Rozkładowiec, Ale to chyba konsultacje dotyczące tego, a nie przyszłego rozkładu.
Poza tym dotyczą wybrańców, pasażerowie innych linii nie mają prawa głosu odnośnie rozkładów na swoich liniach
Cytat:
Zachęcamy wszystkich mieszkańców Małopolski podróżujących koleją do przesyłania uwag dotyczących nowego rozkładu jazdy na liniach: SKA2 Kraków Gł. – Miechów – Sędziszów, SKA3 Kraków Gł. – Tarnów oraz Kraków Gł. - Tarnów – Nowy Sącz – Krynica.
Rynek Kolejowy:
"Do Urzędu Transportu Kolejowego wpłynęło 20 wniosków od PKP Intercity, które dotyczą otwartego dostępu na trasach krajowych. Obejmują one pociągi, które przewoźnik chce uruchomić od nowego rozkładu jazdy, który wejdzie w życie od 10 grudnia 2017 roku."
EN jest w taryfie ekonomicznej na terenie kraju. Poza tym z tego wynika że PIC zamierza utrzymać w taryfie ekonomicznej pociągi Praha i Porta Moravica więc jaki byłby sens robienia EN w taryfie ekspresowej. Wynika też że Varsovia będzie ponownie EIC za to EIC Gdynia - Berlin na krajowym odcinku jako IC. Comenius chyba jako EIC, Kościuszko będzie pociągiem EIC, Neptun też EIC czyli do Krakowa i Gdyni mniej pociągów ekonomicznych. Za to z uwagi na przebudowę E20 do Szczecina w kat EIC zostanie tylko Chrobry co wydaje się słuszne. Powrót EIC Odra i EIC Śnieżka na CMK.
Nie wiem czy to takie dobre, że EIC-ki Szczecin-Wawa-Szczecin zostaną zlikwidowane (chodzi o "Mewę" i "Podkowińskiego"), ponieważ w czasie przebudowy E20 EIC będzie jechać przez Gniezno czyli ok. 6godz. 15 min., a wszystkie TLK mają jechać przez Bydgoszcz 8 godz. Z resztą co tu mówić pochodzę ze Szczecina i Szczecin ma coraz gorsze połączenia z Wawą...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum