PRZEMYŚLANIN jeszcze lepiej: Opole-KK-Rybnik-Knurów-Kochłowice-Stawiska-Jaworzno , od Opola do Jaworzna bez postojów.
Zapewne przy najbliższej korekcie Przemyślanin dostanie postoje w KK i Rybniku. Od Rybnika mógłby jechać przez Żory, Czechowice-Dz., Oświęcim, Trzebinię (tak jak Porta Moravica).
Jeszcze takie dziwadła dla z Warszawy:
* IC 15101 (Warta): Warszawa Wsch (8:32) – Gdynia Gł (11:47)
* IC 15125: Warszawa Wsch (13:28) – Olsztyn Gł (15:51)
* IC 51124: Olsztyn Gł (17:07) – Warszawa Wsch (19:47)
Do Olsztyna pojedzie Konopnicka, natomiast z Olsztyna pojedzie Oleńka.
PRZEMYŚLANIN jeszcze lepiej: Opole-KK-Rybnik-Knurów-Kochłowice-Stawiska-Jaworzno , od Opola do Jaworzna bez postojów.
Zapewne przy najbliższej korekcie Przemyślanin dostanie postoje w KK i Rybniku. Od Rybnika mógłby jechać przez Żory, Czechowice-Dz., Oświęcim, Trzebinię (tak jak Porta Moravica).
Dziwi mnie fakt braku postojów między Opolem a Jaworznem Przemyślanina, zwłaszcza że omija właściwie całe woj. śląskie bez postojów. A co lepsze po 141 i 171 od Kochlowic do Stawisk przez Radoszowy, Panewniki, Muchowiec jest szlakowa od 30 do 50km/h więc będzie ten skład wręcz się wlókł
Na Portalu Pasażera od wrześniowej korekty uwzględniono postoje IC Przemyślanin w Rybniku w obydwie strony, w kierunku Świnoujścia odj. 00:35 , w kierunku Przemyśla odj. 03:37
Szkoda że w sezonie letnim nie ma EIC Wrocław- Kołobrzeg...
Auderman napisał/a:
Paradoksalnie mógłby zakłócić równowagę ekonomiczną ICków. I pewnie by się nie opłacał
Poważnie?
Gdzie niby miałby się rozpędzić, jak zaraz z naprzeciwka Szkunery, Gwarki, Szyndzielnie, czy inne Riwiery?
Poza tym Wrocław ma bardzo dobre skomunikowanie z Kołobrzegiem: Bosman, Swarożyc, Malczewski, Malczewski BIS jako IC absolutnie wystarczą.
EIC w kontekście E59 nadaje się w kierunku Szczecina, gdzie na pewno da się zejść do 3 godzin 15 minut (jeśli się oczywiście chce). W kierunku Gdyni niewiele już się ugra, bo i obecne IC są bardzo szybkie. W kontekście miejscowości wypoczynkowych z perspektywy Dolnego Śląska priorytetem powinno być przywrócenie TLK Astra, bo to, wbrew pozorom, był bardzo dobry pociąg, tylko jechał długo z oczywistych powodów. Jednak na noc obecnie nadawałby się jak znalazł. Gdyby mu podnieść standard i obsłużyć w normalnych godzinach Wrocław (około 23:00) z Poznaniem (około 00:30), to miałby naprawdę sens. Nie jest wykluczony jego powrót po dekadzie. KD raczej nie pokuszą się na kolejny wakacyjny pociąg na HZT, choć tu i można by było pokusić się o przeskoczenie Szczecinek - Słupsk po alternatywnej trasie. Ludzie by byli, tak jak to jest z KD Premium Nadmorski, który ponownie jedzie pełny na podwójnym Impulsie jutro. Absolutnym "bezmózgim yeti" jest tu Flixbus, który jedzie niemal dwukrotnie dłużej od Malczewskiego do Kołobrzegu i dwukrotnie dłużej od Nadmorskiego do Świnoujścia. Z kolei do takiej Łeby, tak, nie jeździ wcale, bo i pociąg nie jedzie. To się nazywa "kąkuręcja"
Od września szykują się remonty na odcinku Szczecinek - Białogard, za niektóre pociągi komunikacja zastępcza, a niektóre przekierowane i na Portalu Pasażera ciekawa rzecz dla pociągów Malczewski, Szkuner, Szyndzielnia następną stacją po Poznaniu jest Białogard, po wejściu w trasę na mapie pokazuje iż mają jechać na Stargard, obrócić i linią 202 na Białogard, ciekawa rzecz szykuje się w korekcie, czyżby kolej nie dla ludzi?
Absolutnym "bezmózgim yeti" jest tu Flixbus, który jedzie niemal dwukrotnie dłużej od Malczewskiego do Kołobrzegu i dwukrotnie dłużej od Nadmorskiego do Świnoujścia. Z kolei do takiej Łeby, tak, nie jeździ wcale, bo i pociąg nie jedzie. To się nazywa "kąkuręcja"
Poczytaj ty może jakie mają trasy te flixbusy bo sobie z ciekawości zobaczyłem jak mają dwukrotnie dłuższe trasy. No i niestety ale przesiadka w Berlinie się nie liczy a autobusy bezpośrednie jadą koło 5 godzin.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum