Pabianice
- IC ASNYK Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- IC BACZYŃSKI Białystok - Wrocław Główny
- IC DĄBROWSKA Białystok - Wrocław Główny
- IC KONOPNICKA Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- IC KOZIOŁEK Poznań Główny - Lublin Główny
- IC ŁUŻYCE Zgorzelec - Warszawa Wschodnia
- IC SŁOWACKI Ełk - Wrocław Główny
- IC WŁÓKNIARZ Łódź Fabryczna - Szczecin Główny
Z Łodzi do Radomia wciąż z przesiadką w Drzewicy. Nowy rozkład bez rewolucji
Choć samorządy regionalne z Łodzi i Warszawy zapowiadały zacieśnianie współpracy przy organizacji połączeń kolejowych, w przyszłorocznym rozkładzie jazdy na styku regionów nie dojdzie do większych zmian. Wciąż z przesiadką w Drzewicy realizowana będzie znakomita większość kursów na linii nr 22 łączącej Tomaszów Mazowiecki z Radomiem. UMWŁ będzie też nadal finansować w całości połączenia z Łodzi do Warszawy.
Jeśli wierzyć Gazecie Olsztyńskiej będzie to dla regionu rewolucja! Lecz spójrzcie nieco poniżej artykułu - nikt nie dodał komentarza. Straszne że ludzi nic a nic taki fakt nie obchodzi
Jeśli wierzyć Gazecie Olsztyńskiej będzie to dla regionu rewolucja! Lecz spójrzcie nieco poniżej artykułu - nikt nie dodał komentarza. Straszne że ludzi nic a nic taki fakt nie obchodzi
Dzieje się tak, ponieważ nikt nie ma zaufania do Urzędu Marszałkowskiego odnośnie zbiorowego transportu publicznego. Już niejeden raz opowiadali bajki.
[ Dodano: 18-07-2023, 10:08 ]
Dziwne że jeszcze nikt nie podesłał do administracji projektu rozkładu jazdy dla pociągów Intercity?
Jeśli wierzyć Gazecie Olsztyńskiej będzie to dla regionu rewolucja! Lecz spójrzcie nieco poniżej artykułu - nikt nie dodał komentarza. Straszne że ludzi nic a nic taki fakt nie obchodzi
Obchodzi ludzi i to bardzo, ale na stronie Gazety Olsztyńskiej nikt nie komentuje bo by komentować trzeba założyć konto i logować się.
Ale jak zwykle woj warm-maz nie popisało się.
Łatwiej przejechać pociągiem granicę państwa niż województwa. Powinni wywalić tego marszałka województwa...
Patrzę na tą rewolucję z przymrużeniem oka. Bardziej prawo bytu miało by połączenie Szczytno-Ostrołęka, gdyż w kierunku Olsztyna trzeba by było zmieniać czoło pociągu i przez to dodatkowy postój. Lepiej skomunikować z pociągami Ełk-Olsztyn z przedłużeniem np. do Braniewa.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum