Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Reklamacja w PKP Intercity
Autor Wiadomość

marcinmmz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Gru 2012

PostWysłany: 03-12-2012, 00:33   Reklamacja w PKP Intercity Odpowiedz z cytatem

Witam,

Jestem nowy na forum i chciałbym uzyskać pewne informacje. Złożyłem reklamację w PKP Intercity wysyłając skany biletów. Dostałem maila żeby wysłać pocztą oryginały, czy to konieczne? A oto zaistniała sytuacja, może kogoś zainteresuje:

Na stronie internetowej spółki ''Koleje Mazowieckie'' została opublikowana informacja o honorowaniu "biletu lotniskowego" w pociągu TLK 51104 „Ukiel” na odcinku Modlin – Warszawa Zachodnia w terminie 19.11-08.12.2012 roku. http://www.mazowieckie.com.pl/strefa-podroznych/aktualnosci/honorowanie-biletow-lotniskowych-w-pociagu-tlk.html

Wczoraj tj. 26.11.2012r kupiłem 2 "bilety lotniskowe" na pociąg 51104"Ukiel" ze stacji Modlin do Warszawy Centralnej. Podczas kontroli biletów na podanej trasie konduktor o numerze 11522 stwierdził, że cyt. "bilety Kolei Mazowieckich są nie ważne w pociągach TLK" i zażądał wykupienia! biletu na trasie Modlin-Warszawa Centralna pod groźbą wystawienia mandatu za brak ważnego biletu! Co więcej, nie chciał sprzedać biletu do stacji Legionowo pomimo faktu, iż pociąg ten na owej stacji się zatrzymuje a ja chciałem tam wysiąść! Próby przekonania konduktora- pomimo odwołań do konkretnych informacji i wskazania miejsca ich udostępnienia- nie przyniosły żadnego efektu. Również kierownik stwierdził, że Pan 11522(niestety konduktor posiada tylko nr identyfikacyjny) ma rację i zażądał wykupienia biletu. W dodatku odmówił podania własnego numeru służbowego na moją prośbę.

Jak już wspomniałem, reklamacja została złożona, zastanawiam się tylko czy muszę wysłać oryginały.

Pozdrawiam,
Marcin
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

BartekD1986 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Paź 2012

PostWysłany: 03-12-2012, 04:18    Odpowiedz z cytatem

tak, musisz wysłać oryginały biletów z jednej prostej przyczyny: skany możesz wysłać również do mnie "po koleżeńsku" a także do setek innych kolegów i na ich podstawie możecie się domagać rekompensaty. Bilety nie są imienne, więc w efekcie jak przewoźnik ma rozpoznać kto był ich właścicielem? A oryginał jest jeden. Jeżeli nie jesteś przekonany co do uczciwości przewoźnika wyślij je "poleconym za potwierdzeniem odbioru".
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

marcinmmz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Gru 2012

PostWysłany: 03-12-2012, 11:29    Odpowiedz z cytatem

Kilka reklamacji na ten sam bilet chyba nie przejdzie, wyraźnie jest na nim widoczna data czy numer biletu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

endrju Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Maj 2011
Skąd: Chełm

PostWysłany: 03-12-2012, 16:01    Odpowiedz z cytatem

Wyślij oryginały biletów najlepiej zwykłym listem poleconym i dołącz do niego pisemko, że wysyłasz na wyraźną prośbę PKP Intercity (możesz podać sygnaturę pisma które do Ciebie IC przysłało) i prosisz dodatkowo o zwrot tych x zł z tytułu kosztów dostarczenia oryginałów biletów. Zwykle działa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Skolmi Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Mar 2012

PostWysłany: 03-12-2012, 19:03    Odpowiedz z cytatem

Ja przy reklamacji (ale nie korespondencyjnie, tylko w BOK'u), powiedziałem, że muszę mieć oryginały, bo rozliczam delegację (tak faktycznie było) i sobie skserowali.

To przewoźnika biznes, żeby miał porządek w papierach i nie wypłacił dwa razy za to samo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 20-01-2021, 21:56    Odpowiedz z cytatem

Zima znów zaskoczyła kolejarzy. PKP Intercity zamiast Pendolino wysyłała zwykłe pociągi.

W ostatnich dniach podróżni, którzy zakupili bilety na podróż Pendolino często zmuszeni byli podróżować składem niższej klasy. Przedstawiciele PKP Intercity zapewniają, że każdemu przysługuje prawo do złożenia indywidualnej reklamacji.

Więcej:

https://next.gazeta.pl/next/7,151003,26704011,zima-znow-zaskoczyla-kolejarzy-pkp-intercity-zamiast-pendolino.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl