To prawda brak jakiej kolwiek informacji na dworcach.
na początku roku jak w zamian szynobusu jeździł lok+wag. to podawali nawet dokładne godziny przyazdu po zmianie.A jak już puszczają teraz KKA to się boją że będą juz całkowicie opuszczałe te kursy.
Byc może potrzebują aby zwróciło im się na benzyne.
morpheo -Usunięty- Gość
Wysłany: 12-04-2008, 23:39
Gaspares napisał/a:
Ale jak już to widmo KD może jakoś ich ocuci.
Ocuci, o ile KD nie stanie się w rzeczywistości dolnośląskim DZPRem, o ile dojdzie do "usamorządowienia" PKP PR.
_________________ W Polsce nie ma nadziei na normalną kolej.....
Oddać samorządom przewozy w województwach! I będzie tak jak jest na Mazowszu.
morpheo -Usunięty- Gość
Wysłany: 13-04-2008, 10:21
Pewnie to, jak wyglądała struktura własnościowa spółki do końca 2007 r. A podejrzewam, że wykupienie wszystkich udziałów przez województwo sytuacji personalnej tam nie zmieniło.
Póki co powstanie Kolei Dolnośląskich jako odrębnego podmiotu będącego własnością województwa (lub województwa i KGHM) może stanowić pewną nadzieję na normalność na podsudeckiej w postaci ich czterech szynobusów (jak zapowiadają) na Lubin - Legnica - Kamieniec - Polanica. Jeżeli zaś KD będą jakimś mariażem z betonem PKP, czy co gorsza, staną się po prostu "usamorządowionym" DZPR, możemy o tym zapomnieć, biorąc pod uwagę obecne poczynania zakładu wobec przewozów na tej linii.
Koleje Dolnośląskie S.A. to spółka, w której Urząd Marszałkowski ma tylko 5% udziałów. Pozostałe 95% należą do KGHM (spółka-córka Pol-Miedź Trans).
Usamorządowienie PKP PR stoi pod dużym znakiem zapytania, ponieważ niektórzy samorządowcy przejrzeli wreszcie na oczy. Beton PKP chce bowiem upchnąć do samorządów najbardziej deficytowe pociągi wraz z najgorszym taborem (zdewastowane EZT), natomiast to co najlepsze zachowa dla siebie i wniesie do spółki PKP IC, która ma być sprywatyzowana. W ten sposób kilku cwaniaków z PKP i z Sejmu chce się uwłaszczyć na państwowym kolejowym majątku...
Przypominam, że ustawodawca bez zgody samorządów nie może zmusić ich do przejęcia PKP PR, bo to byłoby niezgodne z Konstytucją RP. To czy Przewozy Regionalne zostaną usamorządowione wraz z całym betonem zależy od samorządów. Brak ich zgody oznacza klapę pomysłu Wacha i jego politycznych popleczników.
Spójrzmy na samorządowe Koleje Mazowieckie. Kto jest w zarządzie tej spółki? Sekita - była prezes PKP WKD, Kuciński - były szef "Solidarności" w PR Warszawa, Sulima - były wicedyrektor w PR Warszawa. Czyli kwintesencja związkowo-dyrektorskiego betonu PKP. Administrację spółki przejętą z PR Warszawa zasiliła armia biurokratów z UM i ich pocioty.
To ładny wynik.Szkoda że tylko w tych dniach.Ale skoro PKP tak traktuje ludzi to nie ma co się dziwic!!!
Ale może wkrótce się to zminii.
Czekam na list z Urzędu--->do końca tygodnia mam dostac odpowiedź.
Gdzie obecnie jeździ nowy już Trzeci szynobus?? Nie może do nas zagoscic zamiast KKA??
Cos ruszyło przed wejsciem nowego przewoźnika KD na dworcu w Dz-owie bowiem wyremontowali wnętrze a w sobote założyli 4 kamery-> ciekawi mnie to tylko czy prawdziwe
Mam nadzieje że tak bowiem czesto głupie napisy były na tych murach!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum