Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 146, 147, 148
Rozkład jazdy 2014/15
Autor Wiadomość

anas Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Wrz 2009
Skąd: kalisz

PostWysłany: 27-09-2015, 12:43    Odpowiedz z cytatem

Nie mogę zrozumieć dlaczego nic w nocy nie będzie jeździć przez Ostrów Wlkp.choć jest najszybsze połączenie w kierunku Krakowa przez Lubliniec.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sankom Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Maj 2013

PostWysłany: 27-09-2015, 19:48    Odpowiedz z cytatem

Na nic się zdaje remont linii 353 i przyspieszenie pociągów skoro TLK Mamry w kierunku Poznania nie wiadomo z jakiego powodu w Mogilnie stoi 25 minut

A w Gnieźnie kolejne 10 minut postoju. Ponad pół godziny straty. Evil or Very Mad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

empek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Wrz 2007
Skąd: JG/LBN

PostWysłany: 20-11-2015, 22:02    Odpowiedz z cytatem

Pociąg TLK "Karkonosze" w wybranych dniach kursuje przez Częstochowę, meldując się w Warszawie Centralnej o 5;07. Ale... żeby pasażerowie zmierzający do Lublina nie odczuli jakiejkolwiek zmiany na plus, zaliczą... 1,5 godzinny postój na stacji Warszawa Centralna. Mam ochotę wydłubać pomysłodawcy oczy. Tak, jakby pociąg nie mógł wyruszać ze Szklarskiej Poręby później.
Evil or Very Mad

_________________
"Myśmy się na władzę nie zamachiwali. Myśmy ino kradli"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

walbol Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Paź 2008

PostWysłany: 20-11-2015, 22:41    Odpowiedz z cytatem

Jakby wyjechał później ze Szklarskiej, to co byś zaproponował grupie do Gdyni, przełączanej na Rozewie? A jeśli i Rozewie miałoby jechać później, to grupie Uznama z Krakowa do Świnoujścia, kursującej na Rozewiu do Poznania?

Poza tym jeśli jedziesz z Jeleniej do Lublina, to czas przejazdu wynosi tyle samo, czy pociąg jedzie przez Katowice, czy przez Częstochowę. Gdzieś musi odstać ten czas i najsensowniejsze jest to właśnie w Warszawie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

empek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Wrz 2007
Skąd: JG/LBN

PostWysłany: 21-11-2015, 00:00    Odpowiedz z cytatem

To skoro wiedzą, że tak jest, to na ten czas załatwia się drugą lokomotywę i skład Rozewia oraz Karkonoszy jedzie osobno. Naprawdę żadna tęga głowa prestiżowej spółeczki na to nie wpadła?
Mają kasę, żeby bulić za 20 minutowy postój w Opolu i półtoragodzinny w stolicy, to równie dobrze, w tym przejściowym czasie, mogą puścić do/z Jeleniej jedną lokomotywę więcej.
Ale nie, wszystko, zawsze, musi odbywać się kosztem pasażera.

_________________
"Myśmy się na władzę nie zamachiwali. Myśmy ino kradli"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kolejoman2 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Gru 2010
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: 21-11-2015, 00:09    Odpowiedz z cytatem

Jeśli to zmiana z winy PLK (bo ich roboty uniemożliwiają przejazd standardową trasą) to chyba PKP IC nie buli.

_________________
Pozdr.
Grzesiek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

walbol Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Paź 2008

PostWysłany: 21-11-2015, 15:03    Odpowiedz z cytatem

empek napisał/a:
To skoro wiedzą, że tak jest, to na ten czas załatwia się drugą lokomotywę i skład Rozewia oraz Karkonoszy jedzie osobno. Naprawdę żadna tęga głowa prestiżowej spółeczki na to nie wpadła?
Mają kasę, żeby bulić za 20 minutowy postój w Opolu i półtoragodzinny w stolicy, to równie dobrze, w tym przejściowym czasie, mogą puścić do/z Jeleniej jedną lokomotywę więcej.
Ale nie, wszystko, zawsze, musi odbywać się kosztem pasażera.


To są cztery dni, a jak już wspomniałem, czas przejazdu w pełnej relacji jest taki sam, nie jest to więc niczyim kosztem w tym przypadku.
Natomiast wybór Twojej kolejnej propozycji oznaczałby odjazd z Wrocławia ok. godziny 01:30. Więc gdybyś jechał z przesiadki od strony Legnicy, Kłodzka, czy Głogowa narzekałbyś pewnie że czekasz we Wrocławiu ponad 2 godziny na dworcu w środku nocy. Nie mówiąc już o tym, że IC musiałoby uruchomić kolejną lokomotywę i drużynę do obsługi odcinka Szklarska Poręba / Jelenia Góra - Wrocław Gł. Co swoją drogą z pasażerami ze Szklarskiej Poręby do Gdyni? Oni nie mieliby przesiadki, gdybyś ze Szklarskiej wyjechał 90 minut później.

Odjazd z Dolnego Śląska bez zmian i zachowanie jednakowego odjazdu z Warszawy na Lublin (czyli najważniejsze z punktu widzenia potoków pory odjazdów) są ważniejsze niż wydłużenie postoju w Warszawie dla mimo wszystko mniejszej części pasażerów.
Przypominam, że są to tylko cztery dni, a raczej nikt nie jeździ w pełnej relacji codziennie, żeby było to aż takie uciążliwe, zwłaszcza przy niezmiennym czasie przejazdu całej relacji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 148 z 148 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 146, 147, 148
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl