Jechałem niedawno pociągiem na tej trasie. I od razu wiedziałem kiedy przekroczyłem granicę. Gładko i szybko, nagle wolno i po wybojach i po chwili znów gładko i szybko
Rzeczywiście, nic na tej linii nie jest robione przez IZ Wałbrzych. Jej stan jest pożałowania godny.
_________________ Manipulacja w najczystszej postaci
Przez Porajów pociąg jedzie całe 30 km/h, zrobili nawet ostatnio porządek ze skrajnią.
podjazdy -Usunięty- Gość
Wysłany: 10-03-2018, 00:31
Jacek228 napisał/a:
Przez Porajów pociąg jedzie całe 30 km/h, zrobili nawet ostatnio porządek ze skrajnią.
TGV z Paryża do Dijon też przez kawałek jechał 30 km/h. Czasami odnoszę wrażenie, że większym problemem w naszym kraju jest regionalizacja i związana z tym alokacja środków finansowych, niż rzeczywiste problemy techniczne na trasach kolejowych.
Jak PKP PLK nie widzi tam przystanku kolejowego to po co mają linię kolejową remontować. Niemcy z Czechami do Wałbrzycha złożą pismo, ponieważ im ten fragment linii po stronie polskiej jest potrzebny i dopiero wtedy wyremontują. Na razie się na to nie zapowiada.
Żeby się PLK to opłacało to by trzeba wybudować linię kolejową Porajów-Bogatynia. Oczywiście to się nie stanie.
Ten fragment mógłby spowodować trasę (Warszawa) - Wrocław - Legnica - Zgorzelec - Bogatynia - Porajów - (Żytawa/Liberec). PKP i PLK jednak o takim rozwiązaniu nie pomyślało. A szkoda.
Krzewina Zgorzelecka: Prace torowe umożliwią dojazd do kopalni w Bogatyni
Do końca lipca potrwają roboty torowe w rejonie stacji Krzewina Zgorzelecka. PKP PLK prowadzi je etapami, by umożliwić obsługę kopalni węgla brunatnego w Bogatyni. W związku z inwestycją czasowo wstrzymany jest ruch pociągów tranzytowych łączących Goerlitz z Żytawą.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum