Nowy prezes linii kolejowej do Ukrainy. PKP podjęło decyzję
Łukasz Górecki objął w piątek funkcję prezesa spółki PKP Linia Hutnicza Szerokotorowa - poinformowały Polskie Koleje Państwowe. PKP LHS to spółka zależna PKP, zarządza najdłuższym w Polsce odcinkiem linii szerokotorowej.
Z dniem 2 sierpnia zgromadzenie wspólników powołało do zarządu PKP Informatyki Annę Sabinę Wojciechowską. Ta menadżerka związana z obszarem IT pełni teraz funkcję wiceprezeski spółki.
Źródło
2 września 2024 roku Rada Nadzorcza PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji na wniosek Związków Zawodowych odwołała Zenona Kozendrę z pełnienia funkcji członka Zarządu, będącego przedstawicielem pracowników.
12 września br. Zgromadzenie Wspólników PKP Linii Hutniczej Szerokotorowej sp. z o.o. powołało (od 16.09.2024 r.) Jacka Grabka na stanowisko członka zarządu firmy. Obecnie w skład Zarządu spółki wchodzą: Łukasz Górecki – prezes zarządu oraz Dariusz Sikora i Jacek Grabek – członkowie zarządu.
Nie będzie przedstawiciela związków zawodowych w zarządzie PKP Cargo
Nadzwyczajne walne zgromadzenie PKP Cargo w restrukturyzacji zdecydowało o wprowadzeniu zmian w statucie spółki. Mniej będzie osób w radzie nadzorczej, a więcej w zarządzie.
Zmiany w składzie Zarządu i Rady Nadzorczej PKP S.A.
Ministerstwo Infrastruktury sprawujące nadzór właścicielski nad PKP S.A. dokonało zmian w składach Zarządu i Rady Nadzorczej spółki. Funkcję Wiceprezesa Zarządu PKP S.A. powierzyło Dariuszowi Grajdzie, dotychczasowemu członkowi Zarządu PKP S.A. Z funkcji Przewodniczącego Rady Nadzorczej zrezygnował dr Jarosław Bełdowski. Nowym Przewodniczącym Rady Nadzorczej został Tomasz Warsza.
Tomasz Warsza to dyrektor departamentu kolejnictwa w Ministerstwie Infrastruktury. Wcześniej po tym jak wyleciał z ministerstwa przygarnął go Urząd Transportu Kolejowego robiąc dla niego miejsce na posadzie naczelnika wydziału w Departamencie Regulacji Rynku. Departament ten słynął z blokowania konkurencji w przewozach pasażerskich na "polskich torach". Tak, tak przykładał swoją rękę do duszenia w zarodki jakiejkolwiek konkurencji a został za czasów wiceministra P. Malepszaka powołany na stanowisko dyrektora departamentu kolejnictwa. Już widzę Panie Ministrze tą obiecaną otwartą furtkę dla konkurencji. Facet (prawnik), który dotychczas trzymał usilnie klamkę tej furtki przed otwarciem ma tą furtkę otworzyć możliwie szeroko. Takie bajki to dla ciemnego ludu. Nie będzie konkurencji. A ten facet ściągnięty z UTeKu jest po to aby ściemniał i pozorował działania w celach kłamliwej propagandy.
Ps. Człowieku aleś sobie personel dobrał ..
Malepszak nie jest od dobierania.
Obaj zaś przygarnięci zostali przez Właścicieli do puli "naszych sookinsynów", co daje im przywilej krążenia po systemie do us...nej śmierci albo do emerytury, albo jeszcze dłużej, po fundacjach, czy innych "ciałach doradczych", oczywiście jeśli nie będą wykazywać objawów demencji.
W obecnej rzeczywistości, wielu takich, pochowanych przez ostatnie lata na z góry upatrzonych pozycjach, z szamba wybiło.
Cóż doradzić Koledze? Było się uczyć, wykazywać albo przynajmniej symulować cechy przydatne Właścicielom, to by Kolegę ich cyngle wyłowili i zaproponowali jakieś prestiżowe studia, po których już tylko hajlajf i... Spłacanie kredytu zaufania.
A co do Imć T. W. racja - ściemniacz na tzw. pełnej. Viva la PeKaPe.
PS.: Oczywiście, nie można zapominać też o kuźniach kadr, jakimi są sekcje gimnastyczne facetów w rajtuzach - pardon - fartuszkach.
Poznańska (obecnie jedna z dwóch - tak podają oficjalne źródła) wyprodukowała już paru wybitnych kolejarzy. Co prawda po niektórych, jak by to powiedzieć, niesmak pozostał, względem innych zaś, wciąż aktywnych, muszą się nieźle nakombinować, aby się nie wydało, że to hmm... Ślepe zaułki ewolucji, ale ogółem poznański układ trzyma się nieźle, a przynajmniej jakoś sobie radzi.
Jak zwykle, nic się nie zmieniło tylko szyld wyborczy urozmaicili o "Polska 2050". Z takim kumoterstwem partyjnym i wciąganiem swoich na posady, to w 2050 roku Polski już nie będzie bo zeżre ją rak korupcji w państwówce.
Apel do wszystkich. Wpisujcie wszelkie zauważone "ustawki", szczególnie w naborach do służby cywilnej. Chodzi mi głównie o Ministerstwo Infrastruktury ale też UTK. Pokażcie kogo tam się zatrudnia jako "najlepszego kandydata". A gdzie całkowicie wypadł słabo kandydat PSLu względem konkurentów bezpartyjnych nabór kończy się lakoniczną informacją: "nie wybrano kandydata" lub "anulowano nabór".
Ile posad jeszcze PSL zamierza obsadzić krewnymi aparatczyków.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum