad 4 godziny dla "Neptuna", "Artusa" i 'Kaszuba" z Warsaw Central do Gdańska Gł. to jakieś bardzo futurystyczne wizje. Nie wiem gdzie te pociągi miałyby tak przyśpieszyć. Na E-20 się już nie da szybciej a na węglówce między Barłogami a Inowrocławiem przez następnych 15 lat się też na to nie zanosi bo się nic nie robi w tym kierunku. Ale bardzo cieszy fakt, że zostają one w kategorii TLK.
Bo zrobienie ich jako EIC w obecnej sytuacji byłoby zarżnięciem ich.
'Nida" zostaje przetrasowana na klasyczną trasę przez Radom-Dęblin. Godzina odjazdu z Kielc idealna, więc z frekwencją nie powinno być tak źle.
Czy tylko ja mam takie wrażenie, czy Wy także.... połączenie Warszawa-Katowice przez CMK jest duuużo uboższe, powycinali IC i TLK, a takze godziny odpowiednie IR.
Cóż, na tej trasie chyba zacznie królować PolskiBus, skoro jedynym możliwym dobrym połączeniem weekendowym dla ludzi pracujących jest piątek 16:18 EIC...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum