Jak rozumieć : "W ramach oferty możliwy będzie zakup biletu jednorazowego w promocyjnej cenie 5 zł (z ważnym biletem kolejowym)"
Bez ważnego biletu kolejowego cena przejazdu z J.G. do Karpacza będzie inna
Czyli nie będzie możliwości zakupu biletu np. Wrocław - Karpacz, tylko na podstawie biletu Wrocław - Jelenia Góra będzie można zakupić bilet za 5 zł w autobusie, tak?
Żadna rewelacja. Jedyny pozytyw to powrót autobusów PKS z jeleniogórskiego dworca PKP do Karpacza (czego bardzo brakowało) i tańsze o 2 zł bilety na autobus dla posiadaczy biletów KD. Prywatni busiarze będą musieli zwinąć żagle...
Bilet weekendowy na pociąg i autobus za 50 zł w ogóle się nie opłaca, skoro bilet weekendowy na pociąg kosztuje 35 zł, a na autobus 7 zł lub 5 zł w "promocji" KD & PKS. Ciekawe, który mózg i pod wpływem czego wymyślił taką ofertę?
_________________ Gdyby głupota umiała latać, LOT miałby poważnego konkurenta w postaci PKP.
KKZ czyli stanie w korku na DW367 lub na 2741D ? Przy ładnej pogodzie nawet z Łomnicy czy Mysłakowic Śnieżkę widać a na niej tych co przyjechali wcześniej. Widać oczywiście przez lornetkę 10x30 KKZ to pomysł mieszczuchów, co to raz w roku jadą w góry.
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 12-10-2017, 00:27
Wprawdzie nie jest to typowe KKZ, tylko nawiązanie współpracy z PKS-em, ale mimo niewielkich korzyści finansowych można się z tego cieszyć. Może wypleni to busiarstwo rodem z 3 świata...
Przede wszystkim tym ujadaczom za pociągami JeleniaG - Karpacz powiem - kupcie sobie koło i pjerdniczyjcie się w czoło... Na taj trasie pociągów nie ma i NIE BĘDZIE albowiem jest to mocno nie efektywne... Kto umie liczyć ten wie... Jedynie jakieś tam ciotki czy cioteczki robią zamęt wciskając kit że pociąg to niby na powietrze jest napędzany...
Moim zdaniem w obecnej sytuacji jest to najlepsze możliwe rozwiązanie. Nie ma sensu, by KD samodzielnie uruchamiały KKZ i na siłę konkurowały z PKS-em i busiarstwem, a PKS na pewno na tej współpracy nie straci.
Na taj trasie pociągów nie ma i NIE BĘDZIE albowiem jest to mocno nie efektywne... Kto umie liczyć ten wie...
A co mnie to obchodzi czy efektywne czy nieefektywne? To jest k... forum kolejowe czy ekonomiczne?
Pociągi mają jeździć tam gdzie się da. Jeśli o mnie chodzi to opodatkowałbym każdego Polaka na niezłą sumkę, aby przywrócić ruch na wszystkich liniach, które nie zostały jeszcze zaorane.
_________________ EX "Groźny Fanatyk"
Łomża - Ostrołęka - Tłuszcz - Warszawa - Łowicz - Łódź - Ostrów Wkp - Grabów nad Prosną
żadna linia kolejowa w Polsce nie jest efektywna ekonomicznie. Czy z tego powodu zamykać wszystkie linie? Linia do Karpacza jest po prostu niezbędna i tyle.
Rozkładowiec -Usunięty- Gość
Wysłany: 14-10-2017, 23:48
Jak najbardziej zgadzam się z przedmówcą. Obecnie Karpacz stał się górskim kurortem prawie na miarę Zakopanego. A czy ktoś jest sobie w stanie wyobrazić Zakopane bez dostępu do kolei? Bzdurnym jest także tłumaczenie że dworzec w Karpaczu jest oddalony od miasta. A czy w Zakopanem pociągi dojeżdżają pod Krupówki albo do Kuźnic, lub w Krynicy pod dom zdrojowy?
Gammal, a to koło to by się bardziej Tobie przydało. Na moje oko jesteś pewnie busiarskim lobbystą pokroju @Rovera z Wadowic, któremu pociągi znacznie by obniżyły wpływy.
Prędzej czy później pociągi do Karpacza powrócą, tego możemy być pewni. Otwartą kwestią pozostaje w jaki sposób zostanie przeprowadzona rewitalizacja, czy przywrócimy stan pierwotny z przesiadką w Jeleniej Górze na SZT i vmax=40 km/h, czy sypniemy więcej grosza, by zwiększyć prędkość i wykonać elektryfikację, pozwalającą na bezpośrednią jazdę z Wrocławia EZT-ami.
raczej nie wypleni
zakupy tańszych biletów PKS na podstawie biletów KD będą stanowić raczej kilka procent sprzedawanych biletów na trasie JG-Karpacz. Dla lokalnych pasażerów cenowo nic się nie zmieni
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum