To samo mieliśmy chyba okazję przeczytać tutaj też parę miesięcy temu. Powyższe dokumenty mają też datę lipiec 2014. Prawdopodobnie od tamtego momentu sprawa utknęła w martwym punkcie i nie pojawiło się chyba nic nowego.
Obecnie to już wszystko w rękach nowych członków rządu. Obecnie nam panujący rząd już zrobił co mógł dla braku wsparcia dolnośląskiego. Ale czy będzie lepiej...?
_________________ -=| Na początek infrastruktura |=-
Marciszów Górny - Krużyn to jawna kpina, przecież ta łącznica jest nieprzejezdna, a gdyby była, to na pewno zainteresowanie KD przejazdem sezonowców do Trutnova również by było.
01.06.2015 na linii 298 i w Kamiennej Górze pojawił się skład Dolkomu wraz z szynami przeznaczonymi do przebudowy torowiska. W KG tak jak Krzysiek wspomniał prawdopodobnie zastąpi się nimi częściowo zlikwidowany już rozjazd, podobnie będzie miało to miejsce na terenie dawnego posterunku odgałęźnego Krużyn w miejscu dwóch rozjazdów które również od wielu lat są nieużywane. Sugeruje to fakt iż szyny wyładowano właśnie przy tych rozjazdach.
Na chwilę obecną łącznica jest zachowana cała razem z semaforem wjazdowym na Krużyn od strony Marciszowa. Brakuje jedynie rozjazdu w Marciszowie i oczywiście urządzeń SRK. Jednak patrząc na to co opisałem w swoim poście w innym temacie zanosi się na to że wraz z likwidacją rozjazdów na Krużynie prawdopodobnie rozbiorą od razu całe torowisko łącznicy tym samym grzebiąc na amen szanse na przywrócenie tego szlaku do ruchu.
kaja805 -Usunięty- Gość
Wysłany: 06-07-2015, 11:20
W odpowiedzi na pismo PKP PLK z zamiarem likwidacji linii nr 317 i nr 336 (Gryfów-Mirsk-Świeradów Zdr.)
Uchwała gmin.Mirsk oraz pismo RM Świeradów Zdrój.
[ Dodano: 06-07-2015, 23:06 ]
Ręce opadają kiedy się coś takiego czyta, samorząd jest chętny do przejęcia a peelka oczywiście zaorać i zniszczyć !! Skopałbym kilka tyłków odebrał kilka nominacji - żenada połączona z masakrą, Dolny Śląsk już dawno stał się kolejowa pustynią dzięki decydentom z Wałbrzycha.
Ostatnie info dotyczące linii Gryfów-Mirsk-Świeradów .
W dniu dzisiejszym linia została zgłoszona do Krajowego Programu Kolejowego do 2023 roku jako projekt rezerwowy woj.dolnosląskiego.
W najbliższym czasie zostanie przeprowadzona inwentaryzacja linii.
Ostatnio zmieniony przez Flanker dnia 13-07-2015, 19:02, w całości zmieniany 1 raz
jako jesienna kiełbasa wyborcza niestety Jestem pewny, że szybciej teraz zadziałają samorządy bo moim zdaniem jako ekonomisty w tej linii tkwi wielki potencjał finansowy, niestety stara zasada, że, żeby coś zyskać to trzeba najpierw stracić ma swoje uzasadnienie, najpierw remont linii a potem zapewniam Was w połączeniu z czeskim potencjałem będą jeździć pełne pociągi. Najpierw remont. Ten kto umie liczyć ten wie, że w tej linii jest wielki interes. W piątek w Sadzie rejestrowym KRS dla Wrocłąwia Fabrycznej złożyłem dokumenty rejestrowe nowej spółki, skoro PKP PLK twierdzi, że za symboliczne 10 zł netto sprzeda bądź wydzierżawi linię kolejową to sam to sprawdzę osobiście, wystąpię do Peelki z wnioskiem o zakup lub długoletnią dzierżawę ciekawe co mi odpiszą
[ Dodano: 13-07-2015, 18:58 ]
a jeśli się ustosunkują pozytywnie to czemu w Polsce mają nie powstać linie prywatne tak jak w Szwajcarii, tylko może bym udowodnił złodziejom, że ceny odtworzenia 1 km linii to nie jest wcale 2 czy 3 miliony złotych.
Ja ostatnio tak na chłodno przemyślałem m.in. rewitalizację odc. Chojnów-Rokitki (linia 316) i wydaje mi się to coraz mniej sensowne a co gorsza wydaje mi się, że to pochłonęłoby dużo (za dużo) pieniędzy i przysporzyłoby wielu utrudnień w ruchu na odc. Węgliniec-Legnica-Wrocław. Pewnie, że chciałbym, by taka linia istniała, w końcu stosunkowo często jeżdżę do Rokitek zwłaszcza latem, ale... myślę, że są pilniejsze potrzeby w województwie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum