Nie łykajcie jak pelikany tych informacji i nie przywiązujcie do nich aż takiej uwagi. Przecież to dopiero projekt roczny, którego rzeczywistość w późniejszym czasie zawsze brutalnie weryfikuje. Ciekawe skąd oni nagle wezmą tyle wagonów na pociągi EIC? Co do pociągów na E20, być może nie doczytałem, ale ja nigdzie nie widzę informacji, że BWE będą na terenie kraju w taryfie IC. Jedynie BGE w niej pojedzie, co jest zresztą słuszne, bo frekwencja bywa mocno zróżnicowana, niekiedy wiatr aż hula po wagonach w środku, a bilety są nieznacznie droższe niż w TLK/IC. Poważnie sądzicie, że PKP IC tak samo z siebie zdegraduje na trasie do Poznania tyle składów EIC? Jak remontowali CMK i ekspresy jeździł po 3 godziny (i dłużej) to nic nie zrobiono z kategorią pociągów. Jedyna szansa w tym, że jest autostrada i, że pojawi się jakaś dodatkowa konkurencja między stolicą a Poznaniem.
Nie łykajcie jak pelikany tych informacji i nie przywiązujcie do nich aż takiej uwagi. Przecież to dopiero projekt roczny, którego rzeczywistość w późniejszym czasie zawsze brutalnie weryfikuje. Ciekawe skąd oni nagle wezmą tyle wagonów na pociągi EIC? Co do pociągów na E20, być może nie doczytałem, ale ja nigdzie nie widzę informacji, że BWE będą na terenie kraju w taryfie IC. Jedynie BGE w niej pojedzie, co jest zresztą słuszne, bo frekwencja bywa mocno zróżnicowana, niekiedy wiatr aż hula po wagonach w środku, a bilety są nieznacznie droższe niż w TLK/IC. Poważnie sądzicie, że PKP IC tak samo z siebie zdegraduje na trasie do Poznania tyle składów EIC?
a kto napisał że BWE będa IC, tu nic się nie zmieni te pociągi będa EIC. Co do mewy i podkowińskiego to nie chodzi o ich degradację tylko w ogóle o zawieszenie na czas remontu E20. Poza tym np. Neptun na tych wagonach co teraz jeździ może być spokojnie EIC.
Przed chwilą pierwszy raz w tym roku oplułam ze śmiechu monitor. Co mnie tak rozbawiło? Komentarze jeleniogórskich mikoli na „Rynsztoku Kolejowym”. Pozwolę je sobie tutaj zamieścić, a propos łykania jak młode pelikany.
Pociąg z Warszawy do Wiednia przez Jelenią Górę... Buhahaha !!! Szkoda, że jeszcze nie Moskwa - Nicea. Poziom mikolskiego skretynienia w Kotlinie Jeleniogórskiej już dawno przekroczył stan alarmowy. No a ten nieustający ból dupy z powodu pociągów Wrocław - Drezno zakrawa już na chorobę psychiczną. Chyba smog nad Jelenią Górą rzuca się mikolom na mózg.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
a kto napisał że BWE będa IC, tu nic się nie zmieni te pociągi będa EIC. Co do mewy i podkowińskiego to nie chodzi o ich degradację tylko w ogóle o zawieszenie na czas remontu E20. Poza tym np. Neptun na tych wagonach co teraz jeździ może być spokojnie EIC.
Wybacz, trochę źle zinterpretowałem poprzedni Twój komentarz co do EIC na E20.
Podkowiński z tego co wiem między Warszawą a Poznaniem ma być włączony do EIC 46/47 a dopiero dalej pojedzie jako osobny pociąg. Mewa natomiast faktycznie będzie zlikwidowana.
Neptun powinien zostać jako IC, tam jest bardzo mało tanich połączeń i każdy ekonomiczny pociąg jest na wagę złota.
@Noema: też mnie rozbawiły bardzo te wpisy jeleniogórskich mikoli na RK, zastanawiałem się jak trzeba być durnym aby uwierzyć w totalny,kosmiczny absurd jakim byłby Sobieski z Gdyni przez Jelenią Górę,Jakuszyce,Harrachov do Wiednia! Prawie jak kolej transsyberyjska samowar i plackarty byłyby niezbędne na takie tournee!
Podkowiński z tego co wiem między Warszawą a Poznaniem ma być włączony do EIC 46/47 a dopiero dalej pojedzie jako osobny pociąg. Mewa natomiast faktycznie będzie zlikwidowana.
Neptun powinien zostać jako IC, tam jest bardzo mało tanich połączeń i każdy ekonomiczny pociąg jest na wagę złota.
Godziny w jakich kursuje neptun i jego czas przejazdu który wlaściwie jest taki sam jak EIC/EIP gwarantuje również frekwencję w kategorii EIC.
Kolej ma być propasażerska, klient powinien mieć do wyboru zarówno tańsze jak i droższe pociągi. Neptun gwarantuje dobry komfort podróży w świetnej cenie i w przyzwoitym czasie jazdy. Biorąc pod uwagę, że konkurencja nie śpi to ja bym go zostawił w obecnej formie.
@Noema: też mnie rozbawiły bardzo te wpisy jeleniogórskich mikoli na RK, zastanawiałem się jak trzeba być durnym aby uwierzyć w totalny,kosmiczny absurd jakim byłby Sobieski z Gdyni przez Jelenią Górę,Jakuszyce,Harrachov do Wiednia!
Wiesz, Austriacy mają już dość swoich Alp, Insbrucku i Villach. O niczym innym teraz nie marzą tylko o Karkonoszach, Jeleniej Górze i Szklarskiej Porębie.
Ale, ale... Moje źródła donoszą, że będzie nowy mega wypasiony pociąg z Hong Kongu do Londynu. Na terenie Polski pociąg zatrzyma się tylko w Przemyślu, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Jeleniej Górze i Szklarskiej Porębie, przy czym na odcinku Jelenia Góra - Jakuszyce pociąg zatrzyma się na wszystkich stacjach i przystankach uzupełniając jeleniogórską SKM. Trwają jeszcze rozmowy na temat łącznika do/z Lwówka przez Marczów - nie wiadomo czy wagon z Lwówka pojedzie do Hong Kongu czy do Londynu. Jedno jest już pewne - jeleniogórscy mikole zaonanizują się na śmierć.
No, pożartowaliśmy... teraz przejdźmy do rzeczy. Tylko błagam - bez jeleniogórskiej mikologii. Bo choć śmiech to zdrowie, to jednak jest to poważne forum.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Otwarty dostęp na nowych zasadach od rozkładu 2017/2018.
– Przez najbliższe 10 miesięcy przewoźnicy kolejowi realizując połączenia komercyjne nie muszą posiadać decyzji Prezesa UTK o otwartym dostępie – poinformował na stronie Urząd Transportu Kolejowego. Wszystkie oferty wakacyjne czy sezonowe mogą być realizowane przez zamawianie tras pociągów u zarządcy infrastruktury. Decyzje w sprawie przyznania otwartego dostępu konieczne będą dopiero dla połączeń planowanych w rozkładzie jazdy 2017/2018. Po nowelizacji ustawy obowiązuje nowa procedura wydawania decyzji w sprawie otwartego dostępu.
Co do rozkładu jazdy to ustalony został już ten międzynardowy. Z ciekawostek
Chopin połączony w jeden pociąg z Silesią kursuje z Warszawy do Zebrzydowic przez CMK, Kraków, Czechowice. Katowice jako wieczorną rekompensatę dostaną Darta z Warszawy do Bielska (przyjazd przed 1 w nocy i wyjazd z Bielska o 3:59
Moravia pociąg IC relacji Katowice (odjazd 5:25) - Wiedeń, powrót na (22:35). Obecnie pociąg ten też jeździ tyle tylko, że z Bohumina więc jest to wydłużenie relacji. Można ten pociąg także traktować jako rekomensatę za nocnego Chopina
Cracovia z codziennym terminem kursowania
Porta Moravica wydłużona do/z Chebu, prowadzi wagony do Wiednia
Warszawa - Berlin pojadą 6 godzin objazdem przez Inowrocław - Rąbinek
Moskwa - Paryż i Moskwa - Berlin z Warszawy Wschodniej do Poznania będą kursować karkołomną trasą przez Iławę Główną, Toruń i Inowrocław.
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 12-03-2017, 06:56
Exsimus, A pozostałe pociągi PL-CZ bez zmian? Jak teraz pociągi będą jeździć przez Chałupki i Zebrzydowice?
W rozkładzie jazdy 2017-2018 Pogoria skrócona do relacji Katowice - Gdynia, ale to jeszcze nic, ciekawsze jest to, że spece z PKP IC zaplanowali ją na FLIRCIE, nocny pociąg jadący przez całą Polskę! Drugi taki kwiatek to nocny z Białegostoku do Wrocławia, przy czym tego zaplanowali na Darcie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum