Wysłany: 30-05-2013, 13:50 EN57 AL dla województwa opolskiego
23 maja 2013 roku została ukończona naprawa główna kolejnej asynchronicznej jednostki dla województwa opolskiego. EN57 AL-1687 jest drugą po EN57 AL-1602 jednostką jeżdżącą po opolskich szlakach. Na filmie jako pociąg REGIO Wrocław Główny - Kędzierzyn-Koźle
Tak sie przyglądałem obu jednostką i nawet nawet te malowanie im wyszło.Ale przód wygląda troche jakby czegoś brakowało.Czy nie lepiej by się prezentował tak:
[ Dodano: 15-08-2013, 08:54 ]
Tylko nie myslcie ze to 3 al dla woj.opolskiego.to stare zdjecie przemalowane na kompie dla poruwnania wygladu.to jest en57al 1602
Na Lubliniec - Wrocław też jeździ AL na jednej parze (przynajmniej w tygodniu). Z Lublińca o 13:34, więc pewnie z Wrocławia 08:31. Skład na to przechodzi zapewne z pociągu Kędzierzyn (06:00) - Wrocław (08:13).
No to jeden pojedzie na naprawę i będzie na razie wyłączony z eksploatacji
Chwile grozy przeżyli pasażerowie pociągu z Kędzierzyna-Koźla do Opola. Tuż za dworcem na skład spadło drzewo. Konar wbił się w kabinę maszynisty, niszcząc m.in. panel sterowania.
50 podróżujących, przez ok. 3 godziny, musiało pozostać w pojeździe. Pasażerom groziło porażenie prądem, bo spadające drzewo zerwało sieć trakcyjną.
Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego ogłosił przetarg na wykonanie i dostawę pięciu sztuk fabrycznie nowych trzyczłonowych elektrycznych zespołów trakcyjnych. Urząd chce też zagwarantować sobie prawo zamówienia kolejnych dwóch EZT.
Nie chce zakładać nowego tematu więc pytam tutaj:
Ile w końcu ma być tych nowych EZT?
Różnie piszą w różnych artykułach.W jednym że 5 nowych z opcją dwóch dodatkowych,w innym że 5 nowych trójczłonowych EZT plus 2 nowe trójczłonowe SZT,w innym zaś że mają to być EZT o pojemności 200 pasażerów a trójczłon mieści 160 max.
[ Dodano: 21-05-2016, 19:27 ]
Możecie mi powiedzieć co to za "klapy" po bokach opolskiego impulsa?
Gorsze jest to że nie jest ona w kolorach całego składu i psuje cały efekt.Mam nadzieje że to "zastępcze klapy" i do opolskiego trafi już z pomalowanymi klapami.Na tor doświadczalny w Żmigrodzie także jechał z tymi klapami.
A tak na marginesie-36Wea ma homologacje na polskie tory więc po co jechał do Żmigrodu?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum