Od września w końcu ma rozpocząć się długo wyczekiwana modernizacja odcinka Kędzierzyn-Opole. Potwierdza to rozkład jazdy, z którego zabrali wszystko dalekobieżne co się tylko dało (UZNAM przez Strzelce, PRZEMYŚLANIN przez Strzelce bez postoju, pozostał tylko HALNY, SZYNDZIELNIA i KARPATY), a rozkład regio też masakrycznie rozwalony (np. 2 pociągi w odstępie 10-15 minut a później długa dziura).
Polregio znów dało ciała nie informując o remoncie estakady w Gorzowie i znów na trasie Krzyż-Kostrzyn pojawiły się osoby jadące na Woodstock które nic nie wiedziały o remoncie.Całe szczęście był to poranny skład w którym jakoś się pomieścili,chociaż kierowca autobusu w Santoku z początku nie chciał ich wpuścić.Żadnej informacji na stronach Polregio nie ma o remoncie ale o dodatkowych pociągach z/do Gorzowa są.Kocioł to może być z powrotem,bo do Gorzowa jakoś się dojedzie a później co- kilkaset osób kom.zastępczą do Santoka?
Od połowy października kolejne objazdy do Olsztyna przez Iławę, teraz jeszcze dodatkowo Gdynia-Olsztyn, niestety bez postojów w Ostródzie. Na portalpasazera.pl jest już od wczoraj zaktualizowany srjp.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Od połowy października kolejne objazdy do Olsztyna przez Iławę, teraz jeszcze dodatkowo Gdynia-Olsztyn, niestety bez postojów w Ostródzie. Na portalpasazera.pl jest już od wczoraj zaktualizowany srjp.
Co ciekawe Sienkiewicz nadal jako IC. Nie wyszła PLK tabela 100 do Warszawy, Kraków gdzieś się przesunął i nie ma odjazdów, ale skoro się chciało pokazać objazdy regio Kielce - Żelisławice - Włoszczowa Północ - Katowice.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Bolki-Sztygary i Morcinki przez jakiś czas ze zmianą w czoła w Częstochowie Stradom z jakiego powodu?
Pewnie brak możliwości technicznych zmieszczenia pociągów na odcinku Zawiercie – Knapówka.
To tylko po raz kolejny potwierdza niedorzeczność realizowania połączeń w relacji WROCŁAW – Opole - Kielce- Radom – (LUBLIN po modernizacji) przez Katowice, zamiast naturalną, prostą, szybką trasą przez Lubliniec Częstochowę Stradom. Jak przez okres całej Komuny i przez całe lata 90-te Kielce do Wrocławia bujały się od Lublińca dookoła przez Kluczbork Oleśnicę, zamiast jechać szybko przez Opole, tak teraz PIC trzyma się kurczowo trasy przez Katowice, zamiast korzystać z dobrodziejstw wyremontowanej linii koniecpolskiej. Nie jestem zwolennikiem teorii spiskowych, ale stopień kolejarskich absurdów, które jakoś dziwnie dotyczą w Polsce TYLKO KIELC (jakoś innych miast nie) wskazuje jednoznacznie, że to chyba jakaś forma zemsty za słynny pogrom.
Przeglądam tabele od września i jak to jest, że pociągi IC mają ZKA na odcinku Świdwin - Runowo Pomorskie a pociągi Polregio jadą bez komunikacji zastępczej. Czym to jest spowodowane?
Korekta rozkładu jazdy pociągów Kolei Mazowieckich zacznie obowiązywać 2 września i jest związana z pracami modernizacyjnymi prowadzonymi przez PKP Polskie Linie Kolejowe. Zmiana rozkładu jazdy będzie obowiązywać do 20 października.
Duże zmiany w rozkładzie PKP Intercity od 2 września.
W niedzielę 2 września wchodzi w życie kolejna korekta rozkładu jazdy. Będzie obowiązywać do 20 października. PKP Intercity podsumowało zmiany w swojej ofercie.
Od 2 września pasażerowie będą mogli ponownie skorzystać z pociągów IC Barbakan i IC Włókniarz, które były zawieszone w czasie wakacji ze względu na prace modernizacyjne na linii kolejowej. IC Barbakan rel. Kraków – Szczecin/Świnoujście do 20 września będzie kursować trasą okrężną na odcinku Poznań – Łódź (przez Gniezno, Zamków, Kutno i Zgierz), natomiast w okresie 21 września – 20 października od Zduńskiej Woli pojedzie przez Częstochowę Stradom i Koniecpol.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum