Powinni puścić IC:
Ok. 10:30 Kudowa-Zdrój - Kraków Główny przez: Klodzko, Kamieniec Ząbkowicki, Nysę, Prudnik, Gliwice, Katowice
Ok. 14:30 Kudowa-Zdrój - Warszawa Wschodnia przez Klodzko, Kamieniec Ząbkowicki, Nysę, Opole
Ok. 20:30 Kudowa-Zdrój - Gdynia Główna przez Klodzko, Kamieniec Ząbkowicki, Wrocław, Poznań, Bydgoszcz
Ok. 07:00 Międzylesie (Praga) - Warszawa Wschodnia przez Klodzko, Kamieniec Ząbkowicki, Wrocław, Opole
Ok. 22:00 Międzylesie (Praga) - Berlin przez Kamieniec Ząbkowicki, Wrocław, Zielona Góra
Ok 03:30 Kraków Główny - Kudowa-Zdrój przez Katowice, Gliwice, Prudnik, Nysę, Kamieniec Ząbkowicki, Klodzko
Ok: 08:00 Warszawa Wschodnia - Kudowa-Zdrój przez Opole, Nysę, Kamieniec Ząbkowicki, Klodzko
Ok 12:30 z Gdynia Główna - Kudowa-Zdrój przez Bydgoszcz, Poznań, Wrocław, Kamieniec Ząbkowicki, Klodzko
18:30 Warszawa Wschodnia - Miedzylesie (Praga) przez Opole, Wrocław, Kamieniec Ząbkowicki, Klodzko
21:30 Berlin - Międzylesie (Praga) przez Zielona Góra, Wrocław, Kamieniec Ząbkowicki, Klodzko
PR:
06:30 Kamieniec Ząbkowicki - Nysa 07:20 przez Paczków
07:45 Ząbkowice Śląskie - Nysa 08:45 przez Kamieniec Ząbkowicki, Paczków
09:20 Ząbkowice Śląskie - Opole Główne 11:20
11:30 Kamieniec Ząbkowicki - Katowice 14:30 przez Paczków, Nysę, Prudnik, Gliwice
13:30 Kamieniec Ząbkowicki - Nysa 14:20 przez Paczków
15:30 Kamieniec Ząbkowicki - Opole Główne 17:20 przez Paczków, Nysę, Szydłów
17:30 Kamieniec Ząbkowicki - Kędzierzyn Koźle 20:00
19:30 Kamieniec Ząbkowicki - Nysa 20:20
1:30 IC Uznam
4:30 IC Wetlina
5:30 IC Lech
6:30 IC Chrobry
7:00 IC Zielonogórzanin
8:00 IC Warta przez Gniezno,Inowrocław
8:30 EIC Warsowia
9:30 IC Mewa
11:30 EIC Sprewa
13:30 IC Podlasiak/Latarnik
15:30 EIC Odra
16:30 EIC Paderewski
17:30 IC Czartoryski
18:30 EIC Wisła
19:30 IC Gałczyński
20:30 EIC Berolinum
Warszawa - Poznań
2:30 IC Uznam
7:30 EIC Berolinum
8:30 IC Gałczyński
9:30 EIC Wisła
10:30 EIC Paderewski
11:30 IC Czartoryski
12:30 EIC Odra
14:30 IC Podlasiak/Latarnik
15:30 EIC Sprewa
17:30 EIC Lech
18:30 IC Mewa
19:30 EIC Warsowia
20:00 IC Warta
21:00 EIC Chrobry
22:30 IC Zielonogórzanin
23:30 IC Wetlina
Poznań - Wrocław
1:30 IC Rozewie
5:30 IC Siemiradzki
6:30 IC Szklarka -1
7:30 IC Halny
8:30 IC Koziołek
9:30 IC Piast
10:30 IC Szkuner
11:30 IC Jeziorak
12:30 IC Pomorzanin
13:30 IC Artus
14:30 IC Malczewski
15:30 IC Heweliusz
16:30 IC Barnim
17:30 IC Mamry
18:30 IC Czcibór -2
19:30 IC Mieszko
21:00 IC Pobożny
22:30 IC Przemyślanin
Wrocław - Poznań
2:30 IC Rozewie
5:00 IC Przemyślanin
7:00 IC Pobożny
8:00 IC Mieszko
9:00 IC Czcibór -2
10:30 IC Mamry
11:30 IC Barnim
12:30 IC Heweliusz
13:30 IC Malczewski
15:00 IC Artus
16:00 IC Piast
17:00 IC Szkuner
18:00 IC Jeziorak
19:00 IC Pomorzanin
20:00 IC Koziołek
21:00 IC Halny
21:30 IC Szklarka -1
22:30 IC Siemiradzki
Poznań - Szczecin
5:00 IC Przemyślanin
6:00 IC Podhalanin -3
7:00 IC Pobożny
7:30 IC Włókniarz
8:30 IC Gałczyński
9:30 EIC Błękitna Fala -2
11:30 IC Barnim
12:30 IC Barbakan
13:30 IC Spodek
14:30 IC Podlasiak/Latarnik
16:30 IC Wybicki
17:30 IC Portowiec
18:30 IC Mewa
19:30 IC Magnolia przez Rzepin,Kostrzyn
20:00 IC Koziołek
21:00 EIC Chrobry
Szczecin - Poznań
6:30 EIC Chrobry
8:30 IC Koziołek
9:00 IC Magnolia
9:30 IC Mewa
11:30 IC Wybicki
12:00 IC Portowiec
13:30 IC Podlasiak/Latarnik
15:00 IC Spodek
16:00 IC Barbakan
16:30 IC Barnim
18:30 EIC Błękitna Fala
19:30 IC Gałczyński
20:00 IC Włókniarz
21:00 IC Pobożny
22:00 IC Podhalanin
22:30 IC Przemyślanin
Szczecin Gł. - Poznań Gł:
4:30 EIC CHROBRY Szczecin Główny - Warszawa Wschodnia
5:45 IC GROTTEGR Szczecin Główny - Kraków Główny
6:30 IC OSTERWA Szczecin Główny - Przemyśl Główny/Jelenia Góra
7:30 TLK GOMBROWICZ Świnoujście - Przemyśl Główny
9:00 IC WYBICKI Świnoujście - Kraków Płaszów
10:00 IC PODLASIAK Szczecin Główny - Suwałki
11:00 IC MEWA Szczecin Główny - Lublin Główny (p. Jarocin, Łódź, Warszawa) (FLIRT3)
12:00 IC PORTOWIEC Szczecin Główny - Kraków Główny (p. Konin, Łowicz, Łódź, Katowice) (FLIRT3)
13:00 IC BARNIM Świnoujście - Kraków Główny
14:00 IC GAŁCZYŃSKI Szczecin Główny - Lublin Główny
14:30 TLK MAGNOLIA Szczecin Główny - Katowice
16:00 EIC SEDINA Świnoujście - Poznań Główny/Warszawa Wschodnia
17:00 IC WŁÓKNIARZ Szczecin Główny - Łódź Fabryczna
18:00 TLK ORKAN Świnoujście - Poznań Główny
19:00 TLK PODHALANIN Szczecin Główny - Zakopane
19:30 IC PRZEMYŚLANIN Świnoujście - Przemyśl Główny
22:00 TLK UZNAM/ROZEWIE Świnoujście - Warszawa Wschodnia/Szklarska Poręba Górna
Szczecin Gł - Wrocław Gł. (p. Kostrzyn, Rzepin, Legnica):
5:00 IC MEHOFFER Szczecin Główny - Przemyśl Główny (p. Częstochowa Stradom)
8:00 IC WYCZÓŁKOWSKI Szczecin Główny - Lublin Główny
10:00 IC CHEŁMOŃSKI Szczecin Główny - Kraków Główny (p. Katowice)
11:30 TLK KLIMCZOK Świnoujście - Bielsko-Biała Główna (p. Katowice)
15:30 IC ZEFIR Kołobrzeg/Świnoujście - Kraków Główny
Szczecin Gł - Piła Gł (p. Stargard, Wałcz):
6:00 TLK SAN Szczecin Główny - Przemyśl Główny
10:00 TLK STASZIC Szczecin Główny - Warszawa Wschodnia
Szczecin Gł - Gdynia Gł:
4:00 IC STAŃCZYK Szczecin Główny - Olsztyn Główny
6:00 IC GRYF Szczecin Główny - Olsztyn Główny
8:00 TLK NIEGOCIN Szczecin Główny - Białystok (p. Gryfice, Kołobrzeg)
10:00 IC RYBAK Szczecin Główny - Białystok
12:00 IC BRYZA Szczecin Główny - Olsztyn Główny (p. Białogard, Kołobrzeg)
15:00 IC ŻUŁAWY Szczecin Główny - Olsztyn Główny
18:00 TLK ALBATROS Szczecin Główny - Białystok/Warszawa Zachodnia (p. Białogard, Kołobrzeg)
Moim skromnym zdaniem rozkład Wrocław - Kraków oraz Kraków - Wrocław powinien wyglądać mniej więcej tak:
02:25 p. Katowice nocny
05:25 p. Katowice
06:25 p. Katowice szybki
07:25 p. Katowice
08:25 p. Częstochowę
09:25 p. Katowice
10:25 p. Katowice szybki
11:25 p. Katowice
12:25 p. Częstochowę
13:25 p. Katowice
14:25 p. Katowice szybki
15:25 p. Katowice
16:25 p. Częstochowę
17:25 p. Katowice
18:25 p. Katowice szybki
19:25 p. Katowice
23:25 p. Katowice nocny
To raptem 3 pociągi więcej niż obecnie, w tym 2 więcej przez Częstochowę.
Wrocław - Kraków:
02:25 IC PRZEMYŚLANIN p. Katowice nocny
05:25 IC KOSSAK p. Katowice
06:25 IC WYSPIAŃSKI Zgorzelec - Przemyśl Główny (p. Katowice) szybki
07:25 IC ŚLĄZAK (p. Katowice)
08:25 IC SIEMIRADZKI do Krakowa (p. Częstochowę)
09:25 IC MEHOFFER (p. Katowice)
10:25 IC MALCZEWSKI (p. Katowice szybki)
11:25 IC HETMAN (p. Katowice)
12:25 IC DOLNOŚLĄZAK do Przemyśla (p. Częstochowę)
13:25 IC WIKING Świnoujście - Kraków Główny (p. Katowice)
14:25 IC WAWEL (p. Katowice) szybki
15:25 TLK ARTUS do Przemyśla (p. Katowice)
16:25 IC MATEJKO Wrocław Główny - Przemyśl Główny (p. Częstochowę)
17:25 IC PIAST Gdynia Główna - Kraków Główny (p. Katowice)
18:25 IC KRAKOWIANKA do Krakowa (p. Katowice) szybki
19:25 IC CHEŁMOŃSKI (p. Katowice)
20:25 IC GWAREK do Krakowa (p. Katowice)
23:25 TLK POGÓRZE (p. Katowice) nocny
EIC BAŁTYK ZGORZELEC - Węgliniec - Bolesławiec - Legnica - Wrocław Główny - Leszno - Poznań Główny - Bydgoszcz Główna - Gdańsk Główny - GDYNIA GŁÓWNA
EIC ORKAN OPOLE GŁÓWNE - Wrocław Główny - Leszno - Poznań Główny - Piła Główna - Szczecinek - Białogard - KOŁOBRZEG
EN BOHEMIA PRAHA HL.N. - Pardubice hl.n. - Ústí nad Orlicí - Kłodzko Miasto - Wrocław Gł. - Poznań Główny - Bydgoszcz Główna - Gdańsk Główny - GDYNIA GŁÓWNA
EIC PIAST GDYNIA GŁÓWNA - Gdańsk Główny - Tczew - Bydgoszcz Główna - Poznań Główny - Leszno - Wrocław Główny - Opole Główne - Gliwice - Katowice - Kraków Główny - Tarnów - Rzeszów Główny - PRZEMYŚL GŁÓWNY
EIC ŚNIEŻKA | SZKLARSKA PORĘBA GÓRNA / KARPACZ - Jelenia Góra - Sędzisław - Wałbrzych Miasto - Świebodzice - Jaworzyna Śląska - Wrocław Główny - Opole Główne - Częstochowa Stradom - Warszawa Zachodnia - Warszawa Centralna - WARSZAWA WSCHODNIA
TLK SUDETY | JELENIA GÓRA - Janowice Wielkie - Marciszów - Bolków - Roztoka - Strzegom Miasto - Strzegom - Jaworzyna Śląska - Wrocław Główny - Oleśnica Rataje - Ostrów Wielkopolski - Kalisz - Sieradz - Zduńska Wola - Łask - Pabianice - Łódź Chojny - Łódź Widzew - Koluszki - Skierniewice - Warszawa Zachodnia - Warszawa Centralna - WARSZAWA WSCHODNIA
IC KAMIEŃCZYK | SZKLARSKA PORĘBA GÓRNA - Szklarska Poręba Średnia - Szklarska Poręba Dolna - Piechowice - Jelenia Góra Cieplice - Jelenia Góra - Janowice Wielkie - Sędzisław - Wałbrzych Główny - Wałbrzych Miasto - Świebodzice - Jaworzyna Śląska - Wrocław Główny - Wrocław Mikołajów - Oborniki Śląskie - Żmigród - Rawicz - Leszno - Kościan - Poznań Główny - Gniezno - Inowrocław - TORUŃ GŁÓWNY
TLK ŁOMNICA | JELENIA GÓRA - Janowice Wielkie - Sędzisław - Wałbrzych Główny - Wałbrzych Miasto - Świebodzice - Jaworzyna Śląska - Wrocław Główny - Oława - Brzeg - Opole Główne - Gogolin - Zdzieszowice - Kędzierzyn Koźle - Gliwice - Zabrze - KATOWICE
Składy ED74 można byłoby wykorzystać do obsługi nowych połączeń na trasie Wrocław - Krotoszyn - Jarocin - Września - Gniezno - Bydgoszcz - Gdynia. Są dostosowane do prędkości 160 km/h, na odcinku Gniezno - Gdynia można odcinkowo w większości tyle jechać. Remont torów na odcinku Jarocin - Koźmin Wielkopolski jest już prawie na ukończeniu, od Wrocławia do Gniezna można w większości jechać z prędkością 120 km/h. Dwie pary pociągów mogłyby kursować codziennie na tej trasie.
Pominięcie Poznania w takiej sytuacji mało prawdopodobne.
Ja bym w sumie to widział teraz taki rozkład jazdy (skoro ten temat mi się nawinął)
Do Warszawy przez Konin co godzinę + co 4 godziny dodatkowy pociąg natomiast przez Gniezno co 4 godziny.
Dla przykładu
03:30 - Nocny Uznam do Lublina/Białegostoku
4:30 - Bieda ekonomiczny Warta
5:30 - Wysoki Lech
6:00 - Eko Zielonogórzanin z Zielonej przez Gniezno
6:30 - Wysoki Chrobry
7:30 - Wysoki Krzywousty z Zielonej
8:00 - Średni Lubuszanin z Gorzowa do Lublina (stoi we Wrześni lub w Koninie)
8:30 - BWE do Wilna
9:30 - Średnia Mewa Szczecin - Warszawa
10:00 - Eko Gombrowicz z Wrocławia Żagania i Żar przez Gniezno.
10:30 - BWE
11:30 - Średnia Sedina Świnoujście - Warszawa
12:00 - Średni Kiliński z Gorzowa do Białegostoku
12:30 - BWE do Mińska / EN Transeuropa Paryż - Moskwa
13:30 - Średni Podlasiak Szczecin Główny/Świnoujście - Giżycko/Suwałki
14:00 - Eko Dionizos z Zielonej przez Gniezno
14:30 - BWE
15:30 - Średni Górski Kostrzyn - Rzeszów
16:00 - Wysoki Błękitna Fala Świnoujście/Szczecin - Warszawa
16:30 - BWE do Wilna
17:30 - Wysoki Strzelecki Świnoujście - Warszawa
18:00 - Eko Paderewski z Zielonej do Białegostoku
18:30 - BWE do Brześcia
19:30 - Średni Gałczyński
20:30 - BWE
22:30 - EN Berlin - Moskwa
Podobnie dla innych tras Wrocław - Poznań co 1h gdzie pociągi dzielone na Kołobrzeg/Koszalin oraz Gdynię oraz Kluczbork - Poznań co 2h dzielone na Kołobrzeg i Szczecin.
Te z Łodzi tylko do Szczecina co 2h
Z Zielonej Góry to co 1h z czego co 2h do Warszawy oraz Gdyni oraz co 2h do Olsztyna
Pisząc o połączeniach do Moskwy/Mińska/Brześcia zdajesz się zapominać, co się wokół Ciebie dzieje. Do Wilna pojedziesz pociągiem wtedy, gdy Baltica będzie gotowa, czyli za jakieś 10 lat.
InterJet, wojna na Ukrainie wiecznie trwać nie będzie. Prędzej czy później UE z Niemcami na czele przeprosi się z Rosją i wznowią interesy. Tylko zoologicznie rusofobiczna Polska jak zwykle zostanie z niczym.
_________________ Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Pewnie wiecznie trwać nie będzie, ale przez najbliższe 10 lat cyrk za wschodnią granicą gwarantowany, więc pisanie o pociągu do Moskwy, jest takim samym fantazjowaniem, jakby pisać o połączeniu do Teheranu.
Auderman, jeździły pociągi co omijały Poznań. Jeden dzienny, drugi nocny. Jeździłem i frekwencja była wysoka. Można stworzyć dobry takt z Wrocławia do Gdyni, nie wszystko trzeba pchać przez Poznań co godzinę w kierunku Gdyni, gdzie jadą już inne pociągi w kierunku Kołobrzegu, Słupska i Szczecina w tym czasie z Wrocławia na Poznań.
Pewnie wiecznie trwać nie będzie, ale przez najbliższe 10 lat cyrk za wschodnią granicą gwarantowany, więc pisanie o pociągu do Moskwy, jest takim samym fantazjowaniem, jakby pisać o połączeniu do Teheranu.
No jakby ten cały temat to nie było fantazjowanie na temat rozkładu jazdy.
Z resztą prawda jest taka że jedynym problemem z takimi połączeniami to była inna rozpiętość szyn. Gdyby nie to to by te pociągi normalnie kursowały. Może fakt nie teraz ale ogólnie nie byłoby przeciwwskazań jako że towarowy ruch to się odbywa normalnie.
Co do sytuacji politycznej to nie wiadomo ile jeszcze Łukaszenka porządzi, jak długo będzie trwała ta wojenka i jakie będą ostateczne warunki pokojowe, bo te będą.
Wielkopolanin
Prędzej można się pokusić o jeszcze bardziej zwariowaną trasę że z Gniezna zamiast na Inowrocław dalej do Chojnic i potem do Kościerzyny z postojami w Janowcu, Damasławku, Kcyni, Nakle, Więcborku, Brusach i Lipuszu. To byłaby fajna alternatywa i okno na świat dla tamtych miejscowości w relacji północ - południe ale i te miejscowości to by widziały więcej pociągów do Bydgoszczy czy Poznania niż do odleglejszej Gdyni i Wrocławia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum