Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2, 3 ... 66, 67, 68  Następny
Rozkład jazdy 2018/2019
Autor Wiadomość

hades Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lis 2012

PostWysłany: 04-01-2018, 12:24   Rozkład jazdy 2018/2019 Odpowiedz z cytatem

Arriva RP:
Gdynia - Warszawa - Gdynia

_________________
Ech, mikole...
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pacy Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lip 2011
Skąd: Gorzów

PostWysłany: 04-01-2018, 19:24    Odpowiedz z cytatem

Ciekawe jakim taborem chcą jeździć?

_________________
2016 - 15995 km, 2017 - 12197 km, 2018 - 9460 km, 2019 - 8278 km, 2020 - 9476 km,
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jakubkrzeminski Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 20 Sie 2017

PostWysłany: 04-01-2018, 22:45    Odpowiedz z cytatem

W nowym rozkładzie jazdy będę wnioskować m.in. o pociągi:
a) EIC lub EIP Gliwice - Katowice - Warszawa około godziny 10-11 ponieważ byłoby to uzupełnienie luki kilkugodzinnej pomiędzy GOP i Warszawą. W jednym z poprzednich rozkładów jazdy był odjazd EIP z Gliwic po godzinie 10.
b) W przeciwnym kierunku nie ma takich przerw, jednakże będę wnioskować o pociąg EIC lub EIP z Warszawy do Gliwic odjeżdżający później niż o godzinie 16:45. Aktualnie po tej godzinie nie ma pociągów bezpośrednich i trzeba starać się o dogodne skomunikowania w urzędzie marszałkowskim lub czekać 25-40 minut w Katowicach.
Ciekawią mnie opinie innych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawel78 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Wrz 2015

PostWysłany: 05-01-2018, 00:32    Odpowiedz z cytatem

EIC/EIP? Nie lepiej IC/TLK? Przynajmniej taniej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Desiro2 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Mar 2011

PostWysłany: 05-01-2018, 14:00    Odpowiedz z cytatem

niezmiennie twierdzę, że wszystkie pociągi Ex/EIC powinny zostać uruchamiane w taryfie D-POSP +miejscówka za np.5-10-15 zł a nie w chorej i kosmicznej taryfie ekspresowej droższej niż pociągi w Niemczech czy w Austrii. EIC-P objąc taryfą D plus obowiązkowa miejscówka, np. za 20-30 złotych.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

BryTomWi Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Gru 2012
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 05-01-2018, 16:47    Odpowiedz z cytatem

Droższej niż pociągi w Niemczech? Ty tak poważnie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Desiro2 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Mar 2011

PostWysłany: 07-01-2018, 21:08    Odpowiedz z cytatem

Tak, ja na poważnie. Chcąc jechać ICE/IC w Niemczech można często kupić bilet w sparpreis za 19/29 euro i przejechać cały kraj z góry na dół z przyzwoitą, ekspresową prędkością. U nas można co najwyżej sobie kupić luksusowy weekendowy..i wlec się w cenie EX w tempie zwykłego pospiecha.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 08-01-2018, 00:32   

Jak najbardziej zgadzam się z Desiro2. Obecnie większość pociągów EIC od IC różnią się jedynie ceną, bo komfort podróży i czasy przejazdów są niemal identyczne. W komunikacji dalekobieżnej powinny pozostać tylko dwie taryfy - EIC jako szybkie połączenia obsługiwane Pendolino z ograniczeniem postoi do minimum (tylko w dużych aglomeracjach). Wszystko co pozostałe powinno być w tańszej kategorii IC. Można byłoby się pokusić o jeszcze jedną kategorię - TLK, które mogłyby pełnić rolę pociągów przyśpieszonych z większą ilością postoi, niższym od IC standardem podróży, z taryfą nieco niższą od IC.
Powrót do góry

BryTomWi Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Gru 2012
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 08-01-2018, 11:12    Odpowiedz z cytatem

Tak, można kupić ICE za 29 EUR plus miejscówka 4,50. Jest to możliwe oczywiście kupując bilet dużo wcześniej. Natomiast bilety na wiele popularnych pociągów, nawet kupując dużo wcześniej, potrafią kosztować nawet powyżej 100 euro (DSS się kłania). Dlatego też uważam, że stwierdzenie o "kosmicznej taryfie ekspresowej droższej niż pociągi w Niemczech" jest lekkim przekłamaniem.

Przepraszam za offtop.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

hades Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lis 2012

PostWysłany: 08-01-2018, 11:46    Odpowiedz z cytatem

PKP Intercity:
Rozkłady jazdy EIP,EIC,EN

_________________
Ech, mikole...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kolejoman2 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Gru 2010
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: 08-01-2018, 18:14    Odpowiedz z cytatem

EN METROPOL Budapeszt-Berlin przez Chałupki, Kędzierzyn, Wrocław, ZG, Rzepin. Shocked

Nie żebym miał coś przeciwko, ale uwierzę jak zobaczę go w peronach kędzierzyńskiej stacji. Razz

_________________
Pozdr.
Grzesiek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

krzychu12231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Lip 2009
Skąd: Poznań

PostWysłany: 08-01-2018, 20:16    Odpowiedz z cytatem

4 pary EIC na trasie Zielona Góra - Warszawa (co prawda od rozkładu 2019/2020) zupełnie nierealne Wink wydaje mi się, że IC "zaklepuje" sobie trasy i godziny na wszelki wypadek bo sami nie wiedzą co będzie po wejściu IV pakietu kolejowego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 11-01-2018, 17:31   Rozkład jazdy 2018/2019 Odpowiedz z cytatem

Arriva chce z Gdyni do Warszawy jechać w czasie Pendolino.

Na pewno połączenia Arrivy Warszawa – Gdynia nie będą obsługiwane Pendolino. Ale czas przejazdu będzie dokładnie taki sam. Około 3 godzin i 15 minut. Szykuje się zatem konkurencja dla PKP Intercity, tym bardziej, że godziny odjazdu zaproponowane przez Arrivę wydają się całkiem atrakcyjne. Wyjazd z Gdyni o godzinie 5:57 i przyjazd na Centralny o 9:14. W drogę powrotną pociąg Arrivy miałby wyjeżdżać o 16:53 i dotrzeć do Gdyni o 20:09. Kwestią otwartą pozostaje natomiast cena biletu. Tej nie znamy. Jeżeli będzie ona atrakcyjna to Arriva ma szansę na sukces.

Według wstępnych informacji miałoby ono ruszyć już 10 grudnia 2018 roku.

Więcej:
http://inforail.pl/arriva-chce-z-gdyni-do-warszawy-jechac-w-czasie-pendolino_more_101834.html

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Exsimus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2009
Skąd: Silesia

PostWysłany: 12-01-2018, 10:40    Odpowiedz z cytatem

A czemu nikt jeszcze nie napisał o połączeniu relacji Moravi i Pogorii Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

krzychu12231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Lip 2009
Skąd: Poznań

PostWysłany: 13-01-2018, 01:03    Odpowiedz z cytatem

Owszem, konkurencja na rynku połączeń komercyjnych powinna pozytywnie wpłynąć na kieszenie pasażerów. Ale z drugiej strony zdecydowanie wolałbym, gdyby to był prywatny przewoźnik, a nie spółka córka niemieckiego przewoźnika narodowego. Osobiście wspierać Niemców nie zamierzam, więc z usług Arrivy nie skorzystam i zostanę zdecydowanie przy naszym PKP IC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 68 Idź do strony 1, 2, 3 ... 66, 67, 68  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl