Ja się tylko boję żeby te składy "TLK" z numerami 4 liczbowymi nie okazały się pociągami EIC.
(tak na marginesie - czemu nie mogę sprawdzić żadnego plakatu dla jakiejś stacji z tąd: http://rozklad.plk-sa.pl/ ? Wczoraj mogłem a dziś już nie mogę :/ )
Jednym z plusów jaki znalazłem (graniczący z cudem prawie) jest Chemik przez podsudecką do Kudowy Zdrój. Jeśli dobrze przeczytałem, to od Nysy jako Regio? Tylko trzeba się modlić żeby PeeRy przeżyły. Giewont też jak ta lala, trochę rzadko, ale na bezrybiu...
Bytom oczywiście zaorany jak pustynia, dobrze, że chociaż do Gliwic czasem coś pojedzie.
No nic, jest dziadowsko jak zawsze, ale - jak to mówią - mogli s***ć dużo więcej.
Jak ma być TLK Nida rentownym pociągiem przez Miechów, Kozłów, Sędziszów, Jędrzejów, Kielce i CMK do Warszawy Wschodniej. Kiedy po nim z Krakowa gł. wyjeżdża później TLK Pobrzeże relacji Kraków- Kołobrzeg przez CMK i zabiera pasażerów z Miechowa, Kozłowa przyjeżdżając do Warszawy Centralnej godzinę wcześniej przed TLK Nidą. Rentowność pociągu byłaby dobra gdyby zlikwidowali TLK Nidę i zamiast niego dali TLK Pobrzeże relacji Kraków gł-Kołobrzeg przez Kielce i CMK. Natomiast poranny TLK Sienkiewicz z Kielc do Warszawy Zachodniej przez Skarżysko Kamienną, Radom, Dęblin i Pilawę musiałby być skomunikowany w Warszawie Centralnej z TLK Pobrzeże dla pasażerów ze Skarżyska Kamiennej i Radomia, którzy mieli by możliwość przesiadki do Trójmiasta. Mogę się założyć, że TLK Pobrzeże miałby dużo więcej pasażerów jak obecnie. Pisałem do osób które tworzą rozkład jazdy PKP, ale niestety bezskutecznie? Pozdrawiam Przemek!
Pociągi TLK zarówno w obecnie obowiązującym rozkładzie, jak i tym od grudnia - nie zatrzymują się w Kozłowie
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 02-11-2013, 07:36
@przemek TLK Nida to nieudany niestety eksperyment i pociag ten wylatuje przecież z rozkładu ze względu na fatalną frekwencję (z Krakowa każdy pojedzie Pobrzeżem, a Kielce to oddzielny temat).
TLK Nida to niewypał, a zobaczcie ile lat jeżdził EX Nida i czasy się zmieniały, rozkłady również a Ex Nida zawsze jakoś sie trzymał na trasie Kielce - Gdynia. Miałem okazję czasem jechać tym pociągiem i frekwencja z Trójmiasta do Warszawy była niezła przez dobrych kilka lat. Gorzej bywało na odc.Warszawa - Kielce, ale też w sezonie wakacyjnym Nida miała dobre zapełnienia.
Ciekawe gdyby po modernizacji trasy Kielce - Radom - Warszawa i gotowej E65, przywrócić taki Ex, tańszy od Pendolino, skład wagonowy, kat. EIC. Czy to miałoby szanse utrzymania się.
Zauważyłem zmiany po kolejnej modyfikacji rozkładu jazdy 2013/2014
TLK "Kmicic" 61106 który wstępnie był wytrasowany w rel Wrocław Gł - Warszawa Wschodnia przez Lubliniec, Opole Główne kursuje od grudnia jednak w relacji Katowice - Warszawa Wschodnia odj 10.17 powrót W-wa - Katowice przyj 17.03 Wycofano poranny IR Oleńka do Wrocławia Gł przez Lubliniec a pojedzie jak dotychczas przez Zawiercie, Sosnowiec Gł, Katowice wszystko jasne remonty, remonty...
Faktycznie pozmieniali trochę. W zimowym rozkładzie
nie ma już TLK Przemysław Wrocław 20:00 - Poznań 22:46 ani IR Babie Lato Warszawa W. 19:42 - Poznań 23:12.
Może będzie latem.
A ja niestety też mam złą wiadomość: niestety - WOJAK SZWEJK nie pojedzie W pewnym sensie można się było tego spodziewać. Na żadnym rozkładzie w trasie przejazdu poza rozkładem dla stacji Staszów, nie ma relacji Wojak Szwejk by Przewozy Regionalne.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum